kross12,
Ty najpierw sobie kup ten CF, bo widzę że na Allegro posucha. Albo zadzwoń do Taile.
fernando,
tu masz opis co i jak:
"cześć. Jeżeli nie masz kabelka VCDS, to masz w zasadzie jedną opcję:
1. Potrzebny jest kluczyk Torx 20 lub 25 nie pamiętam (i tak są w jednym komplecie)
2. Przekręcasz kierownicę o 90 stopni w dowolną stronę względem "do jazdy na wprost"
3. Naciskasz kciukami z obu stron kierownicy na odsłonięte w ten sposób powierzchnie górnej pokrywy kolumny kierownicy, elegancko i gładko wyskoczy. Musisz pchać od siebie w kierunku zegarów.
4. Po zdjęciu górnej osłony ukażą się dwie śrubki Torx, które odkręcasz
5. Od spodu dolnej osłony znajduje się jeszcze jedna śrubka, którą odkręcasz
6. Wyjmujesz kluczyk ze stacyjki i zwalniasz dźwignię blokady ustawienia kierownicy do dołu
7. Zdejmujesz delikatnie osłonę dolną
8. Oczom Twoim ukaże się moduł, od spodu kolumny kierownicy będziesz mógł odczytać jaki ma symbol."
Ty najpierw sobie kup ten CF, bo widzę że na Allegro posucha. Albo zadzwoń do Taile.
fernando,
tu masz opis co i jak:
"cześć. Jeżeli nie masz kabelka VCDS, to masz w zasadzie jedną opcję:
1. Potrzebny jest kluczyk Torx 20 lub 25 nie pamiętam (i tak są w jednym komplecie)
2. Przekręcasz kierownicę o 90 stopni w dowolną stronę względem "do jazdy na wprost"
3. Naciskasz kciukami z obu stron kierownicy na odsłonięte w ten sposób powierzchnie górnej pokrywy kolumny kierownicy, elegancko i gładko wyskoczy. Musisz pchać od siebie w kierunku zegarów.
4. Po zdjęciu górnej osłony ukażą się dwie śrubki Torx, które odkręcasz
5. Od spodu dolnej osłony znajduje się jeszcze jedna śrubka, którą odkręcasz
6. Wyjmujesz kluczyk ze stacyjki i zwalniasz dźwignię blokady ustawienia kierownicy do dołu
7. Zdejmujesz delikatnie osłonę dolną
8. Oczom Twoim ukaże się moduł, od spodu kolumny kierownicy będziesz mógł odczytać jaki ma symbol."
Komentarz