Witam,
autkami jezdzilem juz roznymi ale jeszcze nigdy nie miałem Skody. Teraz wybór
padł na Octavie II FL. Mam tylko jeden problem - który silnik wybrać?!
Ogolnie robię miesięcznie około 1500-2000 km, zdarza się w miesiącu jakaś dłuższa trasa
po kilkaset km. Chciałbym, żeby autko było w miarę mocne i żwawe, ale też żeby nie paliło jak
smok i żeby za 3-4 lata można je było odsprzedać.
Zastanawiam się nad silnikami 1,4 TSi, 1,8 TSi, 1,6 TDI i 1,9 TDI, ale rozważę też inne propozycje
jeśli warto.
Z tego co już doczytałem to silniki TSi nie bardzo znoszą gaz, i o ile 1,4 jest jeszcze w miarę
mało paliwożerny o tle 1,8 już troszkę wypija. Natomiast 1,4 ma troszę zszarganą opinię, mówi
się o dużej awaryjności - bać się go?
Dlatego aktualnie na prowadzeniu w rankingu są diesle - 1,6 i 1,9!
Co wy na to?
No i ogólnie podpowiedzcie na co patrzeć przy zakupie, za jakie elementy warto dopłacic a jakie
olać?
A może znajdzie się jakaś klubowa II FL na sprzedaż?
Z góry dzięki za pomoc!
autkami jezdzilem juz roznymi ale jeszcze nigdy nie miałem Skody. Teraz wybór
padł na Octavie II FL. Mam tylko jeden problem - który silnik wybrać?!
Ogolnie robię miesięcznie około 1500-2000 km, zdarza się w miesiącu jakaś dłuższa trasa
po kilkaset km. Chciałbym, żeby autko było w miarę mocne i żwawe, ale też żeby nie paliło jak
smok i żeby za 3-4 lata można je było odsprzedać.
Zastanawiam się nad silnikami 1,4 TSi, 1,8 TSi, 1,6 TDI i 1,9 TDI, ale rozważę też inne propozycje
jeśli warto.
Z tego co już doczytałem to silniki TSi nie bardzo znoszą gaz, i o ile 1,4 jest jeszcze w miarę
mało paliwożerny o tle 1,8 już troszkę wypija. Natomiast 1,4 ma troszę zszarganą opinię, mówi
się o dużej awaryjności - bać się go?
Dlatego aktualnie na prowadzeniu w rankingu są diesle - 1,6 i 1,9!
Co wy na to?
No i ogólnie podpowiedzcie na co patrzeć przy zakupie, za jakie elementy warto dopłacic a jakie
olać?
A może znajdzie się jakaś klubowa II FL na sprzedaż?
Z góry dzięki za pomoc!
Komentarz