Jeden słuszny kolor
ale albo nie prawdziwe zdjęcie,albo dziwna wersja.Bo Ambition nie ma świateł led a na zdjęciu jest a w opisie ''> Reflektory halogenowe''
Widziałem ją na żywo i to jest Ambition plus dodatki,między innymi światła led i kamera cofania. Tylko nie wiem jak z tym filtrem fap? To jest tomsamo co dpf?
U mnie, pierwsza Skoda 1,6TDI 340 tys. i nic. Druga 2,0 CFHC po 200tys. i zatankowaniu Vervy. Poszedł jeden wtryskiwacz, pozostałe trzy do czyszczenia i korekty. Znam takie, które wytrzymały 500tys bez zaglądania i takie, które siadały po 100tys. Mam wrażenie, że z tymi silnikami czym brutalniej się jeździ tym lepiej.
Witam serdecznie. Ktoś na pewno na tym forum już podchodził do tematu wtrysków Continental. U siebie mam problem z przeciekaniem wtrysku, w sensie takim, że cieknie pod tą śruba od cewki wtrysku. Jest tam pewnie jakiś oring i tu puszcza przez co mam zapocenie na tej podkładce miedzianej już przy wejściu wtrysku do silnika, jakiejś tragedii może nie ma, bo nie stoi tam ropa, ale czasami mam też jakieś dziwne korekty, czasami też przy obciążeniu i zimnym silniku słyszę jakieś stuki... u znajomego znowu szarpie, też jest to ten sam silnik tylko 90 KM.
Tak czy siak trzeba by jakoś do tego tematu podejść, wiem, że się tych wtrysków nie regeneruje, a te aukcje z rzekomo regenerowanymi to jest bardziej na zasadzie wymian uszczelek i ogólnego czyszczenia wtrysków, tak mi się wydaje. Ktoś temat bardziej zgłębiał? Nie koniecznie chciałbym wydawać ponad 1300 zł za nową sztukę, tym bardziej, że jak czuje to nie będzie pewności, który to wtrysk i w ogóle...Czy ktoś gdzieś coś kupował i jak to wszystko wyszło?
Znajomy miał kiedyś taką sytuację, że auto szarpało, ale też nie zawsze. Padło na wtryski, wymienił 4, bo jak wzięli na stół to standardowo stwierdzili, że 4 do naprawy. Auto dalej szarpało jak było wcześniej, potem za jakiś czas je sprzedał i tyle z tego było. Dlatego nie koniecznie chce kupować nowy, ponieważ okaże się, że to jednak nie ten, że inny i trzeba będzie kupić 4 nowe... a w rezultacie to nic nie da...
U mnie parę lat wstecz też szarpało na zimnym ,ale nie zawsze i tylko w okresie jesień - zima. Zmieniłem stacje benzynową i problem zniknął. Podejrzewam, że winne było zimowe paliwo. Teraz dobijam do 300 tys.km i nic się nie dzieję. Do tej pory wymieniłem tylko EGR .
Hej wszystkim, no i padł wtrysk... Na kompie pokazuje 2 cylinder uszkodzenie wtrysku. Natomiast w parametrach na żywo nie ma żadnych danych z wtrysku czwartego.... Jak tu podejść to wymian. NIe bardzo mam teraz pieniądze na nowe, ale te chce sprawdzić gdzies na maszynie i te pseudo regenerowane z alledrogo ktoś testował?
Wysłane z mojego HD1913 przy użyciu Tapatalka
Znalazłeś rozwiązanie problemu? Napisz, na pewno komuś pomożesz!
Witam, temat trochę zamarł ale odnowię. Mam ponad 230tkm i ostatnio na serwisie usłyszałem że trzy wtryski są do wymiany lub naprawy. Silnik zapala bez problemu i chodzi równo więc nabrałem wątpliwości. Zalałem do baku preparat do czyszczenia wtrysków (na ok. 25-30 ltr w baku) i po niecałych 300 km sprawdziłem korekcje wtrysków. Wyglądają tak: IDE00365 Różnica dawki wtrysku cylinder 1 0.15 mg/stroke IDE00366 Różnica dawki wtrysku cylinder 2 -0.13 mg/stroke IDE00367 Różnica dawki wtrysku cylinder 3 -0.05 mg/stroke IDE00368 Różnica dawki wtrysku cylinder 4 0.03 mg/stroke
Nie sprawdzałem po wizycie w warsztacie i nie wiem jak było wcześniej.
Teraz pytanie czy faktycznie widać coś złego we wtryskach, czy uznać że są ok ?
sprawdzane VCDS-em na wolnych obrotach, silnik nagrzany po jeździe.
Takie pytanie, bo kojarzę gdzieś na necie film, gdzie koleś pokazywał, że dawki mogą być poprawne, a mimo wszystko wtryskiwacz nie pracuje poprawnie, bo nie rozpyla a "rozlewa" paliwo. Niestety nie mogę znaleźć. Ma to sens?
U mnie jest 330 tys km i niby wszystko w porządku.
Komentarz