2.0 i 1.6 TDI długość okresu niezawodności wtryskiwaczy common rail

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • cianek
    odpowiedział(a)
    Takie pytanie, bo kojarzę gdzieś na necie film, gdzie koleś pokazywał, że dawki mogą być poprawne, a mimo wszystko wtryskiwacz nie pracuje poprawnie, bo nie rozpyla a "rozlewa" paliwo. Niestety nie mogę znaleźć. Ma to sens?
    U mnie jest 330 tys km i niby wszystko w porządku.

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    korekcje dawek jak nowe

    Zostaw komentarz:


  • malutki640
    odpowiedział(a)
    Witam, temat trochę zamarł ale odnowię. Mam ponad 230tkm i ostatnio na serwisie usłyszałem że trzy wtryski są do wymiany lub naprawy. Silnik zapala bez problemu i chodzi równo więc nabrałem wątpliwości. Zalałem do baku preparat do czyszczenia wtrysków (na ok. 25-30 ltr w baku) i po niecałych 300 km sprawdziłem korekcje wtrysków. Wyglądają tak:
    IDE00365 Różnica dawki wtrysku cylinder 1 0.15 mg/stroke
    IDE00366 Różnica dawki wtrysku cylinder 2 -0.13 mg/stroke
    IDE00367 Różnica dawki wtrysku cylinder 3 -0.05 mg/stroke
    IDE00368 Różnica dawki wtrysku cylinder 4 0.03 mg/stroke
    ​ Nie sprawdzałem po wizycie w warsztacie i nie wiem jak było wcześniej.
    Teraz pytanie czy faktycznie widać coś złego we wtryskach, czy uznać że są ok ?
    sprawdzane VCDS-em na wolnych obrotach, silnik nagrzany po jeździe.
    Ostatnio edytowany przez malutki640; 9993412.

    Zostaw komentarz:


  • upel
    odpowiedział(a)
    Ktoś gdzieś kupował wtryski? Jakieś namiary czy coś? Nowe czy używane, jakieś doświadczenie macie z tym?

    Zostaw komentarz:


  • upel
    odpowiedział(a)
    Hej wszystkim, no i padł wtrysk... Na kompie pokazuje 2 cylinder uszkodzenie wtrysku. Natomiast w parametrach na żywo nie ma żadnych danych z wtrysku czwartego.... Jak tu podejść to wymian. NIe bardzo mam teraz pieniądze na nowe, ale te chce sprawdzić gdzies na maszynie i te pseudo regenerowane z alledrogo ktoś testował?

    Wysłane z mojego HD1913 przy użyciu Tapatalka

    Zostaw komentarz:


  • mentos2504
    odpowiedział(a)
    Nie stosuję żadnych dodatków. Teraz tankuje praktycznie na każdej stacji. Problemy miałem tylko jak tankowałem na Bliskiej,ale tej marki już nie ma.

    Zostaw komentarz:


  • upel
    odpowiedział(a)
    Na jakim paliwie teraz jezdzisz? Jakieś dodatki do paliwa czy coś stosujesz?

    Wysłano z OnePlusa 7T Pro przy użyciu Tapatalka.

    Zostaw komentarz:


  • mentos2504
    odpowiedział(a)
    U mnie parę lat wstecz też szarpało na zimnym ,ale nie zawsze i tylko w okresie jesień - zima. Zmieniłem stacje benzynową i problem zniknął. Podejrzewam, że winne było zimowe paliwo. Teraz dobijam do 300 tys.km i nic się nie dzieję. Do tej pory wymieniłem tylko EGR .

    Zostaw komentarz:


  • upel
    odpowiedział(a)
    Witam serdecznie. Ktoś na pewno na tym forum już podchodził do tematu wtrysków Continental. U siebie mam problem z przeciekaniem wtrysku, w sensie takim, że cieknie pod tą śruba od cewki wtrysku. Jest tam pewnie jakiś oring i tu puszcza przez co mam zapocenie na tej podkładce miedzianej już przy wejściu wtrysku do silnika, jakiejś tragedii może nie ma, bo nie stoi tam ropa, ale czasami mam też jakieś dziwne korekty, czasami też przy obciążeniu i zimnym silniku słyszę jakieś stuki... u znajomego znowu szarpie, też jest to ten sam silnik tylko 90 KM.

    Tak czy siak trzeba by jakoś do tego tematu podejść, wiem, że się tych wtrysków nie regeneruje, a te aukcje z rzekomo regenerowanymi to jest bardziej na zasadzie wymian uszczelek i ogólnego czyszczenia wtrysków, tak mi się wydaje. Ktoś temat bardziej zgłębiał? Nie koniecznie chciałbym wydawać ponad 1300 zł za nową sztukę, tym bardziej, że jak czuje to nie będzie pewności, który to wtrysk i w ogóle...Czy ktoś gdzieś coś kupował i jak to wszystko wyszło?

    Znajomy miał kiedyś taką sytuację, że auto szarpało, ale też nie zawsze. Padło na wtryski, wymienił 4, bo jak wzięli na stół to standardowo stwierdzili, że 4 do naprawy. Auto dalej szarpało jak było wcześniej, potem za jakiś czas je sprzedał i tyle z tego było. Dlatego nie koniecznie chce kupować nowy, ponieważ okaże się, że to jednak nie ten, że inny i trzeba będzie kupić 4 nowe... a w rezultacie to nic nie da...
    Ostatnio edytowany przez upel; 46045.

    Zostaw komentarz:


  • AdamB
    odpowiedział(a)

    Zostaw komentarz:


  • Filip Gacka
    odpowiedział(a)
    U mnie, pierwsza Skoda 1,6TDI 340 tys. i nic. Druga 2,0 CFHC po 200tys. i zatankowaniu Vervy. Poszedł jeden wtryskiwacz, pozostałe trzy do czyszczenia i korekty. Znam takie, które wytrzymały 500tys bez zaglądania i takie, które siadały po 100tys. Mam wrażenie, że z tymi silnikami czym brutalniej się jeździ tym lepiej.

    Zostaw komentarz:


  • dawcio
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez lu5asz Zobacz wpis
    Tylko nie wiem jak z tym filtrem fap? To jest tomsamo co dpf?
    nie to samo...podobno mniej problemów bo inne temp niż w ropniaku
    Zamieszczone przez lu5asz Zobacz wpis
    między innymi światła led
    jeśli full led to kozak mi tego brakuje

    Zostaw komentarz:


  • lu5asz
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez dawcio Zobacz wpis
    Jeden słuszny kolor
    ale albo nie prawdziwe zdjęcie,albo dziwna wersja.Bo Ambition nie ma świateł led a na zdjęciu jest a w opisie ''> Reflektory halogenowe''
    Widziałem ją na żywo i to jest Ambition plus dodatki,między innymi światła led i kamera cofania.
    Tylko nie wiem jak z tym filtrem fap? To jest tomsamo co dpf?

    Zostaw komentarz:


  • dawcio
    odpowiedział(a)
    Jeden słuszny kolor
    ale albo nie prawdziwe zdjęcie,albo dziwna wersja.Bo Ambition nie ma świateł led a na zdjęciu jest a w opisie ''> Reflektory halogenowe''

    Zostaw komentarz:


  • lu5asz
    odpowiedział(a)
    OLX.pl to darmowe ogłoszenia lokalne w kategoriach: Praca, Dom i Ogród, Elektronika, Moda, Rolnictwo, Zwierzęta. Dla Dzieci, Sport i Hobby, Muzyka i Edukacja, Usługi i Firmy. Szybko znajdziesz tu ciekawe ogłoszenia i łatwo skontaktujesz się z ogłoszeniodawcą. Na OLX.pl czeka na Ciebie m.in. praca biurowa, mieszkania, pokoje, samochody. Jeśli chcesz coś sprzedać - w prosty sposób dodasz ogłoszenia. Chcesz coś kupić - tutaj znajdziesz ciekawe okazje, taniej niż w sklepie. A wszystkie te ogłoszenia bez konieczności zakładania konta. Sprzedawaj po sąsiedzku na OLX.pl

    Zostaw komentarz:


  • dawcio
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez lu5asz Zobacz wpis
    Ponadto czekam na ofertę na Octavię III fl z linku wcześniej
    jaki link?

    Zostaw komentarz:


  • lu5asz
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez dawcio Zobacz wpis
    lu5asz z tego co wiem ich się nie regeneruje albo bardzo ciężko
    To samo mi dziś powiedzieli w salonie Skody.
    Ręce opadają,wysyłam zregenerowane do firmy która to spartaczyła i chce wymienić na nowe zamienniki.
    Ponadto czekam na ofertę na Octavię III fl z linku wcześniej

    Zostaw komentarz:


  • dawcio
    odpowiedział(a)
    lu5asz z tego co wiem ich się nie regeneruje albo bardzo ciężko

    Zostaw komentarz:


  • lu5asz
    odpowiedział(a)
    Mi padły przy przebiegu 138kkm.Wszystkie nie trzymały parametrów.Oddalem do regeneracji i po 1000km problem powrócił.Chyba lepiej zainwestować w nówki sztuki .Macie jakiś namiar na pewnego sprzedawcę.Silnik jak w podpisie.

    Zostaw komentarz:


  • Jendrej
    odpowiedział(a)
    Witam wszystkich. Mam chyba mam taki problem skoda octavia 3 1.6 105 km. Na zimnym silniku na biegu jałowym szarpie A gdy silnik się rozgrzeje problem znika. Wtryski padły? Trzeba wymieniać wtryski? Podpowie ktoś co robić dalej. Dzieki

    Zostaw komentarz:


  • Almanis
    odpowiedział(a)
    Czy ma ktoś namiar na oryginalne wtryskiwacze w dobrej cenie?. To co widzę na allegro to 800-1000 zł/sztuka. Numer wtryskiwacza 03l 130 277J
    U mnie jeden wtryskiwacz zachowuje się różnie . Raz wartości korekty są niskie by za chwile wskoczyć na korekty ok. 1,5 i jednocześnie silnik dostaje drgań i znów się uspokaja i wraca do normy.

    Zostaw komentarz:


  • Almanis
    odpowiedział(a)
    Odpowiedź Gładysek Bosch Service dotycząca pytania o regenerację wtryskiwaczy do CFHC o numerze 03L 130 277J

    "Witam, obecnie możemy wymienić zaworek w tym typie wtryskiwacza koszt usługi
    z testem 550zł brutto szt. Cena zależna jest od ceny części które zmieniają
    się i nie można ustalić jednej na dłuższy okres czasu."

    No wiec wydaje mi się, że ten typ tak naprawdę może być nieregenerowlany. Bo jeżeli przedstawiciel firmy Bosch może wymienić tylko/aż zaworek (nie znam się jeszcze na tym).
    Co wy na to?
    Ostatnio edytowany przez Almanis; 1289.

    Zostaw komentarz:


  • czernobyl
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez german81 Zobacz wpis
    wtryski simens sa nie regenerowalne
    czyli bez zmian dzięki za inf

    Zostaw komentarz:


  • german81
    odpowiedział(a)
    wtryski simens sa nie regenerowalne

    Zostaw komentarz:


  • czernobyl
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez Almanis Zobacz wpis
    Wklejam informacje ze strony www.wtryskiwacze.pl
    (...)
    Nasuwa się pytanie o ceny tych dodatkowych częsci.
    zgaduję w ciemno, że i tak kończy się ostatecznie kwotą ~500+ PLN jeśli wtryski faktycznie potrzebują interwencji na stole
    aha, i dotyczy to wtrysków bosch, a co z siemens continental w takim CAYC?

    Zostaw komentarz:

Pracuję...