2.0 TDI BKD Dymi kopci biało

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gzesio
    Classic
    • 2014
    • 2

    2.0 TDI BKD Dymi kopci biało

    Zamieszczone przez Ciekavy
    Wszystkie niesprzedane kalendarze z nakładu 200 szt kupują własciciele zdjęć w kalendarzu z poprzedniego roku :P
    też może być

    sporo tych zdjęć :P
  • marexsc
    Classic
    • 2012
    • 8

    #2
    2.0 TDI BKD Dymi kopci biało

    Problemem jest straszne kopcenie na biało postanowiłem to nagrać.Stało to się jednego dnia rano było wszystko OK wieczorem jak wracałem do domu nic za sobą nie widziałem.Dzisiaj rano na zimnym silniku nie dymił po lekkim nagrzaniu znowu dymił jak parowóz.Wiąże się prawdopodobnie to także z utratą płynu chłodniczego wczoraj ubyło pół litra dzisiaj nie ubyło.

    W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.


    Po wymontowaniu klapy gaszącej oraz EGR widać taki efekt:



    Może nie dokładnie widać ale dym leci z grubej rury.

    Czy jest ktoś w stanie zlokalizować usterkę na podstawie w/w filmów.

    Komentarz

    • misza_zabrze
      L&K
      • 2013
      • 1371
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BLR 2.0 FSI 150 KM

      #3
      Wczesniejsze BKD cierpialy na wadliwe glowice ktore pekaly. Moze tez byc uszczelka pod glowica. Warto tez sprawdzic EGR, czy nie cieknie do kolektora bo i takie przypadki byly
      Takie objawy mozna wcioskowac po tym ze tracisz plyn chlodzacy.

      Moze tez byc padniety wtrysk. Najlepiej podjedz do warsztatu sprawdza kompresje, sprawdza auto pod wzgledem wyciekow itp.

      Sprawdz jeszcze poziom oleju mozliwe ze jak uszczelka poszla to chlodziwo moze mieszac sie z olejem.

      Tu koles mial problem z wtryskiwaczem po wymianie sie wszystko uspokoilo

      [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8Ig0TfMzjWc[/youtube]

      Peknieta glowica

      [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Iye75eIPcc4[/youtube]
      Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
      Obecnie -> Seicento 900+LPG
      Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
      Bylo ->GOLF 3 1.8

      Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

      Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

      Komentarz

      • marexsc
        Classic
        • 2012
        • 8

        #4
        Właśnie przejechałem około 25km i nie puścił ani dymka.

        Komentarz

        • kuebk
          Drive
          • 2011
          • 74

          #5
          Zamieszczone przez marexsc
          Po wymontowaniu klapy gaszącej oraz EGR widać taki efekt:
          W trakcie tego testu bialy dym lecial tylko z dolotu (gumowa rura) czy tez z rury wydechowej?

          Komentarz

          • marexsc
            Classic
            • 2012
            • 8

            #6
            tylko z gumowej rury

            Komentarz

            • kuebk
              Drive
              • 2011
              • 74

              #7
              Jesli tak, to problem masz gdzies przed silnikiem, tzn w dolocie.

              Komentarz

              • marexsc
                Classic
                • 2012
                • 8

                #8
                Którym elementom się bliżej przyjrzeć ?

                Komentarz

                • kuebk
                  Drive
                  • 2011
                  • 74

                  #9
                  Nie wiem co to ja popisalem i o czym myslalem jak to pisalem. Zastosuj sie do rad misza_zabrze.
                  Jesli ubywa Ci plyn i kopci na bialo to masz 2 miejsca do sprawdzenia: chlodnica EGR i/lub UPG.
                  Mozesz sprobowac podjechac do kogos zrobic test na obecnosc spalin w ukladzie chlodzenia.

                  Komentarz

                  • marexsc
                    Classic
                    • 2012
                    • 8

                    #10
                    Nie wiem co to UPG ?

                    Komentarz

                    • kuebk
                      Drive
                      • 2011
                      • 74

                      #11
                      Uszczelka Pod Glowica.

                      Komentarz

                      • marexsc
                        Classic
                        • 2012
                        • 8

                        #12
                        Uszkodzona okazała się chłodnica EGR po ominięciu chłodniczki dymienie ustało.

                        Komentarz

                        • misza_zabrze
                          L&K
                          • 2013
                          • 1371
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • BLR 2.0 FSI 150 KM

                          #13
                          Z tego co sie orientuje to chyba egr i chlodnica to calosc. Niezbyt tania sprawa. Ale tansze niz upg
                          Obecnie -> Skoda OCTAVIA II 2.0 FSI
                          Obecnie -> Seicento 900+LPG
                          Bylo -> Renault LAGUNA II 1.8
                          Bylo ->GOLF 3 1.8

                          Octavia http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87045

                          Seicento http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...461776#1461776

                          Komentarz

                          • robreg
                            L&K
                            • 2010
                            • 1195
                            • Octavia I (1U2)
                            • AXP 1.4 MPI 75 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez misza_zabrze
                            Z tego co sie orientuje to chyba egr i chlodnica to calosc. Niezbyt tania sprawa. Ale tansze niz upg
                            Chłodnica spalin układu EGR jest składnikiem układu recyrkulacji spalin (EGR).

                            Prócz niej w skład tego zespołu wchodzą jeszcze:
                            - fikuśne przewody doprowadzające spaliny
                            - przewody zasilające chłodniczkę w płyn
                            - sam zawór recyrkulacji spalin, umieszczony na samym końcu "łańcucha pokarmowego", już w kanale dolotowym silnika.
                            Pozdrawiam, Robreg.
                            ----
                            furmanka.blogspot.com fan ;-)

                            Komentarz

                            Pracuję...