2.0 TDI 103KM, BKD

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • krzysztof74
    Drive
    • 2012
    • 50

    2.0 TDI 103KM, BKD

    Ale to sa auta innej epoki, ja jezdzilem jakis rok Iveco Daily II jeszcze to stare, z paka na blizniakach ktorym dzien w dzien taszczylem na pace nawet do 4 ton, a auto mialo chyba 2.5 D bez turbo i cale 75 KM . Wiecie co wcale nie narzekam bo kazdy podjazd pod gorke byl emocjonujacy, ale co najwazniejsze, te silniki sie prawie nie psuly, za rok takiego tyrania w aucie sie zepsul tylko rozrusznik i przetarl przewod od wspomagania (a mialo gruuubo ponad 300kkm na liczniku). Tak wiec nie dorownuja moze osiagami, ale przewyzszaja bezawaryjnoscia disiejsze silniki i szkoda ze sie tego nie da dzis polaczyc.
  • BADYL
    RS
    • 2011
    • 2396
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BKD 2.0 TDI 140 KM

    #2
    2.0 TDI 103KM, BKD

    Proszę oświećcie mnie w temacie czy silnik który posiadam tj. 2.0 TDI 103KW (140KM), BKD rok 2007 r. jest to silnik poprawiony w stosunku do rocznika z produkcji z przed 2007 :?: tzn. wiem, że silniki 2.0 tdi produkowane do 2006 roku posiadały różne wady które zostały usunięte z rokiem 2007...(jeżeli się oczywiście nie mylę :roll: :P ) Czy możecie mnie w temacie trochę oświecić :?: :Bojesie:

    pozdrowinka :drive:
    nasze auta: MÓJ SMOCZEK

    Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło!

    Komentarz

    • Mihau
      RS
      • 2009
      • 7460
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

      #3
      BADYL, chyba 103kW, a nie KM
      O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

      Komentarz

      • sesik
        RS
        • 2006
        • 2165

        #4
        Były pękające głowice ale po 2006 roku podobno usunięto tą usterkę.
        Best ET = 13.666
        Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
        PerfectService by DGW

        http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
        http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/

        Komentarz

        • BADYL
          RS
          • 2011
          • 2396
          • Octavia II combi (1Z5)
          • BKD 2.0 TDI 140 KM

          #5
          Zamieszczone przez Mihau
          BADYL, chyba 103kW, a nie KM
          poprawione 8)
          nasze auta: MÓJ SMOCZEK

          Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło!

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            Zamieszczone przez sesik
            Były pękające głowice ale po 2006 roku podobno usunięto tą usterkę.
            No wlasnie - podobno, ale to dalej jest to samo, bo nawet numer glowicy jest ten sam w ETCE. Zmienil sie pewnie tylko producent tego podzespolu, albo sposob wykonania.




            A skad autor temat ma taki dylemat ??

            Jak glowica ma poleciac to poleci w kazdym, nawet w slawetnych 1.9TDI VP :twisted:
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • piramida
              RS
              • 2009
              • 12222
              • Superb III (3V3)

              #7
              Zamieszczone przez Maicroft
              Zamieszczone przez sesik
              Były pękające głowice ale po 2006 roku podobno usunięto tą usterkę.
              No wlasnie - podobno, ale to dalej jest to samo, bo nawet numer glowicy jest ten sam w ETCE. Zmienil sie pewnie tylko producent tego podzespolu, albo sposob wykonania.




              A skad autor temat ma taki dylemat ??

              Jak glowica ma poleciac to poleci w kazdym, nawet w slawetnych 1.9TDI VP :twisted:
              no ja w swoim bkd nadal czekam jak głowica padnie i jakoś nie może się zdecydować a juz ma 135kkm zrobione, rocznik 2006 :szeroki_usmiech

              [ Dodano: Czw 26 Maj, 11 19:22 ]
              BADYL, w skodzie to tylko głowica padała, w pasku były większe problemy więc sie nie przejmuj tylko jezdzij
              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

              Komentarz

              • BADYL
                RS
                • 2011
                • 2396
                • Octavia II combi (1Z5)
                • BKD 2.0 TDI 140 KM

                #8
                no dzieki za info :wink: u mnie na liczniku 133tys auto było serwisowane a rozrzad przy 120tys....jak do tej pory nie ma problemów, ale zapytać nie zaszkodzi pozdrowinka :diabelski_usmiech

                [ Dodano: Sro 01 Cze, 11 18:54 ]
                znalazłem (tzn. żona znalazła :lol: ) artykuł odnosnie silnika 2.0 TDI http://moto.wp.pl/kat,23681,title,Ws...wiadomosc.html

                zapoznajcie się z lekturą i drżyjcieeee :lol: :diabelski_usmiech
                nasze auta: MÓJ SMOCZEK

                Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło!

                Komentarz

                • pawel271182
                  Drive
                  • 2007
                  • 62

                  #9
                  Ciekawy artykuł

                  Komentarz

                  • Biszczu
                    RS
                    • 2011
                    • 5567

                    #10
                    pawel271182, nie ma to jak odświeżyć 3letniego kotleta....
                    "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

                    Komentarz

                    • krzygaj
                      Rider
                      • 2008
                      • 627
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BKD 2.0 TDI 140 KM

                      #11
                      Dobra, to żeby nie było tak słodko ja mam z 2008 i za tydzień wstawiam auto na podniesienie i sprawdzenie głowicy, bo spier... płyn :?

                      Ja też miałem nadzieję, że mój BKD jest pozbawiony wady głowicy, ale niestety wszystko wskazuje na to, że jednak nie :x
                      Moja Skodzina

                      Skoda Octavia II -
                      Opel Astra III -

                      Komentarz

                      • pawel271182
                        Drive
                        • 2007
                        • 62

                        #12
                        Zamieszczone przez Biszczu
                        pawel271182, nie ma to jak odświeżyć 3letniego kotleta....
                        Chyba lepsze to niż zakładanie nowego tematu

                        Komentarz

                        • maciekjas
                          Classic
                          • 2010
                          • 17

                          #13
                          2.0 TDI 103KM, BKD

                          witam
                          mam swojego szkodnika od 2007 roku i jak do tej pory zero problemów z silnikiem. mam przejechane ponad 288000 i silnik nie wykazuje żadnych objawów uszkodzeń.
                          Co do awaryjności i usterek, to wszystko zależy od tego na jaki egzemplarz się trafi w swoim szkodniku

                          Komentarz

                          • witachu
                            L&K
                            • 2011
                            • 1319

                            #14
                            nie ma reguły moim zdaniem czy to rocznik przed 2007 czy po. znam osobiscie przypadki w których padła po tym roczniku.
                            OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                            Auto Detailing: Dream Car Studio
                            (znajdź również na fb)

                            Komentarz

                            • pawel271182
                              Drive
                              • 2007
                              • 62

                              #15
                              2.0 tdi

                              Odnośnie linku który wstawiłem padła komuś pompa oleju w BKD? Jak tak to przy jakim przebiegu (pewnego przebiegu bo pewnie nie jednokrotnie się zdarza że ktoś kupuje auto z przebiegiem 100 tyś a faktycznie jest 400 i nagle przy 120 coś padło )

                              Komentarz

                              • piramida
                                RS
                                • 2009
                                • 12222
                                • Superb III (3V3)

                                #16
                                pawel271182, w bkd nie padają żadne pompy, w bkd jedyne co pada to głowica, reszta nie do zarżnięcia :wink:
                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                Komentarz

                                • kamel1980
                                  Rider
                                  • 2009
                                  • 304

                                  #17
                                  Zamieszczone przez piramida
                                  pawel271182, w bkd nie padają żadne pompy, w bkd jedyne co pada to głowica, reszta nie do zarżnięcia :wink:
                                  No nie przesadzajmy :-)
                                  A co z takimi elementami jak:
                                  - rumuńskie turbiny,
                                  - pompowtryski,
                                  - dwumasy,
                                  - klapki gaszące.
                                  Chociaż to wszystko to zużycie eksploatacyjne i trzeba się z tym liczyć

                                  Komentarz

                                  • mrfazi
                                    • 2010
                                    • 3103
                                    • Superb III (3V3)
                                    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM
                                    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                    #18
                                    Pany, nie ma co się spinać, jak ma coś paść to padnie, każdy samochód to skarbonka większa lub mniejsza. Nie ma co narzekać tylko dbać i modzić autka :wink: (ponoć te modzone dłużej żyją :diabelski_usmiech )

                                    Zamieszczone przez piramida
                                    bkd jedyne co pada to głowica, reszta nie do zarżnięcia :wink:
                                    I tego się trzymajmy, pozytywne myślenie zdecydowanie przedłuża żywotność wszystkiego

                                    Zamieszczone przez kamel1980
                                    A co z takimi elementami jak:
                                    Jak się zepsują to się wymienia i cieszymy się dalej

                                    Komentarz

                                    • piramida
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 12222
                                      • Superb III (3V3)

                                      #19
                                      Zamieszczone przez kamel1980
                                      Zamieszczone przez piramida
                                      pawel271182, w bkd nie padają żadne pompy, w bkd jedyne co pada to głowica, reszta nie do zarżnięcia :wink:
                                      No nie przesadzajmy :-)
                                      A co z takimi elementami jak:
                                      - rumuńskie turbiny,
                                      - pompowtryski,
                                      - dwumasy,
                                      - klapki gaszące.
                                      Chociaż to wszystko to zużycie eksploatacyjne i trzeba się z tym liczyć
                                      1. rumuńska turbina wytrzyma 200kkm
                                      2. pompki również trzymają
                                      3. dwumasa 100kkm wytrzyma w jak w kazdym klekocie
                                      3. klapka gaszenia wytrzymuje około 100kkm
                                      4. egr do wywalenia

                                      P.S. zobacz ile w moim jest mocy i momentu, zrobiłem ponad 50kkm na seryjnej dwumasie i dalej jeździ, wtryski też nie leją chociaż egt czasami sięga ponad 800stopni tak więc nie ma się czym stresować tylko czasami spoglądać pod maskę na płyn chłodniczy :lol:

                                      Bkd jest najlepszym 2.0tdi 16V na pompkach, lepsze od bkd jest tylko CR
                                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                      Komentarz

                                      • piotrek_gdy
                                        RS
                                        • 2008
                                        • 7723
                                        • Volkswagen
                                        • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                        #20
                                        Zamieszczone przez piramida
                                        lepsze od bkd jest tylko CR
                                        zdecydowanie tak
                                        a element przedłużający życie BKD to delikatny program :wink:
                                        moja ex - srebrna BKD ma obecnie 255tys km - program zrobiony przy 60Tkm(jak padła fabryczna dwumasa), nadal ori turbina, ciągle ta sama dwumasa, fabryczne wtryski, klapa gasząca wymieniona przy 115Tkm

                                        naprawdę nie wiem czego można się uczepić :roll:
                                        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                        Komentarz

                                        • Maicroft
                                          Moderator
                                          S_OCP MemberModeratorr
                                          • 2004
                                          • 25757
                                          • Audi

                                          #21
                                          Z perspektywy czasu moge w zasadzie powiedziec to samo. Turbina wyla i trzeba bylo ja wymienic na gwarancji, a jezdzila przez 100kkm, w tym jakies 30kkm na programie, dwumasa w DSG jezdzonym po miescie to wlasnie okolice 100kkm. Wtryski, glowica nie tkniete. Klapka skonczyla sie wlasnie po ~110kkm.
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz

                                          • mrfazi
                                            • 2010
                                            • 3103
                                            • Superb III (3V3)
                                            • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM
                                            • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                            #22
                                            Zamieszczone przez piramida
                                            3. dwumasa 100kkm wytrzyma w jak w kazdym klekocie
                                            3. klapka gaszenia wytrzymuje około 100kkm
                                            zaczynam się już bać, 92 tysiaki na szafie, i do tego turbina pogwizduje , ale co tam będzie powód, będą mody, idealne wytłumaczenie na wydawanie kasy na Czarnulę i żonka nic nie powie a Czarnula się ucieszy :wink:

                                            Komentarz

                                            • piotrek_gdy
                                              RS
                                              • 2008
                                              • 7723
                                              • Volkswagen
                                              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                              #23
                                              Zamieszczone przez mrfazi
                                              i do tego turbina pogwizduje
                                              w mojej ex cały czas gwizdała i jak widzisz nadal u Artura hula aż miło
                                              przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                              wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                              Komentarz

                                              • piramida
                                                RS
                                                • 2009
                                                • 12222
                                                • Superb III (3V3)

                                                #24
                                                mrfazi, turbo może gwizdac przez kolejne 100kkm, taki urok seryjnej turbiny w bkd
                                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                                Komentarz

                                                • mrfazi
                                                  • 2010
                                                  • 3103
                                                  • Superb III (3V3)
                                                  • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM
                                                  • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                                  #25
                                                  Ile może być warta sprawna (pogwizdująca w niepowtarzalny i zarazem unikatowy sposób :wink: ) turbina z przebiegiem niecałe 100kkm?? Da się takie cudo w ogóle odsprzedać, czy taki zakup jest raczej totalnie jednym wielkim nieporozumieniem?? Ot takie hipotetyczne rozważania.
                                                  - chyba nie za wiele skoro:

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...