No to Kolo trzeba graty juz powoli zbierac i robimy :diabelski_usmiech
Obroty silnika tdi 1,6
Zwiń
X
-
Tagi: Brak
-
Obroty silnika tdi 1,6
Drodzy forumowicze ,mam maly problem z obrotami silnika skoda oktawia 2 4x4.Po odpaleniu obrotu takie jakie powinny byc czyli 1000 po lekkim nagrzaniu spada do 800.Klopot to ze czasami mimo ze silnik jest nagrzany90 stopni i i temperatura oleju 100 stopni na biegu jalowym pokazuje 1000 obrotow jak dodam lekko gaz i puszcze spada na 800.Przejade pareset metro i znow na biegu jalowym 1000 obrotow.Smieszne jest to ze dzieje sie to nie zawsze ,przewaznie gdy temperatura na zewnatrz jest okolo 15 stopni i jest parno.
Bylem sprawdzic w autorazowanym warsztacie skody wykazal tylko zwarcie na czujniku klimatyzacji od strony pasazera.Wymienilem klima dziala jakby lepiej ale obroty dalej zachowuja sie smiesznie.Jezeli ktos ma jakis pomysl prosze o pomoc.
Jestem tu na forum nowy ale mysle ze bede bracz teraz czynny udzial.
Dzieki
Jeden z kolegow na forum napisal ze to dpf, ale obroty sa niskie jak na zapchany dpf,tak przynajmniej mysle.Marco
-
-
Hej
U mnie jak wypala sie DPF to jest 1000obr na luzie jak sie nie wypala to jest 800 tak jak piszesz.
Jak będziesz miał te 1000 obrotów zobacz na spalanieu mnie śmiesznie pokazuje
, możesz też przyłożyć rękę w okolice wylotu spalin (rura wydechowa ale nie dotykaj
będzie nadmiernie ciepła i nieprzyjemny zapach bedzie
jak będziesz miał ten objaw to "ekologiczny" DPF wypala sie
Komentarz
-
-
Dzieki za podpowiedz .Juz drugi forumowicz powiedzial ze to DPF.Nie miala baba problemu kupila se auto z dpf.Tfu Tfu nigdy wiecej.Mialem skoda oktawie 1 zaluje ze byl juz 10 letni i musialem go puscic.
Jak ktos trzeci potwierdzi wasze przypuszczenia to w myysl przyslowia Jak trzy osoby powiedza ze jestes osiol to idz do sklepu kup se siodlo. :lol: Tak samo zrobie z Pdf jak mnie zdenerwuje, tylko ze w tym przypadku sciagne to ekologiczne gownoMarco
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomek.wlkpJak będzie problem to auto przejdzie w tryb awaryjny, kontrolka check engine i to już będzie za późno.
Zamieszczone przez tomek.wlkpWywalić to pseudo ekologiczne gówno, jedyne rozwiązanie moim zdaniem, tak zrobiłem i jestem zadowolony.
Komentarz
-
-
Po odpaleniu obrotu takie jakie powinny byc czyli 1000 po lekkim nagrzaniu spada do 800.Klopot to ze czasami mimo ze silnik jest nagrzany90 stopni i i temperatura oleju 100 stopni na biegu jalowym pokazuje 1000 obrotow jak dodam lekko gaz i puszcze spada na 800.Przejade pareset metro i znow na biegu jalowym 1000 obrotow
A co do dpf-u: Od kilku lat wszystkie produkowane auta go mają. Dzieje się tak w wyniku działań lobby "pro ekologicznego". W PL jeździ jeszcze sporo starych aut bez tego ustrojstwa, ale już za niedługo "ekolodzy" doprowadzą do tego, że samochody z usuniętym/niesprawnym dpf nie przejdą badania technicznego.
Komentarz
-
-
Postanowilem ze raz na dwa tygodnie bede tak jak zreszta zalecaja dac troche po garach przez 15 do 20 minut zeby wypalic ewentualna sadze w dpf:Robie to na autostradzie bo tylko tam mozna jechac bez przerwy na 4 z obrotami 3 do 3,5 tys.Problem znikl nie mam jak na razie tych objawow o ktorych pisalem wczesniej.Teraz bujam sie czasami po miescie nawet przez dwa tyg bez dluzsych jazd i na razie wszych gra .Paliwa tez przez te 15 minut nie spali duzo wiecej (moze z 1 litr).Takze jezeli kogos wkurzaja te nieregularne obroty ,polecam w/w metode.
[ Dodano: Pon 28 Wrz, 15 12:40 ]
Zamieszczone przez MaicroftKolejny chce psuc auto, ktoremu nic nie jest. Tak ma sie dopalac ten filtr i tyle.
Jak nie szukamy problemu na sile, to jest nam lepiej na duchu i portfelu :twisted:.A czekac na informacje z komputera ze masz zapchany dpf to nie w moim stylu ,po zatym boli finansowo.ALE WYDAJE MI SIE ZE ZNALAZLEM SPOSOB. Mam taka nadzieje .(patrz ostatni post)
DziekiMarco
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Marco PoloRobie to na autostradzie bo tylko tam mozna jechac bez przerwy na 4 z obrotami 3 do 3,5 tys.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Marco PoloPostanowilem ze raz na dwa tygodnie bede tak jak zreszta zalecaja dac troche po garach przez 15 do 20 minut zeby wypalic ewentualna sadze w dpf:Robie to na autostradzie bo tylko tam mozna jechac bez przerwy na 4 z obrotami 3 do 3,5 tys.Problem znikl nie mam jak na razie tych objawow o ktorych pisalem wczesniej.Teraz bujam sie czasami po miescie nawet przez dwa tyg bez dluzsych jazd i na razie wszych gra .Paliwa tez przez te 15 minut nie spali duzo wiecej (moze z 1 litr).Takze jezeli kogos wkurzaja te nieregularne obroty ,polecam w/w metode.
[ Dodano: Pon 28 Wrz, 15 12:40 ]
Zamieszczone przez MaicroftKolejny chce psuc auto, ktoremu nic nie jest. Tak ma sie dopalac ten filtr i tyle.
Jak nie szukamy problemu na sile, to jest nam lepiej na duchu i portfelu :twisted:.A czekac na informacje z komputera ze masz zapchany dpf to nie w moim stylu ,po zatym boli finansowo.ALE WYDAJE MI SIE ZE ZNALAZLEM SPOSOB. Mam taka nadzieje .(patrz ostatni post)
Dzieki
Wracając pod dom obroty ładnie się zrównują,silnik pracuje ładnie i tak co 600/700km
Komentarz
-
Komentarz