Silnik 2.0 FSI 150KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Bili
    Rider
    • 2010
    • 373
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BKD 2.0 TDI 140 KM

    #26
    Nie myślałeś o całkowitym zagazowaniu tak, aby palił tylko gaz? Mówię o instalacji takiej jak w tsi można.
    Pozdrawiam.
    Michał

    Komentarz

    • ziolo_19
      Classic
      • 2010
      • 36

      #27
      Fsi jest silnikiem z bezposrednim wtryskiem jak nie bedzie chlodzony co jakis czas benzyna to sie wtryski zapieka wiec wymyslili taka instalacje I z tego co wiem deda ja pakowac do nowych aut skod wv seatow nie radze zwykla instalaxje zakladac duze ryzyko
      O.S.T.R. - tylko dla dorosłych...

      Komentarz

      • Northeusz
        RS
        • 2010
        • 1677
        • Octavia I (1U2)
        • AUM 1.8 20VT 150 KM

        #28
        Zamieszczone przez Bili
        Nie myślałeś o całkowitym zagazowaniu tak, aby palił tylko gaz? Mówię o instalacji takiej jak w tsi można.
        Tutaj kolega za BRC zapłacił 4400 zł, a za Vialle LPDi zapłaciłby ponad 2 razy więcej. Emocji miałby natomiast nieograniczoną ilość :diabelski_usmiech. Jest wątek o 1.8 TSI z LPDi

        [ Dodano: Sob 29 Gru, 12 12:14 ]
        Zamieszczone przez ziolo_19
        Fsi jest silnikiem z bezposrednim wtryskiem jak nie bedzie chlodzony co jakis czas benzyna to sie wtryski zapieka wiec wymyslili taka instalacje I z tego co wiem deda ja pakowac do nowych aut skod wv seatow nie radze zwykla instalaxje zakladac duze ryzyko
        Ale które instalacje będą instalować? Dotryskowe (np BRC itp) czy już te top-level (Vialle LPDi)?
        Pozdrawiam
        Northeusz

        Komentarz

        • ziolo_19
          Classic
          • 2010
          • 36

          #29
          Rozmawiałem z przedstawicielem BRC na polske i mówił o tej instalacji którą mi założyli, mówił że była testowana przez 3 lata i sprawdziła się lecz zawsze jest ten pomór paliwa. Do nowych aut za bardzo by cene wywindowała tamta instalacja lecz podobno jest mniej żywotna ale szczegółów nie znam. dzisiaj zalałem 2 bak dokońca (LPG) i wyszło mi z moich obliczeń na 400 km lpg 10l/100 + 33 zł 98. Nie nażekam
          O.S.T.R. - tylko dla dorosłych...

          Komentarz

          • Northeusz
            RS
            • 2010
            • 1677
            • Octavia I (1U2)
            • AUM 1.8 20VT 150 KM

            #30
            Zamieszczone przez ziolo_19
            Rozmawiałem z przedstawicielem BRC na polske i mówił o tej instalacji którą mi założyli, mówił że była testowana przez 3 lata i sprawdziła się lecz zawsze jest ten pomór paliwa. Do nowych aut za bardzo by cene wywindowała tamta instalacja lecz podobno jest mniej żywotna ale szczegółów nie znam
            Czytałem, że jest szykowana O3 z LPG, czyżby 1.4 TSI? Zobaczymy
            Zamieszczone przez ziolo_19
            dzisiaj zalałem 2 bak dokońca (LPG) i wyszło mi z moich obliczeń na 400 km lpg 10l/100 + 33 zł 98
            Ale zużycie PB98 podałeś na całe 400 km? Bo jeśli tak, to wychodzi na 400 km ~ niecałe 6 litrów PB98 (policzyłem po średniej cenie 5,69) .
            Pozdrawiam
            Northeusz

            Komentarz

            • ziolo_19
              Classic
              • 2010
              • 36

              #31
              tak na 400 km wyszło mi 33zł z małym groszem ale dodam, że odpalam silnik i dopiero jak załapie gaz (przy 39 stopniach) ruszam. odpalałem go 4 razy na 400km tak więc 400km kosztuje mnie 136 zł
              O.S.T.R. - tylko dla dorosłych...

              Komentarz

              • Northeusz
                RS
                • 2010
                • 1677
                • Octavia I (1U2)
                • AUM 1.8 20VT 150 KM

                #32
                Zamieszczone przez ziolo_19
                tak na 400 km wyszło mi 33zł z małym groszem ale dodam, że odpalam silnik i dopiero jak załapie gaz (przy 39 stopniach) ruszam. odpalałem go 4 razy na 400km tak więc 400km kosztuje mnie 136 zł
                I takie spalanie przy jakiej jeździe tak mniej więcej uzyskałeś? Miasto/wieś, jaką dynamikę preferujesz? U Ciebie spalanie PB wyszło bardzo niskie. Instalacje dotryskowe im bardziej silnik obciążony, tym częściej podpierają się benzyną nie informując użytkownika o tym (przynajmniej tak było kiedyś, może teraz to wyeliminowali). Czyli szybka jazda, wysokie obroty i % benzyny w całkowitym rozrachunku rośnie. U Ciebie to wyszło bardzo dobrze . Przy niskich obrotach (np. stanie w korku) nie przełącza na benzynę?
                Pozdrawiam
                Northeusz

                Komentarz

                • ziolo_19
                  Classic
                  • 2010
                  • 36

                  #33
                  Tak na prawde 2 osoby + pies ogólnie trasa mieszana dystans Łódź - koluszki - rawa maz. instalacja jest dostosowana do konkretnego silnika i do konkretnego terownika komputera jest 6 rodzai sterowników, chodzi mi o np. BRL, BVY do 3 z nich pasuje a do 3 nie więc dość istotna sprawa, a co do poboru paliwa to wtrysk następuje tylko w tegy gdy jest bieg jałowy bądź puszczamy noge z gazu i na mikro sekunde nastepuje w tedy wtrysk, nie ma różnicy czy ciśniesz czy nie bądź czy obciążony czy nie jest konkretnie zaprogramowany kiedy i ile ma wtryskiwać..

                  [ Dodano: Sob 29 Gru, 12 18:04 ]
                  tak na marginesie może podpowie mi ktos czy warto bawić sie w jakieś przeróbki by uzyskać troche więcej kucy nie wiem jakieś turbo czy może mod siolnika?
                  O.S.T.R. - tylko dla dorosłych...

                  Komentarz

                  • t271828
                    Elegance
                    • 2008
                    • 928

                    #34
                    Zamieszczone przez ziolo_19
                    tak na marginesie może podpowie mi ktos czy warto bawić sie w jakieś przeróbki by uzyskać troche więcej kucy nie wiem jakieś turbo czy może mod siolnika?
                    nie warto

                    Komentarz

                    • ziolo_19
                      Classic
                      • 2010
                      • 36

                      #35
                      ale się kolega rozpisał ... to powiedzcie czym sie róźni silnik fsi od tfsi? oczywiście oprócz 50 cioma KM więcej?
                      O.S.T.R. - tylko dla dorosłych...

                      Komentarz

                      • Tony065
                        RS
                        • 2009
                        • 2487
                        • Octavia I (1U2)
                        • ARX 1.8 20VT 150 KM

                        #36
                        ziolo_19, TFSI lub TSI ma turbo i to jest zasadnicza różnica z FSI. Wolnossące silniki można wirusować, ale przyrost śmocy to ok. 6-8%. Można pokombinować z "ostrzejszym" wałkiem rozrządu, ale benzyny to nie mój klimat. Pogadaj z jakimś tunerem z Łodzi, może z G-lab, to coś pojaśnią więcej.
                        Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                        @ by Tune-up Gdańsk
                        TDI VP++ i jeszcze rośnie
                        Antek

                        Komentarz

                        • ziolo_19
                          Classic
                          • 2010
                          • 36

                          #37
                          Tony065, dzieki podjade tam po nowym roku ale zabawy typu wydech filtry coś tam dadzą ? bardziej chodziło mi o turbo badz jakich chip.. ale dzięki
                          O.S.T.R. - tylko dla dorosłych...

                          Komentarz

                          • Tony065
                            RS
                            • 2009
                            • 2487
                            • Octavia I (1U2)
                            • ARX 1.8 20VT 150 KM

                            #38
                            ziolo_19, filtry sobie odpuść, seryjnych powinien styknąć do ok. 100KM więcej niż teraz masz. turbo to jakieś 10k PLN :!: już chyba lepiej zrobić swap jakiegoś TSI. Można zrobić wydech i program, bo te 2 rzeczy jeszcze ostatecznie mają sens. Muszę Cię zmartwić, ale wolnossaki to przeżytek. Trzeba kupę kasy, aby dodać im polotu.
                            Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                            @ by Tune-up Gdańsk
                            TDI VP++ i jeszcze rośnie
                            Antek

                            Komentarz

                            • ziolo_19
                              Classic
                              • 2010
                              • 36

                              #39
                              Tony065, toś mnie panie pocieszył coś tam moze u speców pokombinuje ale dzieki za pomoc... miałem nadzieję ze cos wykombinuje..
                              O.S.T.R. - tylko dla dorosłych...

                              Komentarz

                              • sew1981
                                RS
                                S_OCP MemberModeratorr
                                • 2009
                                • 10917
                                • Fiat

                                #40
                                ziolo_19, chiptuning tego wolnossaka ta Ci przyrost coś koło 10 ps, możesz wywalić katalizator (albo nawet wrzucić cały wydech przelotowy z nierdzewki - choć to mało opłacalne). Może przy ekstra wiatrach jak to wszystko zrobisz to osiągniesz te 15-20 ps więcej. Gra niewarta świeczki i koszta spore. Myśle że 2-3 tysie w sumie.

                                Komentarz

                                • piramida
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 12222
                                  • Superb III (3V3)

                                  #41
                                  Zamieszczone przez ziolo_19
                                  Tony065, toś mnie panie pocieszył coś tam moze u speców pokombinuje ale dzieki za pomoc... miałem nadzieję ze cos wykombinuje..
                                  jak chcesz więcej mocy to sprzedaj skodę i zakup drugą z tym że z turbo :wink:

                                  Pisze serio :szeroki_usmiech
                                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                  Komentarz

                                  • leszekmw
                                    RS
                                    • 2005
                                    • 5356

                                    #42
                                    ale ten fsi sobie całkiem fajnie jeździ , wydaje mnie się że lepiej od 2.0 hondy przy normalnej jeździe.
                                    jak nakupują więcej tych samochodów z radarami to nic więcej nie potrzeba będzie a brak turbiny okaże się fajną sprawą ze względów mniejszych kosztów serwisowania i ewentualnych napraw
                                    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                    GVI 1.4TSI
                                    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                    Komentarz

                                    • ziolo_19
                                      Classic
                                      • 2010
                                      • 36

                                      #43
                                      Juz odpuscilem temat skupie sie na pierdolach bo poczytalem pogadalem I faktycznie brak sensu, cos mi sie obilo o sterowniku komfortu. Coz to za cudo?
                                      O.S.T.R. - tylko dla dorosłych...

                                      Komentarz

                                      • Tony065
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 2487
                                        • Octavia I (1U2)
                                        • ARX 1.8 20VT 150 KM

                                        #44
                                        ziolo_19, :arrow: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...light=komfortu
                                        Miłej lektury :szeroki_usmiech
                                        Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                        @ by Tune-up Gdańsk
                                        TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                        Antek

                                        Komentarz

                                        • zsolpyw
                                          Elegance
                                          • 2012
                                          • 897

                                          #45
                                          Co do tuningowania wolnychssakow, radzilem sie tego pana http://www.godula.pl/ stwierdzil ze jesli chce miec przyrost mierzalny na hamowni, mam przyjsc z 5000pln. Ale mimo to konkretnego rezultatu nie przewiduje i nie gwarantuje.

                                          Wiec tyle w kreceniu wolnych ssakow 8)
                                          Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

                                          Jeżdżę w blasku
                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

                                          Komentarz

                                          • Tony065
                                            RS
                                            • 2009
                                            • 2487
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • ARX 1.8 20VT 150 KM

                                            #46
                                            Jeden z kolegów z forum /nie pamiętam kto/, modził w 2.0 8V 115KM OI. Z najważniejszych gratów, to dał ostrzejszy wałek. W sumie wyszło mu 133KM. Można to modzić, ale przyrosty śmocy są minimalne, w porównaniu do byle programu w TSI.
                                            Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                            @ by Tune-up Gdańsk
                                            TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                            Antek

                                            Komentarz

                                            • zsolpyw
                                              Elegance
                                              • 2012
                                              • 897

                                              #47
                                              walek owszem podbija moc ale na najwyzszych obrotach, natomiast dol obcina.
                                              w sporcie to ma sens, ale w turystyce sie nie sprawdza
                                              Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył

                                              Jeżdżę w blasku
                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092

                                              Komentarz

                                              • fabia RS DSG
                                                Drive
                                                • 2013
                                                • 75

                                                #48
                                                Zamieszczone przez Big
                                                Bardzo fajny silnik. Wystarczajaco mocny i elestyczny. 150 KM i pory moment sprawia, że O II z tym silnikiem jedzie sie baaaardzo przyjemnie. Wyprzedzanie na zakorkowanych drogach nie stanowi absolutie żadnego problemu. W połaczeniu z 6-cio biegową skrzynią również dośc ekonomiczny. Przy spokojnej jeździe na trasie (do 120 km/h) spalanie kształtuje sie na poziomi 7,1-7,2 l/100km. Przy ostrzejszej jeźdize w trasie jest to juz 7,8 l/00km - czyli do zaakceptowania. Silnik jest praktycznie bezawayjny i nie sprawia problemów.
                                                mocny i elastyczny??? ten silnik to jakis zart (moze dlatego juz go niema!) economiczny??? skad ty wzioles te spalanie???
                                                lalem tylko 98pb i tylko na shellu ,srednie spalanie 10.9l przy elastycznosci czolgu... jezdzilem toledo wersja sport up. tak do 100km/godz jeszcze ok ale przy wyzszych predkosciach jakby stal w miejscu(ach gdzie turbo??!!),niestety apetyt nie .przyspieszanie przy 160 nie istnieje......... jak tu wprzedzac? teraz sie licza tylko silniki z turbo spalanie nizsze a przyjemnosc z jazdy nieporownywalna :szeroki_usmiech
                                                pozdrawiam

                                                Komentarz

                                                • leszekmw
                                                  RS
                                                  • 2005
                                                  • 5356

                                                  #49
                                                  Zamieszczone przez fabia RS DSG
                                                  Big napisał/a:
                                                  Bardzo fajny silnik. Wystarczajaco mocny i elestyczny. 150 KM i pory moment sprawia, że O II z tym silnikiem jedzie sie baaaardzo przyjemnie. Wyprzedzanie na zakorkowanych drogach nie stanowi absolutie żadnego problemu. W połaczeniu z 6-cio biegową skrzynią również dośc ekonomiczny. Przy spokojnej jeździe na trasie (do 120 km/h) spalanie kształtuje sie na poziomi 7,1-7,2 l/100km. Przy ostrzejszej jeźdize w trasie jest to juz 7,8 l/00km - czyli do zaakceptowania. Silnik jest praktycznie bezawayjny i nie sprawia problemów.


                                                  mocny i elastyczny??? ten silnik to jakis zart (moze dlatego juz go niema!) economiczny??? skad ty wzioles te spalanie???
                                                  lalem tylko 98pb i tylko na shellu ,srednie spalanie 10.9l przy elastycznosci czolgu...
                                                  hmm..odnoszę wrażenie że jeździłeś zepsutym autem lub za dużo oczekujesz od silników bez turbo.
                                                  tak jak już pisałem parę razy mam czasami okazje pojeździć takim silnikiem w pasku . właśnie miesiąc temu też miałem okazję zrobić trasę wa-wa -malbork- wa-wa i jeszcze raz potwierdzam ze silnik jest bardzo fajny , bardo fajnie przyśpiesza i ma naprawdę niezłą elastyczność.
                                                  spalanie do malborka - dziwne bo totalnie pusta trasa w czwartek - jazda do150 .
                                                  ale i pod koniec zacząłem się wlec bo byśmy za szybko dojechali /pogrzeb/ około - 8,3 8,6
                                                  z powrotem trochę większy ruch , ale bez masakry , jazda już o wiele bardziej
                                                  dynamiczna 140-160 , spalanie pod domem na rembertowie /a wiec cała warszawa dodatkowo / 8,8 jak pamiętam.
                                                  aha - jazda w 4 osoby bez bagażu.
                                                  spalanie na 2 jak wsiadłem było coś 11,6 ale wujek w tej chwili jeździ tylko po mieście i to krótkie kawałki , przy czym również i jego wiek robi swoje.

                                                  byłem po tej trasie byłem jeszcze raz pod naprawdę pozytywnym wrażeniem tego silnika. zupełnie przyzwoita jednostka mimo że sam jeżdżę sporo mocniejszą , co najlepiej uwidoczniło sie jak zmieniłem samochody w warszawie :szeroki_usmiech .
                                                  jakby tak chodziły 1.4tsi 122KM to by było super.

                                                  no i powiem Wam że i ta trasa nad morze się zmieniła na plus , jest już troszkę autostrady itd.
                                                  dawno już nie jeździłem nad bałtyk..
                                                  O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                                  GVI 1.4TSI
                                                  LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                                  tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                                  Komentarz

                                                  • fabia RS DSG
                                                    Drive
                                                    • 2013
                                                    • 75

                                                    #50
                                                    zepsutym????
                                                    kupiony w salonie w ramach samochodow uzywanych zostawionych w rozliczeniu. I wlasciciel 34tys przebiegu,serwis na biezaco..
                                                    czy duzo oczekuje od silnika bez turbo?hm.. 150 KM, niezly moment obrotowy(na papierze),mala, dosc lekka buda... ZDECYDOWANIE oczekuje czegos wiecej :evil:
                                                    moja O2 DSG 2.0 tdi ma 10 KM mniej a ZJE te FSI w kazdej probie,niewspominajac o FABI RS (inna liga,wiem) :P ..
                                                    dlatego twierdze ze ten silnik jest bez sensu bez turbiny.wybralbym lepszy pod kazdym wzgledem, 1.4 tsi(nawet ten slaby 122KM) ALE TO TYLKO MOJA OPINIA :diabelski_usmiech

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...