A może tak różnicę w cenie pomiędzy 1.9 a 2.0 przeznaczyć na fachowe podłubanie 1.9 i cieszyć się trwałością i osiągami obu tych aut ? Taka luźna dygresja...
porównanie 1.9 i 2.0 tdi, jakie jest naprawde 2.0 tdi?
Zwiń
X
-
OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
-
-
Zamieszczone przez sew19811. a ile ma koni ten cross? 130(bo widze ze na alle to jest ze 130 km)?
Zamieszczone przez sew1981to ten sam silnik co w asz?
Zamieszczone przez sew1981cross to pierwowzor scouta?była Octavia II 1.9 TDI
jest Octavia III Scout 2.0 TDI
Komentarz
-
-
aha...dzieks..tylko zastanawia mnie polityka koncernu, czemu w takim razie tej skrzynki nie pchaja tez do przednionapedowcow bxe? a to nie przypadkiem ta sama 6 stopniowa skrzynia co w bkd 2.0 tdi?
bo slyszalem ze jakies benzyny maja tez 6 stopniowe skrzynie w manualu w OII, nie dsg. ale pewnie to nie bedzie skrzynia ta co w crossie tdi. a moze tez chodzilo o crossa tylko benzynowca...na pewno slyszalem ze maja jakies...
kurde nie rozumiem tej polityki producenta, czemu bxe nie ma 6 biegow a jakis cross ma. a moze mozna przeszczepic te skrzynie i poprawic producenta? chyba ze 4x4 stoi na przeszkodzie ,albo ma jakies dziwnie krotkie przelozenia moze....
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sew1981a jak ze skrzynia? nie da rady wpakowac w bxe skrzyni 6 stopniowej z asz?
[ Dodano: Czw 15 Paź, 09 19:19 ]
p.s. szkoda ze nie ma wersji 1.9 z 6 stopniowka w octavii II fabrycznie....pod programy idealne rozwiazanie byloby....a tak w ogole czy w koncernie vag jest jakis produkt 1.9 tdi (105 km) pokrewny bxe ze 6 stopniowa skrzynka(w vw, seacie, audi)?...chyba nie, co...?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sew1981a fakt, tez takiego spotkałem sprowadzanego z Niemiec...wiec czemu nie ma takiej skodziny wrrrr oczywiscie bez 4x4Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Tony065, "szefowie z Niemiec nie pozwolą sobie na taką konkurencję, więc sami musimy kombinować."........no to smutna prawda :szeroki_usmiech
Jesli sa tourany i golfy 105 i 6 gangow to porownanie zmienionego body w OI do rodzaju występujących skrzyni to chyba lekka przesada, ten drugi argument za uporem szefow bardziej do mnie przemawia. :wink:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez keraj998Bierze mu ok 1 l na 1kkm oleju
Komentarz
-
-
W silnikach 2.0tdi blb siadał napęd pompy oleju, co groziło zatarciem silnika. Zestaw naprawczy w aso kosztuje 5 tyś zł.
Dodam ze silniki te produkowane były od 2004roku do jesieni 2005 i montowane były m.in w audi a4 i a6. Problemy były również z wałkami wyrównoważającymi, zarówno w blb jak i bre, jednak w tym drugim zastosowano poprawiony już napęd pompy oleju.[center:a5df0a9dad]
[/center:a5df0a9dad]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aldamczyli co może grozić mojemu bkd. rok prod 2006. modelowo 2007 :?:www.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
turbina to i tak najmniejszy problem.
Gorsza sprawa z głowicą.
Jeszcze dodam od siebie w kwestii różnic 1.9 i 2.0.
Miałem AHF i mam BKD.
Największy plus dla AHF to spalanie. BKD w tym przypadku kosztuje na stacji ~20-22% więcej.
Poza tym trwałość ponad 170kkm w AHF. Zero wycieków, turbawka pracuje idealnie.
Moc, elastyczność to już + dla BKD.Audi A4 1.8TFSI
Komentarz
-
-
co do spalania oleju to generalnie PD bardziej go "lubią", ponadto dużo zależy od trybu jazdy, ja robię sporo długich dystansów autostradą- a to ozn. często pedał w podłodze i średnio po 10-12k km muszę dolewać 0.5l. Generalnie 1l bańka oleju wystarcza mi na 2 przeglądy (30k km) - tak już jest od pierwszego przeglądu :wink:Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
Wychodzi na to, że jak chcę mieć auto zrobione na ok. 165-170KM to lepiej kupić OII 1.9 TDI niż 2.0 BKD, która jest tańsza w zakupie i różnicę przeznaczyć na program i wymianę turbo na np. ARL. :szeroki_usmiechOII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lookerWychodzi na to, że jak chcę mieć auto zrobione na ok. 165-170KM to lepiej kupić OII 1.9 TDI niż 2.0 BKD, która jest tańsza w zakupie i różnicę przeznaczyć na program i wymianę turbo na np. ARL. :szeroki_usmiech
ale generalnie nie jest to zły pomysł :twisted:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Ale hamulce i zawias będą też potrzebne w przypadku "chipowania" BKD do podobnych wartości, czyż nie ?OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/
Komentarz
-
Komentarz