Witam klubowiczów, przesiadłem się z seata toledo II 1.6 105km, do o2fl 1.4 caxa, czip odrazu poszedl na 150km i teraz pytanie, jak przyspieszać, aby było to efektywne a spalanie było małe? w wolnossaku praktycznie cały czas gaz prawie w podłoge, aby się rozpędzić a i tak zawsze 9L gazu spalił. Tutaj w Tsi jest duzo mocy, brak trakcji na 2 biegu gdy depnę no i spalanie tu jest baaardzo zróżnicowane. Lepiej na 2/3 biegu przeciągnąć do tych powiedzmy 80km/h i jechac ze stala predkoscią, czy pokolei jak dziadek przyspieszać delikatnie muskając pedał gazu? Pierwszy raz mam styczność z autem z turbo.
Pierwszy raz z TSI, jak przyspieszać efektywnie
Zwiń
X
-
Turbo dmucha, turbo pije
im dłuzej bedziesz jechał ze stała prędkoscią tym mniejsze spalanie - idealny jest do tego tempomat
Jak jezdze po miescie i chce mało palić, to kręce go do ok 2,5k rpm, ale i tak po miescie pali mi do 1l-2l wiecej niz na trasie
Z innej beczki - gdzie robiłeś chipa, ile Cię kosztował i jak wrażenia po zmianie?Mateusz
-
-
czip był robiony na śląsku w Żorach, u znajomego co się tym zajmuje od lat, za 500zł bez hamowni. Wrażenia? Na trójce jest takie przyspieszenie jak na 2 biegu bez czipa, aż się gęba cieszy, na 4 też idzie mocno. Natomiast dwójka gdy przekroczę 3500tys/obr uruchamia się trakcja i dławi silnik moc. Także jestem meega zadowolony i polecam każdemu
Komentarz
-
-
Jak wierzyć internetowi to faktycznie był tam wariator bez wady i poprawiony napinacz wiec zostaje tylko wymieniać łańcuch w odpowiednim momencie lać dobry lej. Myślę ,że 100-120 kkm bez problemu da rade. Ja miałem u siebie pełen zestaw wad fabrycznych włączając też przycinający się zawór wastagate i dopiero jak to wszystko ogarnąłem zacząłem czerpać przyjemność z jazdy
Komentarz
-
-
masakra, szczęscie w nieszczęsciu, a jakieś błędy pojawiały się zanim przeskoczył? ile czekałeś od przekręcenia kluczyka w 1 pozycje do zapłonu? Bo ja zapobiegawczo rano z 6-7s czekam dla pewnosci hah, bo z tego co słyszałem to napinacz się napina zanim uruchomimy silnik, chciałbym, żeby ktoś to potwierdził. Apropo lania dobrego oleju, jaki jest ten dobry? leje castrola jak wszyscyOstatnio edytowany przez devilne; 51794.
Komentarz
-
-
błedów nie było, podobno sprawdzenie kąta korekcji wtrysku coś mówi o stanie rozrządu, był na forum jakiś ruski filmik o tym, im blizej zera st to ponoć lepiej, u mnie było pod 5st ale to już po przeskoczeniu. Moim zdaniem odczekanie kompletnie nic nie daje, dopóki olej nie wytworzy ciśnienia to napinacz trzyma tyle ile jego sprężyna.
Możesz zrobić taką próbę - po nocy odpal auto i niech chodzi na wolnych obrotach i go posłuchaj jak chodzi. Na następny dzień odpal i od razu zgaś po czym zapal ponownie - u mnie była po drugim odpaleniu od razu cisza, jeśli odpalałem "na raz" to mijało kilka(czasem naście) sekund zanim silnik chodził normalnie
Z castrola przesiadłem się na RAV SSL 0w40, polecany tu na forum do tego silnika. Trudno mi coś powiedzieć czy chodzi ciszej, bo chciałem dociągnąć do wymiany i wymieniać rozrząd, a musiałem wcześniej. Teraz chodzi fajnie cicho, ale to zasługa nowego rozrząduMateusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kali_sw Zobacz wpisu mnie sie głośniej zrobiło gdzieś po 150kkm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Sony Zobacz wpisjaki zestaw rozrządu masz po wymianie? - czy to ten od nowszej wersji z lit. C ?Mateusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez devilne Zobacz wpisczip był robiony na śląsku w Żorach, u znajomego co się tym zajmuje od lat, za 500zł bez hamowni. Wrażenia? Na trójce jest takie przyspieszenie jak na 2 biegu bez czipa, aż się gęba cieszy, na 4 też idzie mocno. Natomiast dwójka gdy przekroczę 3500tys/obr uruchamia się trakcja i dławi silnik moc. Także jestem meega zadowolony i polecam każdemu
Komentarz
-
Komentarz