Nie myślałeś o całkowitym zagazowaniu tak, aby palił tylko gaz? Mówię o instalacji takiej jak w tsi można.
Silnik 2.0 FSI 150KM
Zwiń
X
-
Tutaj kolega za BRC zapłacił 4400 zł, a za Vialle LPDi zapłaciłby ponad 2 razy więcej. Emocji miałby natomiast nieograniczoną ilość :diabelski_usmiech. Jest wątek o 1.8 TSI z LPDiZamieszczone przez BiliNie myślałeś o całkowitym zagazowaniu tak, aby palił tylko gaz? Mówię o instalacji takiej jak w tsi można.
[ Dodano: Sob 29 Gru, 12 12:14 ]
Ale które instalacje będą instalować? Dotryskowe (np BRC itp) czy już te top-level (Vialle LPDi)?Zamieszczone przez ziolo_19Fsi jest silnikiem z bezposrednim wtryskiem jak nie bedzie chlodzony co jakis czas benzyna to sie wtryski zapieka wiec wymyslili taka instalacje I z tego co wiem deda ja pakowac do nowych aut skod wv seatow nie radze zwykla instalaxje zakladac duze ryzykoPozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Rozmawiałem z przedstawicielem BRC na polske i mówił o tej instalacji którą mi założyli, mówił że była testowana przez 3 lata i sprawdziła się lecz zawsze jest ten pomór paliwa. Do nowych aut za bardzo by cene wywindowała tamta instalacja lecz podobno jest mniej żywotna ale szczegółów nie znam. dzisiaj zalałem 2 bak dokońca (LPG) i wyszło mi z moich obliczeń na 400 km lpg 10l/100 + 33 zł 98. Nie nażekam
O.S.T.R. - tylko dla dorosłych...
Komentarz
-
-
Czytałem, że jest szykowana O3 z LPG, czyżby 1.4 TSI? ZobaczymyZamieszczone przez ziolo_19Rozmawiałem z przedstawicielem BRC na polske i mówił o tej instalacji którą mi założyli, mówił że była testowana przez 3 lata i sprawdziła się lecz zawsze jest ten pomór paliwa. Do nowych aut za bardzo by cene wywindowała tamta instalacja lecz podobno jest mniej żywotna ale szczegółów nie znam
Ale zużycie PB98 podałeś na całe 400 km? Bo jeśli tak, to wychodzi na 400 km ~ niecałe 6 litrów PB98 (policzyłem po średniej cenie 5,69)Zamieszczone przez ziolo_19dzisiaj zalałem 2 bak dokońca (LPG) i wyszło mi z moich obliczeń na 400 km lpg 10l/100 + 33 zł 98
.
Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
I takie spalanie przy jakiej jeździe tak mniej więcej uzyskałeś? Miasto/wieś, jaką dynamikę preferujesz? U Ciebie spalanie PB wyszło bardzo niskie. Instalacje dotryskowe im bardziej silnik obciążony, tym częściej podpierają się benzyną nie informując użytkownika o tym (przynajmniej tak było kiedyś, może teraz to wyeliminowali). Czyli szybka jazda, wysokie obroty i % benzyny w całkowitym rozrachunku rośnie. U Ciebie to wyszło bardzo dobrzeZamieszczone przez ziolo_19tak na 400 km wyszło mi 33zł z małym groszem ale dodam, że odpalam silnik i dopiero jak załapie gaz (przy 39 stopniach) ruszam. odpalałem go 4 razy na 400km tak więc 400km kosztuje mnie 136 zł
. Przy niskich obrotach (np. stanie w korku) nie przełącza na benzynę?
Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Tak na prawde 2 osoby + pies ogólnie trasa mieszana dystans Łódź - koluszki - rawa maz. instalacja jest dostosowana do konkretnego silnika i do konkretnego terownika komputera jest 6 rodzai sterowników, chodzi mi o np. BRL, BVY do 3 z nich pasuje a do 3 nie więc dość istotna sprawa, a co do poboru paliwa to wtrysk następuje tylko w tegy gdy jest bieg jałowy bądź puszczamy noge z gazu i na mikro sekunde nastepuje w tedy wtrysk, nie ma różnicy czy ciśniesz czy nie bądź czy obciążony czy nie jest konkretnie zaprogramowany kiedy i ile ma wtryskiwać..
[ Dodano: Sob 29 Gru, 12 18:04 ]
tak na marginesie może podpowie mi ktos czy warto bawić sie w jakieś przeróbki by uzyskać troche więcej kucy nie wiem jakieś turbo czy może mod siolnika?O.S.T.R. - tylko dla dorosłych...
Komentarz
-
-
ziolo_19, TFSI lub TSI ma turbo i to jest zasadnicza różnica z FSI. Wolnossące silniki można wirusować, ale przyrost śmocy to ok. 6-8%. Można pokombinować z "ostrzejszym" wałkiem rozrządu, ale benzyny to nie mój klimat. Pogadaj z jakimś tunerem z Łodzi, może z G-lab, to coś pojaśnią więcej.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
ziolo_19, filtry sobie odpuść, seryjnych powinien styknąć do ok. 100KM więcej niż teraz masz. turbo to jakieś 10k PLN :!: już chyba lepiej zrobić swap jakiegoś TSI. Można zrobić wydech i program, bo te 2 rzeczy jeszcze ostatecznie mają sens. Muszę Cię zmartwić, ale wolnossaki to przeżytek. Trzeba kupę kasy, aby dodać im polotu.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
ziolo_19, chiptuning tego wolnossaka ta Ci przyrost coś koło 10 ps, możesz wywalić katalizator (albo nawet wrzucić cały wydech przelotowy z nierdzewki - choć to mało opłacalne). Może przy ekstra wiatrach jak to wszystko zrobisz to osiągniesz te 15-20 ps więcej. Gra niewarta świeczki i koszta spore. Myśle że 2-3 tysie w sumie.
Komentarz
-
-
jak chcesz więcej mocy to sprzedaj skodę i zakup drugą z tym że z turbo :wink:Zamieszczone przez ziolo_19Tony065, toś mnie panie pocieszył
coś tam moze u speców pokombinuje ale dzieki za pomoc... miałem nadzieję ze cos wykombinuje..
Pisze serio :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
ale ten fsi sobie całkiem fajnie jeździ , wydaje mnie się że lepiej od 2.0 hondy przy normalnej jeździe.
jak nakupują więcej tych samochodów z radarami to nic więcej nie potrzeba będzie a brak turbiny okaże się fajną sprawą ze względów mniejszych kosztów serwisowania i ewentualnych naprawO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
ziolo_19, :arrow: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...light=komfortu
Miłej lektury :szeroki_usmiechBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Co do tuningowania wolnychssakow, radzilem sie tego pana http://www.godula.pl/ stwierdzil ze jesli chce miec przyrost mierzalny na hamowni, mam przyjsc z 5000pln. Ale mimo to konkretnego rezultatu nie przewiduje i nie gwarantuje.
Wiec tyle w kreceniu wolnych ssakow 8)Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył
Jeżdżę w blasku
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092
Komentarz
-
-
Jeden z kolegów z forum /nie pamiętam kto/, modził w 2.0 8V 115KM OI. Z najważniejszych gratów, to dał ostrzejszy wałek. W sumie wyszło mu 133KM. Można to modzić, ale przyrosty śmocy są minimalne, w porównaniu do byle programu w TSI.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
walek owszem podbija moc ale na najwyzszych obrotach, natomiast dol obcina.
w sporcie to ma sens, ale w turystyce sie nie sprawdzaSprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył
Jeżdżę w blasku
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092
Komentarz
-
-
mocny i elastyczny??? ten silnik to jakis zart (moze dlatego juz go niema!) economiczny??? skad ty wzioles te spalanie???Zamieszczone przez BigBardzo fajny silnik. Wystarczajaco mocny i elestyczny. 150 KM i pory moment sprawia, że O II z tym silnikiem jedzie sie baaaardzo przyjemnie. Wyprzedzanie na zakorkowanych drogach nie stanowi absolutie żadnego problemu. W połaczeniu z 6-cio biegową skrzynią również dośc ekonomiczny. Przy spokojnej jeździe na trasie (do 120 km/h) spalanie kształtuje sie na poziomi 7,1-7,2 l/100km. Przy ostrzejszej jeźdize w trasie jest to juz 7,8 l/00km - czyli do zaakceptowania. Silnik jest praktycznie bezawayjny i nie sprawia problemów.
lalem tylko 98pb i tylko na shellu ,srednie spalanie 10.9l przy elastycznosci czolgu... jezdzilem toledo wersja sport up. tak do 100km/godz jeszcze ok ale przy wyzszych predkosciach jakby stal w miejscu(ach gdzie turbo??!!),niestety apetyt nie
.przyspieszanie przy 160 nie istnieje......... jak tu wprzedzac? teraz sie licza tylko silniki z turbo spalanie nizsze a przyjemnosc z jazdy nieporownywalna :szeroki_usmiech
pozdrawiam
Komentarz
-
-
hmm..odnoszę wrażenie że jeździłeś zepsutym autem lub za dużo oczekujesz od silników bez turbo.Zamieszczone przez fabia RS DSGBig napisał/a:
Bardzo fajny silnik. Wystarczajaco mocny i elestyczny. 150 KM i pory moment sprawia, że O II z tym silnikiem jedzie sie baaaardzo przyjemnie. Wyprzedzanie na zakorkowanych drogach nie stanowi absolutie żadnego problemu. W połaczeniu z 6-cio biegową skrzynią również dośc ekonomiczny. Przy spokojnej jeździe na trasie (do 120 km/h) spalanie kształtuje sie na poziomi 7,1-7,2 l/100km. Przy ostrzejszej jeźdize w trasie jest to juz 7,8 l/00km - czyli do zaakceptowania. Silnik jest praktycznie bezawayjny i nie sprawia problemów.
mocny i elastyczny??? ten silnik to jakis zart (moze dlatego juz go niema!) economiczny??? skad ty wzioles te spalanie???
lalem tylko 98pb i tylko na shellu ,srednie spalanie 10.9l przy elastycznosci czolgu...
tak jak już pisałem parę razy mam czasami okazje pojeździć takim silnikiem w pasku . właśnie miesiąc temu też miałem okazję zrobić trasę wa-wa -malbork- wa-wa i jeszcze raz potwierdzam ze silnik jest bardzo fajny , bardo fajnie przyśpiesza i ma naprawdę niezłą elastyczność.
spalanie do malborka - dziwne bo totalnie pusta trasa w czwartek - jazda do150 .
ale i pod koniec zacząłem się wlec bo byśmy za szybko dojechali /pogrzeb/ około - 8,3 8,6
z powrotem trochę większy ruch , ale bez masakry , jazda już o wiele bardziej
dynamiczna 140-160 , spalanie pod domem na rembertowie /a wiec cała warszawa dodatkowo / 8,8 jak pamiętam.
aha - jazda w 4 osoby bez bagażu.
spalanie na 2 jak wsiadłem było coś 11,6 ale wujek w tej chwili jeździ tylko po mieście i to krótkie kawałki , przy czym również i jego wiek robi swoje.
byłem po tej trasie byłem jeszcze raz pod naprawdę pozytywnym wrażeniem tego silnika. zupełnie przyzwoita jednostka mimo że sam jeżdżę sporo mocniejszą , co najlepiej uwidoczniło sie jak zmieniłem samochody w warszawie :szeroki_usmiech .
jakby tak chodziły 1.4tsi 122KM to by było super.
no i powiem Wam że i ta trasa nad morze się zmieniła na plus
, jest już troszkę autostrady itd.
dawno już nie jeździłem nad bałtyk..O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
zepsutym????
kupiony w salonie w ramach samochodow uzywanych zostawionych w rozliczeniu. I wlasciciel 34tys przebiegu,serwis na biezaco..
czy duzo oczekuje od silnika bez turbo?hm.. 150 KM, niezly moment obrotowy(na papierze),mala, dosc lekka buda... ZDECYDOWANIE oczekuje czegos wiecej :evil:
moja O2 DSG 2.0 tdi ma 10 KM mniej a ZJE te FSI w kazdej probie,niewspominajac o FABI RS (inna liga,wiem) :P ..
dlatego twierdze ze ten silnik jest bez sensu bez turbiny.wybralbym lepszy pod kazdym wzgledem, 1.4 tsi(nawet ten slaby 122KM) ALE TO TYLKO MOJA OPINIA :diabelski_usmiech
Komentarz
-
Komentarz