Ale to sa auta innej epoki, ja jezdzilem jakis rok Iveco Daily II jeszcze to stare, z paka na blizniakach ktorym dzien w dzien taszczylem na pace nawet do 4 ton, a auto mialo chyba 2.5 D bez turbo i cale 75 KM . Wiecie co wcale nie narzekam bo kazdy podjazd pod gorke byl emocjonujacy, ale co najwazniejsze, te silniki sie prawie nie psuly, za rok takiego tyrania w aucie sie zepsul tylko rozrusznik i przetarl przewod od wspomagania (a mialo gruuubo ponad 300kkm na liczniku). Tak wiec nie dorownuja moze osiagami, ale przewyzszaja bezawaryjnoscia disiejsze silniki i szkoda ze sie tego nie da dzis polaczyc.
2.0 TDI 103KM, BKD
Zwiń
X
-
2.0 TDI 103KM, BKD
Proszę oświećcie mnie w temacie czy silnik który posiadam tj. 2.0 TDI 103KW (140KM), BKD rok 2007 r. jest to silnik poprawiony w stosunku do rocznika z produkcji z przed 2007 :?: tzn. wiem, że silniki 2.0 tdi produkowane do 2006 roku posiadały różne wady które zostały usunięte z rokiem 2007...(jeżeli się oczywiście nie mylę :roll: :P ) Czy możecie mnie w temacie trochę oświecić :?: :Bojesie:
pozdrowinka :drive:
-
-
Były pękające głowice ale po 2006 roku podobno usunięto tą usterkę.Best ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sesikByły pękające głowice ale po 2006 roku podobno usunięto tą usterkę.
A skad autor temat ma taki dylemat ??
Jak glowica ma poleciac to poleci w kazdym, nawet w slawetnych 1.9TDI VP :twisted:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftZamieszczone przez sesikByły pękające głowice ale po 2006 roku podobno usunięto tą usterkę.
A skad autor temat ma taki dylemat ??
Jak glowica ma poleciac to poleci w kazdym, nawet w slawetnych 1.9TDI VP :twisted:
[ Dodano: Czw 26 Maj, 11 19:22 ]
BADYL, w skodzie to tylko głowica padała, w pasku były większe problemy więc sie nie przejmuj tylko jezdzijsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
no dzieki za info :wink: u mnie na liczniku 133tys auto było serwisowane a rozrzad przy 120tys....jak do tej pory nie ma problemów, ale zapytać nie zaszkodzi pozdrowinka :diabelski_usmiech
[ Dodano: Sro 01 Cze, 11 18:54 ]
znalazłem (tzn. żona znalazła :lol: ) artykuł odnosnie silnika 2.0 TDI http://moto.wp.pl/kat,23681,title,Ws...wiadomosc.html
zapoznajcie się z lekturą i drżyjcieeee :lol: :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
pawel271182, w bkd nie padają żadne pompy, w bkd jedyne co pada to głowica, reszta nie do zarżnięcia :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidapawel271182, w bkd nie padają żadne pompy, w bkd jedyne co pada to głowica, reszta nie do zarżnięcia :wink:
A co z takimi elementami jak:
- rumuńskie turbiny,
- pompowtryski,
- dwumasy,
- klapki gaszące.
Chociaż to wszystko to zużycie eksploatacyjne i trzeba się z tym liczyć
Komentarz
-
-
Pany, nie ma co się spinać, jak ma coś paść to padnie, każdy samochód to skarbonka większa lub mniejsza. Nie ma co narzekać tylko dbać i modzić autka :wink: (ponoć te modzone dłużej żyją :diabelski_usmiech )
Zamieszczone przez piramidabkd jedyne co pada to głowica, reszta nie do zarżnięcia :wink:
Zamieszczone przez kamel1980A co z takimi elementami jak:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kamel1980Zamieszczone przez piramidapawel271182, w bkd nie padają żadne pompy, w bkd jedyne co pada to głowica, reszta nie do zarżnięcia :wink:
A co z takimi elementami jak:
- rumuńskie turbiny,
- pompowtryski,
- dwumasy,
- klapki gaszące.
Chociaż to wszystko to zużycie eksploatacyjne i trzeba się z tym liczyć
2. pompki również trzymają
3. dwumasa 100kkm wytrzyma w jak w kazdym klekocie
3. klapka gaszenia wytrzymuje około 100kkm
4. egr do wywalenia
P.S. zobacz ile w moim jest mocy i momentu, zrobiłem ponad 50kkm na seryjnej dwumasie i dalej jeździ, wtryski też nie leją chociaż egt czasami sięga ponad 800stopni tak więc nie ma się czym stresować tylko czasami spoglądać pod maskę na płyn chłodniczy :lol:
Bkd jest najlepszym 2.0tdi 16V na pompkach, lepsze od bkd jest tylko CRsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidalepsze od bkd jest tylko CR
a element przedłużający życie BKD to delikatny program :wink:
moja ex - srebrna BKD ma obecnie 255tys km - program zrobiony przy 60Tkm(jak padła fabryczna dwumasa), nadal ori turbina, ciągle ta sama dwumasa, fabryczne wtryski, klapa gasząca wymieniona przy 115Tkm
naprawdę nie wiem czego można się uczepić :roll:przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramida3. dwumasa 100kkm wytrzyma w jak w kazdym klekocie
3. klapka gaszenia wytrzymuje około 100kkm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mrfazii do tego turbina pogwizdujeprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
mrfazi, turbo może gwizdac przez kolejne 100kkm, taki urok seryjnej turbiny w bkdsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Ile może być warta sprawna (pogwizdująca w niepowtarzalny i zarazem unikatowy sposób :wink: ) turbina z przebiegiem niecałe 100kkm?? Da się takie cudo w ogóle odsprzedać, czy taki zakup jest raczej totalnie jednym wielkim nieporozumieniem?? Ot takie hipotetyczne rozważania.
- chyba nie za wiele skoro:
Komentarz
-
Komentarz