Przecież ta Fabia jest 4x2 :?
octavia i góry
Zwiń
X
-
Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
-
-
Mam O1 z ASR mieszkam w górach mam bardzo stromo do domu i nie miałem najmniejszego problemu z wyjazdem, ważne są opony nawet bardzo dookoła wszyscy w okolicy śmigają na Frigo 2 w poprzednim moim samochodzie (ibiza 01FL tdi) też je miałem na górskie tereny b.dobre teraz mam Fulda kristal montero 3 i nie mogę narzekać szukałem opon do kopnego śniegi idą bez problemu łańcuchy mi się nie przydają. także lepiej mi się octavią z ASR śmiga niż ibizą mniejszą bez.
Komentarz
-
-
Re: octavia i góry
- dodam że opony na których jeżdżę to 3 letnie dunlopy winter sport 3d - w momencie zakupu były one dość przyzwoite
Myślę, że tu jest odpowiedź - na "dość przyzwoitych" oponach można bez problemu, śmigać w mieście...ale w górach musi być "dobra guma" z głębokim bieżnikiem
zastanawiałem się nad kupnem czegoś z napędem na 4 koła - niemniej jednak w tym momencie nie będę w stanie wydać na samochód więcej niż 30k - poza tym 4x4 nie jest najekonomiczniejsze w codziennej eksploatacji
Polecam - 4x4 rozwiązuje wiele kłopotów przy poruszaniu się na śliskim. Choć wcześniej jeździłem O2 "ośką" i nie było źle...ciężko jest wrócić z 4x4 do ośki
PozdrawiamOctavia II Elegance FL 4x4 2,0 TDI CR '11 (seria) 143kkm i poszła w ludzi!!
SII FL 4x4 '14 2.0 TDI CFFB
Komentarz
-
-
sprawa jest prosta, potrzebujesz 4x4 i to może nawet czegoś bardziej konkretnego niż haldex.
ja próbując podjechac w górach na nowych dunlopach wintersportach nie dałem rady, założyłem łańcuchy i po 2 km nawet w łańcuchach nie szło.....
bo wszystko zależy od górki i warunków..
a dywagacje które FWD jest lepsze to bym wrzucił do spamuskoda
fuckyeah!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lukssprawa jest prosta, potrzebujesz 4x4 i to może nawet czegoś bardziej konkretnego niż haldex.
jeżdże scoutem pierwszą zime i powiem, ze jestem zaskoczony skutecznoscią napędu, testowałem w różnych warunkach, przy różnej grubości pokrywy śnieżnej, rodzaju śniegu, wzniesieniach i naprawdę napęd daje radę 8)
jako przykład powiem, że w sytuacji gdy na podjeździe gruntowym, przykrytym świezym sniegiem (ok 5 cm) mazda 3 2.0 (fakt, że na All Season G. vector) nie mogła podjechać, wytargałem ją scoutem na holu bez problemu (mazda na luzie, czyli wolny ciężar) do daje pojęcie o skuteczności napędu (opony GY UG8).
Z doświadczenia tez powiem, że waga silnika ma znaczenie - tu np OI diesel sprawuje się lepiej niż O1 benzyna - większy docisk osi napędzanej. Do tego w OI diesel jest EDS - to też trochę pomaga;-)
Opony- kup nowe dobre zimówki i zobaczysz, że dadzą sporo wiecej uciagu niż Twoje obecne kilkuletnie- w zimówkach każdy mm mniej bieznika ma duże znaczenie- lamelki sie mniej otwierają
no i last but not least- technika jazdy, wykorzystywanie rozpędu, właściwy dobór biegu, umiejętne obchodzenie się z gazem etc.
mieszkam w takim miejscu, że do asfaltowej drogi mam ok 200m podjazdu drogą gruntową, tej zimy było kilka takich poranków, że tylko posiadacze 4x4 (jimny, grand vitara, rav i mój scout) wyjeżdzali bez problemu- reszta- albo łancuchy albo byli przez 4-łapy wyciągani. Ubiegłej zimy, zdecydowanie mniej śnieżnej, swoją OI AXR (nowe UG7) raz utknąłem - obiecałem sobie, że kolejne auto będzie 4x4- i każdy snieżny poranek wywołuje usmiech na mojej twarzy- tak więc polecamGarret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
Komentarz