Piotr_Zieba, u mnie od tamtego momentu jeszcze ani razu nie maiłem tego problemu, więc na razie nic z tym nie robię,
EGR w silniku CFHC 2.0 TDI CR
Zwiń
X
-
Te zawory EGR są strasznie lipnie zrobione. U siebie wymieniałem przy około 150 kkm. Cały problem w nim jest taki, że ten trzpień z grzybkiem, który się otwiera i zamyka dostanie sobie luzu w obudowie i zaczyna się zacinać przy zamykaniu. Mechanizm nie powodowałby problemu gdyby podparcie trzpienia było bliżej krzywki, wówczas nawet przy minimalnym luzie nic by się nie zacinało.
Komentarz
-
-
Dlatego jak mi padnie EGR, to podjadę wyeliminować go raz na zawsze. Przy okazji będzie można załatwić sprawę klap kolektora ssącego oraz optymalizacji oprogramowania silnika pod kątem osiągów.Te zawory EGR są strasznie lipnie zrobione. U siebie wymieniałem przy około 150 kkm.Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
egr CFHC
U mnie było tak: mrugała kontrolka świec żarowych i podczas jazdy silnik na moment tracił moc tak jakby brakowało mu paliwa. Po rozebraniu egr okazało się, że cięgno w obudowie przycina się na skutek zablokowania otworu przez nagar. Po oczyszczeniu, użyto pianki do powierzchni elementów pasownych i wszystko wróciło do normy.
Olek
[ Dodano: Czw 15 Wrz, 16 21:38 ]
Po 10 tys. problem wrócił. Jest to samo co opisał Kolega Samtech84. Zacina się trzpień poruszany krzywka. Czy ma ktoś namiar na tanie oryginalne zawory i czy można kupić zawór bez chłodniczki?
Aleksander
Komentarz
-
-
hej, odgrzewam nieco kotleta. Mam ten sam problem (tymczasowy błąd P403 czytany prostym testerem) w tym samym silniku w Golfie 6, ale pojawia się on sporadycznie co kilka miesięcy na około 1 dzień. Co ciekawe, ostatnie "razy" zaobserwowałem w deszczową pogodę, ostatni dziś.Może ktoś miał podobnie? Mechanicy trochę mnie zbywają jak mówiłem o kontroli i czyszczeniu bo podobno jest trudny dostęp w CFHC. Chętnie poznam Wasze wskazówki. W poprzednim aucie czyli O1 1.9 AXR musiałem wymienić zawór i chłodnicę spalin ale jak wiemy to jest inna konstrukcjaOstatnio edytowany przez ufolsky; 34761.na masce kura, pod maską bocian
Komentarz
-
-
jedno steruje przepływem spalin, drugie przepływem chłodziwa->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
EGR dokonał żywota...ale jak zobaczyłem te fotexy no to w sumie nie dziwota
ile sadzy
inny temat, że już był wymieniany (na jakiś NRF)...
WhatsApp Image 2022-01-13 at 20.00.08 (3).jpeg
WhatsApp Image 2022-01-13 at 20.00.08 (2).jpegWhatsApp Image 2022-01-13 at 20.00.08 (1).jpegWhatsApp Image 2022-01-13 at 20.00.08.jpeg
Komentarz
-
Komentarz