zdecydowanie się nie zgadzam, dpf dopala się co ileś km i jak trafi po trasie to sie wypali i ni będzie pytał czy to trasa czy nie.
mam kilka aut w swoim otoczeniu z dpf-em i te które jeżdzą po trasie nie mają z nim problemu, nie mowie ze wypala sie tylko w trasie, bo w mieście czy na krótkich odcinkach też może
OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance
Auto Detailing: Dream Car Studio
(znajdź również na fb)
Nie musi byc DPF moze byc alternator ktory doladowuje akumulator.
Jedno i drugie ma 1000obr/min. Przy DPF u mnie jest szuranie pod maska przy schodzeniu z obrotow.
Zawsze mozna przejechac sie kilka kilometrow z predkoscia wyzsza niz 60km/h na 4-5 biegu z obrotrami w zakresie 1800-2500 i zobaczyc czy po 4-5km obroty na postoju sie ustabilizuja.
DPF wcale sie nie wypali jak nie bedziemy spelniac tego kryterium, tak samo jak bedziemy mieli ciagle ponizej 1/4 w zbiorniku paliwa.
DPF potrafi takze uruchomic wlasna awaryjna procedure i bedzie wypalal sie nawet podczas jazdy w korku w miescie przy obojetnie jakich obrotach.
Paliwo lac zwykle, zadne cuda, temu autu nie jest to potrzebne.
Jak auto ciagnie do 3tys to jest jakis problem, trzeba odczytac ewentualne bledy, a nie szukac na slepo :idea:
Rownie dobrze po trasie mogl jakis zwierzak wejsc pod maske i zrobic z czyms porzadek :diabelski_usmiech
zle się wyraziłęm-więcej niż 3k obrotów ja go nie ciągnębo nie lubię tak. silnik prócz tego szrpania na postoju jedzie normalnie.
to chyba nie problem, ja moje też okazjonalnie kręcie powyżej 3k
Zamieszczone przez marcin607
a jak będzie szarpało na zimnym to co to może oznaczać? też dpf?
na zimnym proces dopalanie dpf nie uruchamia się, musi się trochę rozgrzać
Zamieszczone przez marcin607
bak lejędo pełna co 950 km czyli 2tygodnie, a odnośnie tego 4-5km to dzisiaj zrobiłem 2trasy po 60km spokojnie ok 2000-2100orb i dalej tarpie.
u mnie proces dopalania trwa około 20km nie przerwanej jazdy, i występuje co 450-600km w zależności gdzie i jak jeżdże
Zamieszczone przez marcin607
vcds jutro będzie podpięty jak się uda. jeszcze będę leciał na w-wkę we wtorek może się poprawi. zmienię olej też na wszelki wypadek.
a i teraz mam 2kreseczki nad rezerwą.
sprawdź bloki pomiarowe dpf, stopień zapełnienia oraz km przejechane od ostatniego procesu dopalania, to da Ci pogląd czy to w ogóle był proces dopalania
na zimnym proces dopalanie dpf nie uruchamia się, musi się trochę rozgrzać
Jak jest potrzeba to silnik zaczyna dopalanie po 2-3km po odpaleniu w minusowej temperaturze, gdzie normalnie osiagniecie chocby 80'C to min 6-10km jazdy.
Zamieszczone przez Tomek000
u mnie proces dopalania trwa około 20km nie przerwanej jazdy, i występuje co 450-600km w zależności gdzie i jak jeżdże
Dawno temu wrzucalem info i wypalanie mialo miejsce nawet co 150km.
na zimnym proces dopalanie dpf nie uruchamia się, musi się trochę rozgrzać
Jak jest potrzeba to silnik zaczyna dopalanie po 2-3km po odpaleniu w minusowej temperaturze, gdzie normalnie osiagniecie chocby 80'C to min 6-10km jazdy..
Zgoda :kciukgora ale nigdy od razu po odpaleniu, chwili potrzebuje tak jak piszesz 2-3km
Zamieszczone przez Maicroft
Zamieszczone przez Tomek000
u mnie proces dopalania trwa około 20km nie przerwanej jazdy, i występuje co 450-600km w zależności gdzie i jak jeżdże
Dawno temu wrzucalem info i wypalanie mialo miejsce nawet co 150km.
ale Ty masz specyficzny sposób jazdy tzn krótkie odcinki i niskie średnie prędkości, a kolega piszę że trasy robi
przejechałem swoją trasę i wedle wskazać. ponad 10km z obrowami 2000-2500 i wsio wróciło do normy. Zaraz będę leciał na W-wkę to dla pewności kawałek przejadę spokojnie jw. a dalej w pizdę zobaczę na co go stać :diabelski_usmiech :diabelski_usmiech chociaż na seryjnej zawieszcze i kole 15 nie poszaleję. ops:
Komentarz