A jakie macie przebiegi bo ja mam 92 tyś i byłem niedawno na przeglądzie , zero luzów z tyłu
to ja nie wiem jak Wy jeździcie :?: u mnie 73kkm i poszły do wymiany przy okazji servisu a info, że trzeba je będzie wymienić bo już "latają" dostałem przy przeglądzie jak było 62kkm
lilo, no ale kawalek do mnie masz, tudziez ja do Ciebie, a robocizne okreslam mianem ultra pilnej, bo po pierwsze 2 wyjazdy przede mna do CZ, sporo kkm na dolnymslaksu u ojca + 06.08 lece do cro i planuje zrobic 3kkm - takze zawiecha musi byc tip top :twisted:
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
misiek^wro, to nie jest jakaś tam wielka filozofia te tuleje wymienić , wystarczy tylko prasa ręczna , mydło lub , wazelina techniczna , płaski śrubokręt i można wymieniać .
Jak chcesz przejechać się do Będomina to mogę ci wymienić w okazyjnej cenie :P
misiek^wro, to coś nie bardzo Ci mechanicy :lol:
Mi bez problemu wymienili, a w sumie młody łepek to robił i chyba pierwszy raz
Najgorzej jest je wyjąć, ale dał radę i to w miarę szybko
Rozochocony rewelacjami LORU wybralem sie do Wroclawskiego salonu GALL ICM mieszczacego sie przy ulicy Armii Krajowej. Zostalem poinformowany, ze koszt 2 tulejek to niecale 80 zl ( czego sie spodziewalem ) a wymiana SAMYCH 2 tulejek przednich wahacza przedniego to jedyne 300 zl - nie mniej. Oczywiscie z uslugi zrezygnowalem, pojechalem kawalek dalej i w popularnym ASO AUTOEXPRESSIE ( serwis VAG, jeden z lepsiejszych we wroclawiu ) zostanie mi to wymienione w sobote za 60 ( czesci ) 100 ( robocizna ).
Moja stopa do tego ASO nigdy nie wroci, zwlaszcza po perturbacjach MEGONA z jego TSI@DSG. Jest to tak niekompetentny serwis, ze glowa mala, nawet RSke syna wlasciciela nie potrafia dobrze wyserwisowac( nie potrafia zrobic geometrii ), nie wspominajac juz o cenach samego serwisu.
Tak panowie, jesli ktorys z Was sobie przeczyta ta notke, to dodam jeszcze, ze likwidacje szkod tez macie po ch... fest. W innym Wroclawskim salonie dostalem kawe, auto wjechalo na ogledziny po czym Pan dal mi protokol ogledzin i kosztorys ( na ktory moglem sie zgodzic, ale nie musialem ), a u Was zostalem poinformowany ze pierw otwiera sie zlecenie serwisowe i nalezy zaplacic 150 zl - takze GALL ICM jest 100 lat za murzynami, najgorszy serwis Skody we Wro, zwlaszcza z chwila kiedy zwolniono tam mistrza mechanikow ( sorry, Pan Krzysztof sam odszedl do Audi bo dostal lepsza kase ).
EOT - musialem wylac swoje zale i dac obiektywna opinie tego zeszmaconego serwisu kazdemu z Wroclawia.
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
Witam. Przeleciałem temat po łepkach i nie wpadł mi w oko problem, o który chcę zapytać. Otóż tłukę swoją skodą(kombi 1.9tdi 2000r) jakieś 3-4 tys m-cznie i co 2 miesiące muszę wymieniać tylne tuleje wahacza przedniego. Nieważne czy zamontuję org czy podróbę- 2 góra 3 m-ce i guma odłazi żywcem od wewnętrznej tulei.....mechanik u którego to robię(kolega zresztą) już zgłupiał i poradził popytać na forum bo z tak ciągłą - powtarzającą się awarią nie miał do czynienia. Może ktoś ma jakiś pomysł??? Z góry dzięki za porady
W OI wklada sie te z Audi TT o oznaczeniu 8N0 i dalej tak samo jak dla OI i problem znika.
Mozna dac zamiennik BOGE, na to samo wychodzi, kilka zlotych tanszy, lecz musi to byc wersja pelna, a nie ta z otworami - przetestowane
W OI wklada sie te z Audi TT o oznaczeniu 8N0 i dalej tak samo jak dla OI i problem znika.
Mozna dac zamiennik BOGE, na to samo wychodzi, kilka zlotych tanszy, lecz musi to byc wersja pelna, a nie ta z otworami - przetestowane
dzięki za podpowiedź, spróbuję z tymi od TT
pozdrawiam
czyzyk64, u mnie przy przebiegu około 90kkm wymieniałem, zauważył to mechanik podczas przeglądu. Tuleja od strony piasty w lewym wahaczu odeszła na 3/4 obwodu. Zapobiegawczo kupiłem kpl i wymieniłem z dwóch stron. Objawy zużycia jakie zauważyłem to skrzypienie przy skręcaniu na skrzyżowaniach. Na szarpakach nie wyszło, bo tuleja się jeszcze trzymała, dopiero po pod wadzeniu wahacza wyszło. Z racji że autem zrobiłem 90kkm zrobiłem pełną geometrię, ale na tych wahaczach nic się nie reguluje.
Panowie a jak jest z wahaczami w scoucie ? Czy to jest to samo co w zwykłej O2 ?
Mógłby ktoś sprawdzić w ETCE czy tuleje przednie i tylne przedniego wahacza mają takie same oznaczenia w O2 i O2 scout ?
Komentarz