2.0 i 1.6 TDI długość okresu niezawodności wtryskiwaczy common rail

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Almanis
    odpowiedział(a)
    Wklejam informacje ze strony www.wtryskiwacze.pl

    Weryfikacja i naprawa, regeneracja wtryskiwacza Common Rail Bosch

    Weryfikacja
    • demontaż wtryskiwacza na części i podzespoły wraz z mikroskopową weryfikacją uszkodzeń
    • wstępna wycena naprawy
    • na tym etapie kontaktujemy się z klientem
    Uszkodzenia uniemożliwiające naprawę

    w przypadku braku możliwości naprawy nic nie płacisz.



    Naprawa i regeneracja
    • czyszczenie wszystkich elementów wtryskiwacza metodą ultradźwiękową
    • wymiana uszczelnień wewnętrznych na nowe, oryginalne części Bosch
    • montaż części i podzespołów wtryskiwacza z użyciem specjalistycznych narzędzi firmy Bosch oraz z zastosowaniem reżimu technologicznego
    • w razie potrzeby wymiana innych zużytych elementów wtryskiwacza (koszt części dodatkowo płatny)
    • regulacja wymiarów nastawczych wtryskiwacza z użyciem 3 fazy naprawy wtryskiwaczy firmy Bosch oraz ustawienie odpowiednich dawek wtryskowych
    • test komputerowy po naprawie z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych na urządzeniu BOSCH EPS205, EPS708 lub EPS815:
      • wysokociśnieniowy test szczelności z pomiarem przelewu bez wysterowania wtryskiwacza
      • pomiar dawki wtryskowej i przelewu przy pełnym obciążeniu
      • pomiar dawki wtryskowej przy częściowym obciążeniu
      • pomiar dawki wtryskowej na biegu jałowym (wolne obroty)
      • pomiar dawki pilotażowej lub kilku dawek pilotażowych (w zależności od generacji wtryskiwacza)
      • kodowanie wtryskiwacza i nadanie nowego kodu IMA
      • dodatkowy test rozpylania wtryskiwacza na urządzeniu Carbon Zapp CRU2R
    • Kontrola jakości Bosch Quality Scan, nadanie indywidualnego QR kodu do wtryskiwacza
      dowiedz się więcej o tej procedurze
    Wtryskiwacz sprawny

    24 miesiące gwarancji + protokół z wynikami testu

    Naprawa Promocja

    Promocja 2019 89 zł

    usługa brutto / 1 szt.
    po rabacie 10%

    zamiast 149 złDo ceny usługi należy doliczyć koszt uszczelnień wewnętrznych Bosch. W razie uszkodzenia innych części, których wymiana jest niezbędna dla przywrócenia prawidłowej pracy wtryskiwacza np. końcówki wtryskiwacza z nakrętką, króćca zasilającego itp. istnieje możliwość ich wymiany na nowe, oryginalne części Bosch. Koszt części każdorazowo uzgadniany jest z klientem. Ich wymiana odbywa się już bez dodatkowej opłaty.

    Nasuwa się pytanie o ceny tych dodatkowych częsci.
    Ostatnio edytowany przez Almanis; 1289.

    Zostaw komentarz:


  • BADYL
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez czernobyl Zobacz wpis
    co mam myśleć o korektach, które wyglądają jakby lepiej na zimno niż na ciepło?
    zmierzone dziś:
    na zimno: -0,85/0,56/0,20/-0,09
    na ciepło: -1,09/0,39/0,23/0,39

    auto jeździ poprawnie, nie mam się do czego jakoś szczególnie przyczepić - przy temperaturach<0 czuć lekkie nierówności w pracy na biegu jałowym
    silnik to CAYC, ~206kkm
    u mnie na liczniku stuknęło 200k i niestety na biegu jałowym nierówna praca i dymienie przy odpalaniu...:/ miałem błąd 1go cylindra parę d ni temu miałem dolewkę oleju i płynu po około 6tys km... W kwietniu wymieniam filtry i olej i sprawdzę na kompie wtryski. Generalnie nierówna praca na jłowym biegu gdy jest ciepło na dworze szczególnie latem gdy maska wystawiona jest na promienie słoneczne. Ciekawe że zimą problem praktycznie znika :/

    Zostaw komentarz:


  • Almanis
    odpowiedział(a)
    U mnie przebieg 280 tys. zdecydowana większość to trasy i odpukać jeszcze wtryski się nie odezwały ale przy tym przebiegu nie powinienem się zdziwić jak dadzą o sobie znać.
    Co do czystości paliwa. Tankuję tylko na Orlenie. W mojej octavii 1 przy przebiegu 370 tys. zaglądnąłem do baku żeby go wyczyścić. Nie było potrzeby. Byłem zdumiony - bak był czysty. Wyciągnąłem osadnik, przetarłem szmateczką dla zasady i włożyłem z powrotem. Tak wiec z czystością paliwa na markowych stacjach nie jest źle. przy okazji mechanicy odradzali mi paliwo Verva jako bardziej suche i gorzej smarujące pompę i wtryski. Nie wiem czy to mit czy nie ale jeżdżę na tym tańszym paliwie. Ostatnio zaszła zmiana nazwy na effecta. Czy ktoś wie czy oprócz zmiany nazwy zaszła tez zmiana w składzie paliwa?

    Zostaw komentarz:


  • facet61
    odpowiedział(a)
    Na razie 278 tyś. i spokój, ekstra niskie spalanie , odpala bez problemu

    Zostaw komentarz:


  • Tomek000
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez czernobyl Zobacz wpis
    co mam myśleć o korektach, które wyglądają jakby lepiej na zimno niż na ciepło?
    zmierzone dziś:
    na zimno: -0,85/0,56/0,20/-0,09
    na ciepło: -1,09/0,39/0,23/0,39

    auto jeździ poprawnie, nie mam się do czego jakoś szczególnie przyczepić - przy temperaturach<0 czuć lekkie nierówności w pracy na biegu jałowym
    silnik to CAYC, ~206kkm
    nic nie myśleć, jeździć i nie szukać sobie problemów
    jak kupiłem CAYC też patrzyłem na te korekty, kiedy DPF się wypalał, potem przestałem sprawdzać i byłem zdrowszy

    Zostaw komentarz:


  • czernobyl
    odpowiedział(a)
    co mam myśleć o korektach, które wyglądają jakby lepiej na zimno niż na ciepło?
    zmierzone dziś:
    na zimno: -0,85/0,56/0,20/-0,09
    na ciepło: -1,09/0,39/0,23/0,39

    auto jeździ poprawnie, nie mam się do czego jakoś szczególnie przyczepić - przy temperaturach<0 czuć lekkie nierówności w pracy na biegu jałowym
    silnik to CAYC, ~206kkm

    Zostaw komentarz:


  • samtech84
    odpowiedział(a)
    Korekcje nie są wyznacznikiem w cr, ogólnie są i tak OK, w tych wtryskiwaczach trzeba robić próbę przelewową i na niej zapewne wyjdzie, który wtryskiwacz pada. Co do czyszczenia wtrysków to nic to nie daje, czasem coś tam może się poprawi ale i tak kończy się wymianą wyrobionego mechanicznie wtryskiwacza.

    Zostaw komentarz:


  • upel
    odpowiedział(a)
    Udało mi się ogarnął temat wtrysków i wiem juz jakie tam maja miec parametry. U mnie najgorzej wyszlo na 1 cyl. +0.77, drugi -0.6, trzeci -0.01, czwarty -0.20. Ten pierwszy mnie troche martwi i byl to pomiar na silniku 60 pare stopni ciepla i temp oleju kolo 45. Na zimnym moze byc gorzej
    A z ciekawosci pytam ktos moze stosowal srodki do czyszczenia wtrysków wlewane do baku np. LUIID MOLY czy inne teho typu? Czy one pomagaja czy raczej szkodza?

    Zostaw komentarz:


  • upel
    odpowiedział(a)
    A czy wiecie właśnie jakie powinny być wartości na wtryskach dla 1.6 CAYC? No i czy takie rzeczy można sprawdzić np. programem torque pro na Androidzie?
    Na Androida fajna apka daje rade co do sprawdzenia stanu DPF.

    Zostaw komentarz:


  • TomaszT
    odpowiedział(a)
    Witam, jestem nowy. Trafilem tu szukajac informacji jak sprawdzic wtryskiwacze. Przepraszam nie mam polskiej czcionki na komputerze. Nawiazujac do tematu postu. Na silniku CBAB ktory mam od nowosci zrobilem bez zagladania do ukladu wtryskowego 361 tys w prawie 10 lat. Moze sie komus przyda bo ciezko znalezc informacje o samochodach z autentycznym przebiegiem. Lista awarii:

    150 tys - gruszka turbiny
    260 tys - klapki w kolektorze
    300 tys - kolo dwumasowe
    340 tys - sonda lambda
    350 tys - EGR (zmielily sie zebatki)
    350 tys - wymieniony profilaktycznie naped pompy olejowej. Wykazywal male slady zuzycia ale teoretycznie nie wymagal wymiany.

    Zaczal poszarpywac sobie wiec zainteresowalem sie wtryskami. Dzwonilem do magikow od regeneracji i podobno jest deficyt czesci do naprawy wiec pan zaproponowal mi mycie...
    Do sprawdzenia jest tez odma bo troche za bardzo dymi po odkreceniu korka.

    Turbina ciagle fabryczna. Silnik nie wykazyje braku mocy ani zwiekszonego spalania.

    Olej 5W30 wymieniany od nowosci co 15tys.

    Dam znac co i jak z tymi wtryskami jak sie sprawa wyjasni. Dziekuje za podsuniecie pomyslu z testem przelewowym.

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    nie trzeba

    Zostaw komentarz:


  • bazyl27
    odpowiedział(a)
    Czy ktoś się orientuję czy opróc wklepania w sterownik 6cio cyfrowego kodu z wtrysku trzeba przeprowadzić jeszcze jakąś akcję, na yt mówi coś o smoking injectors jakieś minimalne wychylenia warunków czy coś takiego

    Zostaw komentarz:


  • krzynol
    odpowiedział(a)
    VCDSem tak, czy wersją 11.6? no nie wiem
    bierzesz te kubeczki załóżmy 100ml i kręcisz aż któryś z nich będzie miał 75% pojemności, wtedy koniec lania
    jeśli pozostałe mają 35-75 ml to ujdzie, jeśli jakiś jeden ma mało poniżej 25ml a inne też nie dużo, to ten pierwszy 75 ml przelewa
    no tak na chłopski rozum trzeba to rozkminić

    Zostaw komentarz:


  • Eryk Konieczny
    odpowiedział(a)
    Witam.

    Słuchajcie mam pytanie. Planuję zrobić test przelewowy u siebie. Mam podejrzenia, że któryś z wtrysków mówi już papa. I teraz pytania:
    1) jaka powinna być max różnica na przelewach pomiędzy wtryskami ?
    2) jak długo wykonywać test ?

    I dodatkowo, czy VCDS 11.6 można zakodować wtryski ?

    Pozdrawiam
    Eryk

    Zostaw komentarz:


  • bazyl27
    odpowiedział(a)
    A czy orientujecie się może czy regenerują już te wtryskiwacze ??? na necie dużo sprzecznych informacji

    Zostaw komentarz:


  • samtech84
    odpowiedział(a)
    Używki strata kasy, kupujesz nowe i śmigasz

    Zostaw komentarz:


  • JayKey49
    odpowiedział(a)
    Nie ryzykowałbym używek

    Zostaw komentarz:


  • bazyl27
    odpowiedział(a)
    Niestety nadejszła wiekopomna chwila, pytanie jakie kupić bo jest tego od groma, nowe, używane ??? Screenshot_2018-04-08-15-27-11-646_com.android.chrome.pngScreenshot_2018-04-08-15-27-17-751_org.prowl.torque.png

    Zostaw komentarz:


  • samtech84
    odpowiedział(a)
    Bio dodatki rozpuszczają syf, a nie obklejają układ. A wtryskiwacze leją ponieważ zużywają się mechanicznie

    Zostaw komentarz:


  • marwoo
    odpowiedział(a)
    Hmm... Ja byłem przekonany że wtryski leją przez mechaniczne uszkodzenia które wynikły z zanieczyszczenia wtryskiwacza...
    Ale jeżeli tak jest jak piszesz, znaczy że wtryski da się "naprawić" stosując wystarczająco silny środek?

    Zostaw komentarz:


  • niedziela67
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez marwoo Zobacz wpis
    niedziela67 A znasz jakieś "ozdrowienia" już lejących wtrysków po środkach Forte? Czy to jest tak jak kolega wyżej pisze że jak leje to pozamiatane...
    Leją bo używane bio dodatki w paliwach obklejają układ a przez to nie ma właściwego ciśnienia.

    Zostaw komentarz:


  • PAOLO ESCO
    odpowiedział(a)
    Stosować "prewencyjnie" dodatki oczywiście można...czy pomogą - sprawa dyskusyjna. Nie mniej jednak mi "wywalił pierwszy wtryskiwacz" przy +- 120 tys km - akurat wracałem z Włoch i na przełęczy Brenner silnik wszedł w tryb serwisowy i zaczął się "telepać". Zjazd na parking, maska w górę...odczekałem 15 minut. ... uruchomiłem silnik i gaz w podłogę - działa bez większego problemu (lekko przymulał) ale nie wpadał w tryb serwisowy ponownie. Dojechałem do Czech, spanie odpalenie rano po wyjściu z hotelu bez problemu. Powrót do Kraju też bez problemu. Pojechałem do kumatych chłopaków, którzy pracowali kiedyś w ASO VW - podpięcie pod kompa - diagnoza błąd pierwszego wtryskiwacza. Zamówiony nowy wtrysk, koszt z wymianą 800 zł. Czas wymiany 5 minut ... auto pali i jeździ jak nowe. Już odłożyłem następne 800 zł na kolejny wtryskiwacz - pojadę przed wakacjami na "konsultacje" do chłopaków jak któryś wtrysk będzie miał słabe parametry to wymieniam nie czekając na "tryb serwisowy" ...aha moje wtryski jak powiedział mechanik są poprawione "po lifcie" niby lepsze ale...jak powiedział i tak nikt nigdy nie wie kiedy padną

    Zostaw komentarz:


  • marwoo
    odpowiedział(a)
    niedziela67 A znasz jakieś "ozdrowienia" już lejących wtrysków po środkach Forte? Czy to jest tak jak kolega wyżej pisze że jak leje to pozamiatane...

    Zostaw komentarz:


  • sew1981
    odpowiedział(a)
    ja lałem LM System Reiniger i LM Diesel Spulung. Oba dobre, też ładnie oczyszczają. Ostatnio testuje tani odpowiednik K2 diesel injector cleaner.
    Generalnie działa to, jak wtryskiwacz zasyfiony, to coś pomoże mniej lub bardziej, ale jak już przelewa, to nic nie pomoże, tylko wymiana. Najlepiej po zastosowaniu dodatku, po jakimś czasie zrobić test przelewowy i sprawdzić poprostu.

    Zostaw komentarz:


  • niedziela67
    odpowiedział(a)
    Próbował ktoś w tych waszych CRach preparatu Forte diesel injector treatment lub Forte Advanced diesel fuel conditioner.
    Ja do swojego PD leje od 2 lat i polecam.W silnikach przy których zajmuję się służbowo (volvo,iveco doosan) niejednego "trupa" ruszyłem bez wymiany wtrysków czy pompy.
    Koszty na pewno dużo mniejsze.

    Zostaw komentarz:

Pracuję...