mirek_p11, gratulacje opić trzeba koniecznie
[Q2] Szarpanie na zimnym 1.6 MPI
Zwiń
X
-
A dopytaj lubą, czy Skoda poszarpywała na postoju, czy podczas jazdy. Czasami czuć u mnie wyraźne podrygiwania podczas postoju np. na światłach - może to miała na myśli. Ten typ chyba tak ma, bo w 3 autach z silnikiem BSE zauważyłem identyczne objawy. (2x Octavia, 1x Leon II).Skoda Octavia FL 1.6 HB '09
Skoda Octavia Tour 1.6 HB '12 + LPG BRC
Komentarz
-
-
Cześć koledzy.
Dzięki za zainteresowanie.
Filtr paliwa oczywiście zmieniony zaraz po kupnie - ma jakieś 14 kkm. Przebieg 182 kkm
Świece wymienione zaraz po kupnie czyli mają jakieś 14 kkm.
Nie wymieniałem kabli WN.
Zalałem 98 i przegoniłem furę - mam wrażenie, że ciut lepiej - dzisiaj problemu nie zauważyłem.
Może faktycznie kolega "pejo" ma rację.
Komentarz
-
-
Prąd ma znaczenie na LPG)
to jest ciekawe co napisałeś , jesli prąd ma znaczenie na LPG ( cokolwiek to znaczy ) to czy może być tak, że czuje różnicę działania wspomagania na Pb i na LPG ? nie jestem biegły z mechaniki ale z tego co wiem serwo jest elektryczne , więc czy mniejsze obroty na LPG mogą mieć wpływ na działanie serwa elektrycznego ?
To jest druga rzecz w tym aucie co mnie irytuje , zaraz po sprężynach tylnych które już wymieniłem i jestem happy. Zbyt niskie obroty na jałowym z tego co widze mogą mieć wpływ na żarówki ( częste przepalanie się ) , serwo , wypadanie zapłonów ...
ciekawe co jeszcze ...
Komentarz
-
-
dzieje się tak na benzynie to raczej niedoładowany akumulator niema tu znaczenia
co do błędów itd. podpiąłem VAG i w sekcji 015 i 016
015 - widzę 3 wiersze 0 a na końcu uruchomiony - po dodaniu gazy zablokowany
016 - 1 wiersz 0 a na końcu uruchomiony - po dodaniu gazy zablokowany.
czy to oznacza, że jest źle ??
wczoraj ciut grzebałem jeszcze i znalazłem takie coś
wyczyściłem przepustnice, od nowa przepustnicę zaadaptowałem i zobaczę jutro czy jest ok. Na razie fura wymyta, a straszna chlapa więc chodzę piechotą
znalazłem jeszcze coś takiego na necie -
czy ktoś z was podnosił wolne obroty w swoim BSE ?? Próbowałem VAGiem jak w instrukcji ale coś nie bardzo mi wychodziło - pod pozycją 06 jest coś czego nie jestem w stanie zmodyfikować.
Pogorszyło się - traci moc na ciepłym silniku zaraz po odpaleniu - zero błędów. Jakieś pomysły ??
Kable, świece ??
[ Dodano: Sro 11 Lut, 15 20:52 ]
Witam Panowie
Sprawa się nieco rozwiązała. Zakupiłem kable WN i zabrałem się za zmianę. Przy pierwszym kablu zastanowił mnie syf - biały nalot na kablu od strony cewki - masakra - oczyściłem - spryskałem WD, oczyściłem i tak jeszcze kilka razy - na koniec kompresor i założyłem stare kable - auto jeździ bez zarzutu, a kable jeszcze w oryginale z 2008. Już nie szarpie. Niby pierdoła, ale jakie ma znaczenie.
Komentarz
-
Komentarz