Nie myślałeś o całkowitym zagazowaniu tak, aby palił tylko gaz? Mówię o instalacji takiej jak w tsi można.
Silnik 2.0 FSI 150KM
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez BiliNie myślałeś o całkowitym zagazowaniu tak, aby palił tylko gaz? Mówię o instalacji takiej jak w tsi można.
[ Dodano: Sob 29 Gru, 12 12:14 ]
Zamieszczone przez ziolo_19Fsi jest silnikiem z bezposrednim wtryskiem jak nie bedzie chlodzony co jakis czas benzyna to sie wtryski zapieka wiec wymyslili taka instalacje I z tego co wiem deda ja pakowac do nowych aut skod wv seatow nie radze zwykla instalaxje zakladac duze ryzykoPozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Rozmawiałem z przedstawicielem BRC na polske i mówił o tej instalacji którą mi założyli, mówił że była testowana przez 3 lata i sprawdziła się lecz zawsze jest ten pomór paliwa. Do nowych aut za bardzo by cene wywindowała tamta instalacja lecz podobno jest mniej żywotna ale szczegółów nie znam. dzisiaj zalałem 2 bak dokońca (LPG) i wyszło mi z moich obliczeń na 400 km lpg 10l/100 + 33 zł 98. Nie nażekamO.S.T.R. - tylko dla dorosłych...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ziolo_19Rozmawiałem z przedstawicielem BRC na polske i mówił o tej instalacji którą mi założyli, mówił że była testowana przez 3 lata i sprawdziła się lecz zawsze jest ten pomór paliwa. Do nowych aut za bardzo by cene wywindowała tamta instalacja lecz podobno jest mniej żywotna ale szczegółów nie znam
Zamieszczone przez ziolo_19dzisiaj zalałem 2 bak dokońca (LPG) i wyszło mi z moich obliczeń na 400 km lpg 10l/100 + 33 zł 98Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ziolo_19tak na 400 km wyszło mi 33zł z małym groszem ale dodam, że odpalam silnik i dopiero jak załapie gaz (przy 39 stopniach) ruszam. odpalałem go 4 razy na 400km tak więc 400km kosztuje mnie 136 złPozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Tak na prawde 2 osoby + pies ogólnie trasa mieszana dystans Łódź - koluszki - rawa maz. instalacja jest dostosowana do konkretnego silnika i do konkretnego terownika komputera jest 6 rodzai sterowników, chodzi mi o np. BRL, BVY do 3 z nich pasuje a do 3 nie więc dość istotna sprawa, a co do poboru paliwa to wtrysk następuje tylko w tegy gdy jest bieg jałowy bądź puszczamy noge z gazu i na mikro sekunde nastepuje w tedy wtrysk, nie ma różnicy czy ciśniesz czy nie bądź czy obciążony czy nie jest konkretnie zaprogramowany kiedy i ile ma wtryskiwać..
[ Dodano: Sob 29 Gru, 12 18:04 ]
tak na marginesie może podpowie mi ktos czy warto bawić sie w jakieś przeróbki by uzyskać troche więcej kucy nie wiem jakieś turbo czy może mod siolnika?O.S.T.R. - tylko dla dorosłych...
Komentarz
-
-
ziolo_19, TFSI lub TSI ma turbo i to jest zasadnicza różnica z FSI. Wolnossące silniki można wirusować, ale przyrost śmocy to ok. 6-8%. Można pokombinować z "ostrzejszym" wałkiem rozrządu, ale benzyny to nie mój klimat. Pogadaj z jakimś tunerem z Łodzi, może z G-lab, to coś pojaśnią więcej.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
ziolo_19, filtry sobie odpuść, seryjnych powinien styknąć do ok. 100KM więcej niż teraz masz. turbo to jakieś 10k PLN :!: już chyba lepiej zrobić swap jakiegoś TSI. Można zrobić wydech i program, bo te 2 rzeczy jeszcze ostatecznie mają sens. Muszę Cię zmartwić, ale wolnossaki to przeżytek. Trzeba kupę kasy, aby dodać im polotu.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
ziolo_19, chiptuning tego wolnossaka ta Ci przyrost coś koło 10 ps, możesz wywalić katalizator (albo nawet wrzucić cały wydech przelotowy z nierdzewki - choć to mało opłacalne). Może przy ekstra wiatrach jak to wszystko zrobisz to osiągniesz te 15-20 ps więcej. Gra niewarta świeczki i koszta spore. Myśle że 2-3 tysie w sumie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ziolo_19Tony065, toś mnie panie pocieszył coś tam moze u speców pokombinuje ale dzieki za pomoc... miałem nadzieję ze cos wykombinuje..
Pisze serio :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
ale ten fsi sobie całkiem fajnie jeździ , wydaje mnie się że lepiej od 2.0 hondy przy normalnej jeździe.
jak nakupują więcej tych samochodów z radarami to nic więcej nie potrzeba będzie a brak turbiny okaże się fajną sprawą ze względów mniejszych kosztów serwisowania i ewentualnych naprawO2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
ziolo_19, :arrow: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...light=komfortu
Miłej lektury :szeroki_usmiechBlack Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
Co do tuningowania wolnychssakow, radzilem sie tego pana http://www.godula.pl/ stwierdzil ze jesli chce miec przyrost mierzalny na hamowni, mam przyjsc z 5000pln. Ale mimo to konkretnego rezultatu nie przewiduje i nie gwarantuje.
Wiec tyle w kreceniu wolnych ssakow 8)Sprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył
Jeżdżę w blasku
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092
Komentarz
-
-
Jeden z kolegów z forum /nie pamiętam kto/, modził w 2.0 8V 115KM OI. Z najważniejszych gratów, to dał ostrzejszy wałek. W sumie wyszło mu 133KM. Można to modzić, ale przyrosty śmocy są minimalne, w porównaniu do byle programu w TSI.Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Komentarz
-
-
walek owszem podbija moc ale na najwyzszych obrotach, natomiast dol obcina.
w sporcie to ma sens, ale w turystyce sie nie sprawdzaSprzedam nowe sprezyny Lesjofors O1 tył
Jeżdżę w blasku
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...339092#1339092
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BigBardzo fajny silnik. Wystarczajaco mocny i elestyczny. 150 KM i pory moment sprawia, że O II z tym silnikiem jedzie sie baaaardzo przyjemnie. Wyprzedzanie na zakorkowanych drogach nie stanowi absolutie żadnego problemu. W połaczeniu z 6-cio biegową skrzynią również dośc ekonomiczny. Przy spokojnej jeździe na trasie (do 120 km/h) spalanie kształtuje sie na poziomi 7,1-7,2 l/100km. Przy ostrzejszej jeźdize w trasie jest to juz 7,8 l/00km - czyli do zaakceptowania. Silnik jest praktycznie bezawayjny i nie sprawia problemów.
lalem tylko 98pb i tylko na shellu ,srednie spalanie 10.9l przy elastycznosci czolgu... jezdzilem toledo wersja sport up. tak do 100km/godz jeszcze ok ale przy wyzszych predkosciach jakby stal w miejscu(ach gdzie turbo??!!),niestety apetyt nie .przyspieszanie przy 160 nie istnieje......... jak tu wprzedzac? teraz sie licza tylko silniki z turbo spalanie nizsze a przyjemnosc z jazdy nieporownywalna :szeroki_usmiech
pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fabia RS DSGBig napisał/a:
Bardzo fajny silnik. Wystarczajaco mocny i elestyczny. 150 KM i pory moment sprawia, że O II z tym silnikiem jedzie sie baaaardzo przyjemnie. Wyprzedzanie na zakorkowanych drogach nie stanowi absolutie żadnego problemu. W połaczeniu z 6-cio biegową skrzynią również dośc ekonomiczny. Przy spokojnej jeździe na trasie (do 120 km/h) spalanie kształtuje sie na poziomi 7,1-7,2 l/100km. Przy ostrzejszej jeźdize w trasie jest to juz 7,8 l/00km - czyli do zaakceptowania. Silnik jest praktycznie bezawayjny i nie sprawia problemów.
mocny i elastyczny??? ten silnik to jakis zart (moze dlatego juz go niema!) economiczny??? skad ty wzioles te spalanie???
lalem tylko 98pb i tylko na shellu ,srednie spalanie 10.9l przy elastycznosci czolgu...
tak jak już pisałem parę razy mam czasami okazje pojeździć takim silnikiem w pasku . właśnie miesiąc temu też miałem okazję zrobić trasę wa-wa -malbork- wa-wa i jeszcze raz potwierdzam ze silnik jest bardzo fajny , bardo fajnie przyśpiesza i ma naprawdę niezłą elastyczność.
spalanie do malborka - dziwne bo totalnie pusta trasa w czwartek - jazda do150 .
ale i pod koniec zacząłem się wlec bo byśmy za szybko dojechali /pogrzeb/ około - 8,3 8,6
z powrotem trochę większy ruch , ale bez masakry , jazda już o wiele bardziej
dynamiczna 140-160 , spalanie pod domem na rembertowie /a wiec cała warszawa dodatkowo / 8,8 jak pamiętam.
aha - jazda w 4 osoby bez bagażu.
spalanie na 2 jak wsiadłem było coś 11,6 ale wujek w tej chwili jeździ tylko po mieście i to krótkie kawałki , przy czym również i jego wiek robi swoje.
byłem po tej trasie byłem jeszcze raz pod naprawdę pozytywnym wrażeniem tego silnika. zupełnie przyzwoita jednostka mimo że sam jeżdżę sporo mocniejszą , co najlepiej uwidoczniło sie jak zmieniłem samochody w warszawie :szeroki_usmiech .
jakby tak chodziły 1.4tsi 122KM to by było super.
no i powiem Wam że i ta trasa nad morze się zmieniła na plus , jest już troszkę autostrady itd.
dawno już nie jeździłem nad bałtyk..O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
zepsutym????
kupiony w salonie w ramach samochodow uzywanych zostawionych w rozliczeniu. I wlasciciel 34tys przebiegu,serwis na biezaco..
czy duzo oczekuje od silnika bez turbo?hm.. 150 KM, niezly moment obrotowy(na papierze),mala, dosc lekka buda... ZDECYDOWANIE oczekuje czegos wiecej :evil:
moja O2 DSG 2.0 tdi ma 10 KM mniej a ZJE te FSI w kazdej probie,niewspominajac o FABI RS (inna liga,wiem) :P ..
dlatego twierdze ze ten silnik jest bez sensu bez turbiny.wybralbym lepszy pod kazdym wzgledem, 1.4 tsi(nawet ten slaby 122KM) ALE TO TYLKO MOJA OPINIA :diabelski_usmiech
Komentarz
-
Komentarz