Piotr_Zieba, u mnie od tamtego momentu jeszcze ani razu nie maiłem tego problemu, więc na razie nic z tym nie robię,
EGR w silniku CFHC 2.0 TDI CR
Zwiń
X
-
Te zawory EGR są strasznie lipnie zrobione. U siebie wymieniałem przy około 150 kkm. Cały problem w nim jest taki, że ten trzpień z grzybkiem, który się otwiera i zamyka dostanie sobie luzu w obudowie i zaczyna się zacinać przy zamykaniu. Mechanizm nie powodowałby problemu gdyby podparcie trzpienia było bliżej krzywki, wówczas nawet przy minimalnym luzie nic by się nie zacinało.
Komentarz
-
-
Te zawory EGR są strasznie lipnie zrobione. U siebie wymieniałem przy około 150 kkm.Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
egr CFHC
U mnie było tak: mrugała kontrolka świec żarowych i podczas jazdy silnik na moment tracił moc tak jakby brakowało mu paliwa. Po rozebraniu egr okazało się, że cięgno w obudowie przycina się na skutek zablokowania otworu przez nagar. Po oczyszczeniu, użyto pianki do powierzchni elementów pasownych i wszystko wróciło do normy.
Olek
[ Dodano: Czw 15 Wrz, 16 21:38 ]
Po 10 tys. problem wrócił. Jest to samo co opisał Kolega Samtech84. Zacina się trzpień poruszany krzywka. Czy ma ktoś namiar na tanie oryginalne zawory i czy można kupić zawór bez chłodniczki?
Aleksander
Komentarz
-
-
hej, odgrzewam nieco kotleta. Mam ten sam problem (tymczasowy błąd P403 czytany prostym testerem) w tym samym silniku w Golfie 6, ale pojawia się on sporadycznie co kilka miesięcy na około 1 dzień. Co ciekawe, ostatnie "razy" zaobserwowałem w deszczową pogodę, ostatni dziś.Może ktoś miał podobnie? Mechanicy trochę mnie zbywają jak mówiłem o kontroli i czyszczeniu bo podobno jest trudny dostęp w CFHC. Chętnie poznam Wasze wskazówki. W poprzednim aucie czyli O1 1.9 AXR musiałem wymienić zawór i chłodnicę spalin ale jak wiemy to jest inna konstrukcjaOstatnio edytowany przez ufolsky; 34761.na masce kura, pod maską bocian
Komentarz
-
-
jedno steruje przepływem spalin, drugie przepływem chłodziwa->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
EGR dokonał żywota...ale jak zobaczyłem te fotexy no to w sumie nie dziwota
ile sadzy
inny temat, że już był wymieniany (na jakiś NRF)...
WhatsApp Image 2022-01-13 at 20.00.08 (3).jpeg
WhatsApp Image 2022-01-13 at 20.00.08 (2).jpegWhatsApp Image 2022-01-13 at 20.00.08 (1).jpegWhatsApp Image 2022-01-13 at 20.00.08.jpeg
Komentarz
-
Komentarz