EGR w silniku CFHC 2.0 TDI CR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ver8
    Drive
    • 2015
    • 72
    • Octavia II (1Z3)
    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

    #26
    Piotr_Zieba, u mnie od tamtego momentu jeszcze ani razu nie maiłem tego problemu, więc na razie nic z tym nie robię,

    Komentarz

    • samtech84
      Elegance
      • 2008
      • 988
      • Octavia I (1U2)
      • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

      #27
      Te zawory EGR są strasznie lipnie zrobione. U siebie wymieniałem przy około 150 kkm. Cały problem w nim jest taki, że ten trzpień z grzybkiem, który się otwiera i zamyka dostanie sobie luzu w obudowie i zaczyna się zacinać przy zamykaniu. Mechanizm nie powodowałby problemu gdyby podparcie trzpienia było bliżej krzywki, wówczas nawet przy minimalnym luzie nic by się nie zacinało.

      Komentarz

      • adaś
        Elegance
        S_OCP Member
        • 2006
        • 876
        • Volkswagen

        #28
        Te zawory EGR są strasznie lipnie zrobione. U siebie wymieniałem przy około 150 kkm.
        Dlatego jak mi padnie EGR, to podjadę wyeliminować go raz na zawsze. Przy okazji będzie można załatwić sprawę klap kolektora ssącego oraz optymalizacji oprogramowania silnika pod kątem osiągów.
        Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
        a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
        Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
        O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

        Komentarz

        • Almanis
          Ambiente
          • 2007
          • 123
          • Octavia II (1Z3)
          • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #29
          egr CFHC

          U mnie było tak: mrugała kontrolka świec żarowych i podczas jazdy silnik na moment tracił moc tak jakby brakowało mu paliwa. Po rozebraniu egr okazało się, że cięgno w obudowie przycina się na skutek zablokowania otworu przez nagar. Po oczyszczeniu, użyto pianki do powierzchni elementów pasownych i wszystko wróciło do normy.


          Olek

          [ Dodano: Czw 15 Wrz, 16 21:38 ]
          Po 10 tys. problem wrócił. Jest to samo co opisał Kolega Samtech84. Zacina się trzpień poruszany krzywka. Czy ma ktoś namiar na tanie oryginalne zawory i czy można kupić zawór bez chłodniczki?

          Aleksander
          O1 1,9 TDI AGR
          O2 2,0 TDI CFHC

          Sznaucerki są moją pasją www.almanis.pl

          Komentarz

          • Piotr_Zieba
            Classic
            • 2014
            • 29

            #30
            Witam czy ktoś w Warszawie lub okolicach usuwał ten zawór?? Potrzebuje jakiś namiar, z góry dziękuje

            Komentarz

            • ufolsky
              Drive
              • 2014
              • 51
              • Volkswagen
              • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #31
              hej, odgrzewam nieco kotleta. Mam ten sam problem (tymczasowy błąd P403 czytany prostym testerem) w tym samym silniku w Golfie 6, ale pojawia się on sporadycznie co kilka miesięcy na około 1 dzień. Co ciekawe, ostatnie "razy" zaobserwowałem w deszczową pogodę, ostatni dziś.Może ktoś miał podobnie? Mechanicy trochę mnie zbywają jak mówiłem o kontroli i czyszczeniu bo podobno jest trudny dostęp w CFHC. Chętnie poznam Wasze wskazówki. W poprzednim aucie czyli O1 1.9 AXR musiałem wymienić zawór i chłodnicę spalin ale jak wiemy to jest inna konstrukcja
              Ostatnio edytowany przez ufolsky; 34761.
              na masce kura, pod maską bocian

              Komentarz

              • ufolsky
                Drive
                • 2014
                • 51
                • Volkswagen
                • AXR 1.9 TDI PD 101 KM
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                #32
                Pytanie czy ma ktoś doświadczenia z tym zaworem? cena jest bardzo atrakcyjna, czy to jakaś lipa?

                na masce kura, pod maską bocian

                Komentarz

                • dawcio
                  RS
                  • 2015
                  • 3430
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHZD 1.0 TSI 115 KM

                  #33
                  bierz nawet się nie zastanawiaj
                  Dawid
                  czarna 2018 skoda octavia 3FL by dawcio

                  Komentarz

                  • Bronek_84
                    Classic
                    • 2020
                    • 24
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                    #34
                    Jakie zadanie ma ta gruszka podciśnieniowa w tego typu EGR? Czym ona tam steruje? Bo przepływem spalin- jak się domyślam steruje silnik/siłownik elektryczny

                    Komentarz

                    • krzynol
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 10960
                      • Superb II combi (3T5)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                      #35
                      jedno steruje przepływem spalin, drugie przepływem chłodziwa
                      ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                      ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                      poprzednie modele:
                      ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                      ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                      O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                      Komentarz

                      • Bronek_84
                        Classic
                        • 2020
                        • 24
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                        #36
                        Ano tak..

                        Komentarz

                        • no_fear
                          Rider
                          • 2010
                          • 501
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                          #37
                          EGR dokonał żywota...ale jak zobaczyłem te fotexy no to w sumie nie dziwota
                          ile sadzy
                          inny temat, że już był wymieniany (na jakiś NRF)...

                          WhatsApp Image 2022-01-13 at 20.00.08 (3).jpeg
                          WhatsApp Image 2022-01-13 at 20.00.08 (2).jpegWhatsApp Image 2022-01-13 at 20.00.08 (1).jpegWhatsApp Image 2022-01-13 at 20.00.08.jpeg
                          www.SPAmobile.pl

                          Komentarz

                          Pracuję...