damian1975, ja wysoką masz plandekę nadal prowadzisz działalność transportową ?
Olej w paliwie a pompa wtryskowa
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez fooojciechKoledze chyba chodzi o tandem pompę ,ktore sa w silnikach z pompowtryskami. Jest to pompa wstępnego ciśnienia.Mam takową ,ale jej sprawności nie dam reki uciąć.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robekcoolZamieszczone przez fooojciechKoledze chyba chodzi o tandem pompę ,ktore sa w silnikach z pompowtryskami. Jest to pompa wstępnego ciśnienia.Mam takową ,ale jej sprawności nie dam reki uciąć.
Komentarz
-
-
Już panowie rozwiewam wasze wątpliwości i wyraze się nieco jaśniej. Otóż rzeczywiście jest to pompa tandemowa inaczej zwana vacum pompa. Prawdopodobnie to ona jest winna przedostawaniu się oleju do paliwa. Zakupiłem drugą, używkę, i nową uszczelke do niej. W tym momencie zastanawiam się czy nie wystarczyłoby wymienić tej uszczelki w mojej pompie? Czy ktoś miał z tym styczność żeby zasugerować którędy ten olej się tam dostawał?
Jakby ktoś mial wątpliwości co do swojej to mogę napisać o objawach.
[ Dodano: Wto 27 Maj, 14 17:35 ]
I jeszcze jedna istotna sprawa a mianowicie czy do owej uszczelki potrzebny będzie jakiś specjalistyczny silikon odporny na wysokie temperatury. Są w niej takie kanaliki sugerujące że raczej tak. Ale nie mam pewności
Komentarz
-
-
Za przedostawanie się oleju do paliwa, najczęściej objawiającego się czarnym filtrem paliwa mogą być odpowiedzialne zużyte uszczelniacze pompowtryskiwaczy. Czy po regeneracji zostały założone nowe? Niestety powszechnym błędem jest użycie tych samych po wykręceniu wtrysków, często nawet bez obserwacji "na oko" czy są ok - sam byłem świadkiem takiej akcji w ASO.
[ Dodano: Pon 16 Cze, 14 23:26 ]
Za przedostawanie się oleju do paliwa, najczęściej objawiającego się czarnym filtrem paliwa mogą być odpowiedzialne zużyte uszczelniacze pompowtryskiwaczy. Czy po regeneracji zostały założone nowe? Niestety powszechnym błędem jest użycie tych samych po wykręceniu wtrysków, często nawet bez obserwacji "na oko" czy są ok - sam byłem świadkiem takiej akcji w ASO.
Mogą też być nieszczelności w samej głowicy, zwłaszcza jeżeli chodzi o gniazda PD.Mądry Polak po ©kodzie...
Komentarz
-
-
Kolejne badania: ciśnienie oleju ok, kompresja nawet wyższa niż standard i uwaga... ciśnienie na wakum przy 2 tys obrotów skacze. Czyżby kolejna niesprawna pompa?? W sumie jakieś prawdopodobieństwo jest, w końcu była używka. W takim razie kupimy nową, tym razem Bosch ponieważ Luk podobno często ma nieszczelności. I tu pytanie czy literka na końcu nr ma znaczenie? Nr katalogowy pompy to 038145209 i tu M, C, H, E lub inne. Każdy podaje inaczej choć pompy wyglądają na identyczne.
Komentarz
-
-
Jakieś nowe fakty w temacie ?OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
sew1981, ale o co chodzi ?OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
Komentarz