Zamieszczone przez Mihau
[O2] jednomas w BXE
Zwiń
X
-
[O2] jednomas w BXE
..dla zainteresowanych, którzy z różnych względów, biorą rozbrat z ZMS/DMF/DKZ
tak, jest to możliwe :
pacjent w postaci mojego paździerza został poddany operacji u DGW i po czterech godzinach zyskał przeszczep w postaci:
1. koło 028 105 269 BX ,
2. sprzęgło Sachs 3000 332 001 (G60),
3. śruby montażowe do koła N 902 061 03 (6 sztuk),
4. śruby mocujące docisk sprzęgła do koła N 101 010 01 (6 sztuk)
biegi wchodzą normalnie, rusza się bez większych różnic w stosunku do ZMS, drgania i grzechot większe zwłaszcza na jałowym.
obecnie padło czeka na korektę u Wojtka
edit: dopisałem numery śrub>>E<< by Ali, defibrylator by DGW
-
-
Zamieszczone przez szkodajak ceny wyglądają :?:
koszta gratów:
1. koło 450 PLN, nowe ze zwrotem starego (literka X)
2. sprzęgło 390 PLN,
3. śruby do przykręcenia docisku do koła 6 sztuk 7,20 PLN :diabelski_usmiech tu uprasza się Grzesia o podanie numeru katalogowego, coby dwu godzin nie tracić
4. śruby montażowe do koła, 6 sztuk --> (już znalazłem) 40,80 PLN>>E<< by Ali, defibrylator by DGW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez navigator...a czy skrzynie 6G nie mają sprzęgła 240 mm aby :?:VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AdamBnavigator, w golfie V 1.9TDI były montowane 6biegow skrzynie i nie sądzę aby blok silnika i skrzyni był inny.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Słuchajcie dziś był u mnie markjas. Co się okazało chłopak ma 1.9 BJB z 2005 roku i skrzynię 6 :!:
Może by tak wziąć numer VIN i po etce sprawdzić czym się różnią poszczególne elementy przy skrzyni oprócz samej skrzyni...
Tyle że ja się zastanawiam czy ja będę robił takiego moda... Chyba mi się już nie chce.
Aha i on nie ma 4x4 tylko ośkę. Auto było sprowadzone z Czech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Andrev3Słuchajcie dziś był u mnie markjas. Co się okazało chłopak ma 1.9 BJB z 2005 roku i skrzynię 6 :!:
Może by tak wziąć numer VIN i po etce sprawdzić czym się różnią poszczególne elementy przy skrzyni oprócz samej skrzyni...
Tyle że ja się zastanawiam czy ja będę robił takiego moda... Chyba mi się już nie chce.
Aha i on nie ma 4x4 tylko ośkę. Auto było sprowadzone z CzechO rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AdamBWiesz co trzeba by porównać je fizycznie z golfa V, bo w nim 1.9TDI mogły mieć 6b
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KriSSoKoledzy z forum mk5 sprawdzali skrzynię 6 i na biegu nr 6 przełożenie jest takie samo, jak w skrzyni 5 na biegu 5, więc przekładka kompletnie mija się z celem. Nieporozumienie w ogóle jakieś. Zatem ta skrzynia 6 w BXE/BKC nie ma nic wspólnego ze skrzynią 6 np w BKD/BMM.O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez loruZamieszczone przez KriSSoKoledzy z forum mk5 sprawdzali skrzynię 6 i na biegu nr 6 przełożenie jest takie samo, jak w skrzyni 5 na biegu 5, więc przekładka kompletnie mija się z celem. Nieporozumienie w ogóle jakieś. Zatem ta skrzynia 6 w BXE/BKC nie ma nic wspólnego ze skrzynią 6 np w BKD/BMM.
Bo przelozenia biegow 5 w 5b i 6 w 6b skrzyni moga byc takie same ale roznica moze tkwic w przelozeniu glowym skrzyni a to przeklada sie juz na przelozenie calkowite i predkosci.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Znalazlem takie dane
JCR 3,778; 2,063; 1,347; 0,967; 0,744
JYJ 3,778; 2,267; 1,524; 1,107; 0,875; 0,725
Obie maja to samo przelozenie glowne: 3,389
Wiec nie jest tak do konca z tym, ze ostatni bieg jest taki sam.
JYJ przy 4tys obr jedzie ~194km/h
JCR ~ 188km/hVW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
NO dobrze, ale jeśli nawet jest jak piszesz, to i tak przy skrzyni 6 np w BKD te prędkości przy 4000 rpm są jeszcze wyższe, czy się mylę?
EDIT:
Użytkownik na forum golfa mi napisał takie coś
"Chodziło mi o przełożenie całkowite. w 5-biegowej na 5-ce przy 2tys. obr. V = 100km/h, a w 6-biegowej na 6-ce przy 2 tys. obr. V= 100km/h również."
Komentarz
-
-
Andrev3, jak możesz to zrób mały teścik z kolegąZamieszczone przez Andrev3markjasO rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KriSSo"Chodziło mi o przełożenie całkowite. w 5-biegowej na 5-ce przy 2tys. obr. V = 100km/h, a w 6-biegowej na 6-ce przy 2 tys. obr. V= 100km/h również."
Skoro przy 4tys obr sa takie predkosci jak podalem (roznica ok 6km/h ) to przy 2tys predkosci beda odpowiednio mniejsze. Roznica moze faktycznie bedzie mala ale nie jest to rowne 100 dla 5 i 6b Zwykly smiertelnik nie poczuje roznicy na ostatnim biegu pomiedzy 5 i 6b.
Zamieszczone przez KriSSoto i tak przy skrzyni 6 np w BKD te prędkości przy 4000 rpm są jeszcze wyższe, czy się mylę?
W skrzyni 6b w z golfa widac, ze 5bieg jest biegiem posrednim pomiedzy 4tym a 5tym w 5b skrzyni i to chyba ma byc ta zaleta tej skrzyni.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bradleyZamieszczone przez KriSSoto i tak przy skrzyni 6 np w BKD te prędkości przy 4000 rpm są jeszcze wyższe, czy się mylę?
...
przełożenie: 3,450 (EDIT poprawiłem bo wcześniej wpisałem 2,450 )
1- 3,769
2- 2,087
3- 1,324
4- 0,977
5- 0,975
6- 0.814Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
Komentarz