Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

porównanie 1.9 i 2.0 tdi, jakie jest naprawde 2.0 tdi?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #51
    Zamieszczone przez Maicroft


    Jezdze z predkosciami w zakresie 130-180 i jak w weekend zrobie te 500km to nie mam potrzeby dolewania niczego poza paliwem.
    Od zakupu do pierwszego przeglądu po 27kkm nie dolewałem nic. Co prawda 180km/h zdarza mi się jechać niezbyt często. Czasem jak jadę autostradą do Berlina i nie ma limitu prędkości.
    Zresztą w mojej poprzedniej skodzie OI z 1.9 też nie dolewałem między przeglądami, ale tam przeglądy były co 15kkm. Widocznie dobrze trafiłem.
    Chociaż jak odbierałem moją obecną skodziankę, to wcisnęli mi litr oleju castrol coś tam. Twierdzili, że na pewno mi sie przyda. I tak wożę ten litr w bagażniku już ponad rok.
    Skoda Octavia Scout 2.0TDI

    Komentarz


    • #52
      oculus, widocznie musisz mieć jakiś specyficzny styl jazdy, przy którym samochód nie pobiera Ci oliwy, chociaż TDI musi trochę brać. Więc może między zmianami schodzisz z max na min. Ja w swojej O1 między zmianami (co 15kkm) dolewam nie więcej niż 0,5 l przy czym utrzymuje stan oleju cały czas pod max.

      Komentarz


      • #53
        Ja prawdę mówiąc zaglądam pod maskę, tylko jak mi się jakaś kontrolka zapali. Jak do tej pory zapalała się tylko kontrolka płynu spryskiwacza no i paliwa.
        Może w tym tkwi tajemnica mojego niedolewania
        Skoda Octavia Scout 2.0TDI

        Komentarz


        • #54
          A to w takim układzie całkiem prawdopodobne W OI nie ma tej żółtej kontrolki informującej o niskim stanie oleju, więc ja do czasu zmiany na OII muszę zaglądać :wink:

          Komentarz


          • #55
            Zamieszczone przez Rafał 82
            W OI nie ma tej żółtej kontrolki informującej o niskim stanie oleju,
            W moim OI Tour z 2005 jest i też kilka razy już mi się zaświeciła w ciągu roku :-(
            OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
            SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

            Komentarz


            • #56
              Rafał 82, oculus ma 2.0TDI z CR i w tym silniku problem znikania oleju praktycznie nie istnieje . :wink:
              Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

              Komentarz


              • #57
                AdamB, To widocznie szybko nim nie jezdzi :twisted:

                Stoi u nas w garazu taki CR 170KM i na 24kkm wciagnal ponad 1,5l oleju :twisted:

                A wiec olej tez wciaga, ale faktycznie na poczatku szybko mu poszlo z pierwszym 0,5l teraz juz troche wolniej, ale jednak.
                Spritmonitor.de

                Komentarz


                • #58
                  mysle ze wracajac..do tematu glownego..mozna by porownac silniki bkd i asz...
                  maja podobna moc i momenty...oczywiscie mowie o nie chipowanych jednostkach,ktory jest wedlug waszej opinii lepsza konstrukcja?czy ktos mial mozliwosc porownania ich obu?

                  mam takie pytanie troche nie na temat...jeszcze ale w jakis sposob zwiazane z silnikiem 2.0 tdi...czy moze sie orientujecie czy w superbie I montowana byla skrzynia dsg pod koniec produkcji w polaczeniu z tym silnikiem?..chodzi o lata 2007-8

                  Komentarz


                  • #59
                    Zamieszczone przez sew1981
                    czy moze sie orientujecie czy w superbie I montowana byla skrzynia dsg pod koniec produkcji w polaczeniu z tym silnikiem?..chodzi o lata 2007-8
                    nie
                    (to chyba nie do końca był BKD, bo w superbie silnik jest\był ułożony wzdłużnie - dlatego też wtedy nie łączono go z automatem)
                    saport techniczny baj DGW
                    była BKD+DSG '05 120kkm
                    była BXE '08 190kkm
                    no i nie ma :-)

                    Komentarz


                    • #60
                      AdamB, To widocznie szybko nim nie jezdzi :twisted:
                      Najwidoczniej. W 1.9TDI 105KM BXE też niektórzy muszą dolewać 1/15kkm a niektórzy potrafią przejeździć 15kkm bez dolewki a na miarce oleju zejdzie ok 4-5mm.
                      Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                      Komentarz


                      • #61
                        wracajac do tematu,
                        oczywiscie przypadlosci typu padajace turbawki czy czasem dwumasa sa standartem dla wszystkich tdikow
                        ale bardziej przekonywujace sa dla mnie jednostki 1.9 tdi...szczegolnie jak czytam takie cos..:
                        Forum - Octavia Club Polska jakas

                        Komentarz


                        • #62
                          sew1981, O ile dobrze kombinuje to ten system EGRu jest w 1.9 i 2.0 tych nowych, wiec oba nowe wynalazki maja taki sam syf w dolocie :diabelski_usmiech
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz


                          • #63
                            Zamieszczone przez palioza
                            Zamieszczone przez sew1981
                            ahano to moj obraz sie rozjasnil troszke podziekowal...a takie jeszcze pytanko w takim razie "pomocnicze"...co wolelisbyscie w O2?:
                            1.9 tdi z dobrym wirusem, czy 2.0 tdi fabryczne (140km) - bo chyba podobnie by sie sprawowaly, pod wzgledem dynamiki.p.s. bo z tego co widze pod wzgledem awaryjnosci 1.9 jest nieco lepsze jednak
                            2.0TDI z dobrym wirusem Sam chip styknie do ludzkiego przemieszczania sie komfortowo.
                            Ja coprawda mam niewielki przebieg ale:
                            1. nie dolewam oleju miedzy przegladami (ofc przeglady co 13-15kkm)
                            2. coprawda na obecnej mocy to juz przejechalem z 50kkm wczesniej z czipem z 45kkm, ale chodzi jak w zegarku na razie.
                            Przepraszam z góry za pewnie absurdalne pytanie - jestem nowym użytkownikiem 2,0 TDI ale o co chodzi z tym zawirusowaniem? Co można zyskać?
                            Pozdrawiam wszystkich klubowiczów
                            Octavia 2 BKD 2.0 TDI wersja ELEGANCE

                            Komentarz


                            • #64
                              to jest po prostu zwiększenie mocy samochodu poprzez zmianę programu.
                              Audi A4 1.8TFSI

                              Komentarz


                              • #65
                                VW Szrot
                                mam nadzieje ze w OII rzeczywiscie jest inaczej....bo czytajac to to lezka sie w oku kreci :cry:

                                Komentarz


                                • #66
                                  Zamieszczone przez sew1981
                                  VW Szrot
                                  mam nadzieje ze w OII rzeczywiscie jest inaczej
                                  OII czy Passat - kupujac samochod trzeba sie starac go jak najlepiej sprawdzic.
                                  IMO samochod z linku ma grubo cofniety przebieg a wpisy w ksiazce na ktore
                                  powoluje sie wlasciciel sa podrobione.

                                  Komentarz


                                  • #67
                                    smutne jak sie czyta takie artykuły.... ale niestety prawdziwe, zobaczymy jak skoda poradzi sobie z takim przebiegiem, narazie jestem na półmetku.
                                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                    Komentarz


                                    • #68
                                      Zamieszczone przez sew1981
                                      VW Szrot
                                      mam nadzieje ze w OII rzeczywiscie jest inaczej....bo czytajac to to lezka sie w oku kreci :cry:
                                      nie chciałbym za darmo takiego 'auta'... troche mi sie to w głowie nie mieści... dla porównania : do prawie 10 letniej felicji z przebiegiem prawie 160tys km dołożyłem tylko .... części eksploatacyjne (aku,klocki,łożysko,tarcze,świece , filtry...)..o octavce nie wspomne bo to jest pikuś ... Maly pikus ...
                                      słyszał ktoś o takim cudzie :?: :?:
                                      Strona nie została odnaleziona
                                      sprzedam do OI :

                                      szyby cala lewa strona
                                      nadkole nowe LP
                                      kontakt PW

                                      Komentarz


                                      • #69
                                        No w UK podobno taxi diesle już dawno jeżdżą na gazie, nie wiem czy LPG czy CNG czy innym. Moje info jest niepotwierdzone niestety.

                                        Komentarz


                                        • #70
                                          Zamieszczone przez AdamB
                                          Rafał 82, oculus ma 2.0TDI z CR i w tym silniku problem znikania oleju praktycznie nie istnieje . :wink:
                                          oculus ma 2.0TDI PD BMM 8V. Takie silniki byly we wszystkich Octach z Haldexem.

                                          A co koledzy powiedza o tym silniku BMM? Jak on sie ma do BKD? Niby to starsza konstrukcja ale nawet w FL jeszcze jest.
                                          Marek



                                          Octavia Scout 2.0 TDI, Diamond Silver
                                          Fiat 126p FL 650E, Żółć Wątrobowa

                                          Komentarz


                                          • #71
                                            Gdzie można zaleźć opisy który silnik to BMM, BKD czy inne ? ops:
                                            Pozdrawiam
                                            Piotr

                                            Komentarz


                                            • #72
                                              marbab,
                                              Bardzo ciekawa informacja. Myślałem, że we wszystkich Scoutach jest 2.0 BKD i ze względów przedstawionych wyżej przestałem się tym modelem interesować.
                                              Te 2.0 8V to może być to rozwiercone 1.9. Przez pewien czas pakowali coś takiego do Paska. Silnik jest podobno OK.
                                              Czy masz u siebie filtr cząstek stałych? W Paskach silnik ten występował chyba z mokrym FAP'em.
                                              Jaką masz podaną moc i moment katalogowo w swoim BMM?
                                              Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                                              a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                                              Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                                              O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                                              Komentarz


                                              • #73
                                                Zamieszczone przez adaś
                                                Te 2.0 8V to może być to rozwiercone 1.9.
                                                BKD też jest rozwierconym 1.9.

                                                Komentarz


                                                • #74
                                                  Zamieszczone przez t271828
                                                  Zamieszczone przez sew1981
                                                  VW Szrot
                                                  mam nadzieje ze w OII rzeczywiscie jest inaczej
                                                  OII czy Passat - kupujac samochod trzeba sie starac go jak najlepiej sprawdzic.
                                                  IMO samochod z linku ma grubo cofniety przebieg a wpisy w ksiazce na ktore
                                                  powoluje sie wlasciciel sa podrobione.
                                                  a skąd masz takie informacje? :shock:

                                                  Komentarz


                                                  • #75
                                                    adaś, mam filtr czastek stalych i poki co nie mialem z nim przygod. Moc katalogowa jak w BKD 103/320.

                                                    Slyszalem ze w BMM dwumasowka raczej nie pada.
                                                    Marek



                                                    Octavia Scout 2.0 TDI, Diamond Silver
                                                    Fiat 126p FL 650E, Żółć Wątrobowa

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X