20500 od lutego 2010 r.
1.4TSI Jakie macie przebiegi?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez barteqTaka ciekawostka, kiedyś w wawie w serwisie skody przyjechał gość superbem tsi z przebiegiem ponad 300 000, ponoć tylko olej, filtry, klocki i tarcze zmieniał w niej
Nie to co te .... hm ...... no ......
Komentarz
-
-
Niemożliwe. Wszyscy wiedzą, że to wysilone silniczki od kosiarek i nie przeżyją tyle.
Nie to co te .... hm ...... no ......Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.
Komentarz
-
-
Witam!
Chciałbym ponowić temat. Troszkę czasu upłynęło, troszkę kilometrów naszym Czeszkom przybyło i ciekaw jestem jak u Was przebiega eksploatacja Octavianów z 1.4 TSI. Ja obecnie mam przebieg niecałe 10000km, wiem że to niewiele, ale na co dzień jeżdżę służbówką. Jedyny problem jaki zauważam, to po za tym nieprzyjemnym metalicznym dźwiękiem jaki wydobywa się z wydechu na zimnym silniku, który pewnie każdy zna, doszły jeszcze takie szarpnięcia silnikiem, jakby wypadanie zapłonów, spotkał się ktoś z tym?Witam!
Sprzedam BOLERO (Blaupunkt) stan perfekcyjny z kodem (ok. 8000km przebiegu)
Cena z wysyłką - 1200zł
Komentarz
-
-
ja mam 30800 km, 1,5 roku (marzec 2010)
jak jest zimny - zaraz po odpaleniu nie pracuje tak równo jak na początku - ale to standrd (filtr paliwa oraz świece)
pozatym lekkie szarpanie przy przyspieszaniu jak auto jest obicążone na niskim biegu np, 3 lub 4 osoby jazda pod wzniesienie bieg 4, 5, 6 obroty około 1800 obr/min.
pozatym nic
Komentarz
-
-
od 09.10 36000km:
- dolewka 0,5L płynu chłodniczego przy 5000km (bez zmian do tej pory)
- 2x wymiana filtra kabinowego i dezynfekcja klimy (TTTM)
Poza tym obserwuje wszystkie wyżej opisane przypadłości, czyli:
- głośny start zimnego silnika,
- szarpanie przy depnięciu około 2000 obr/min
+ skrzypiąca kratka (wrrr).
Ogólnie pozytywnie. Oleju nie dolewałem przed przeglądem, który zrobiłem przy 25kkm.
Wkurza mnie pozycja gniazda 12V.Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.
Komentarz
-
Komentarz