Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

SKRZYNIA DSG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • SKRZYNIA DSG

    rafiki, ja mam jednak nadzieję, że to akumulator. Jeśli faktycznie to sterownik silnika to może być kiepsko

  • #2
    SKRZYNIA DSG

    Witam

    Mam mały problem, auto zostawiłem u mechanika by wymienić koło dwu masowe wraz z sprzęgłem itp, okazało się ze moje auto nie posiada sprzęgła:/ jest to możliwe ze skoda OII
    2005 r DSG 6 biegowy 2,0 TDI nie ma sprzęgła ? trochę mnie to zdziwiło bo jak pytałem w
    salonie SKODY to mi powiedziano za wszystko 5 tys :/ i nie wiem teraz czy serwis SKODY to takie naciągacze czy to prawda co powiedział mój mechanik. Ma ktoś jakaś większa wiedze ode mnie w tej sprawie ?

    Albo mam sprzęgło ale hydrauliczne czy cos w tym stylu.

    Z góry dziękuje za pomoc
    SKODA OCTAVIA 2.0 TDI
    140 KM DSG, 2005 r

    Komentarz


    • #3
      Może się zdziwisz ale twoje auto ma nawet dwa sprzęgła , tu masz trochę wiedzy na temat twojej skrzyni klik klik , są tam nawet filmiki jak to działa .

      Komentarz


      • #4
        snakol86, przecież to jest automat :roll:
        tam nie ma klasycznego sprzegła
        poszukaj w internecie np Google jak zbudowane jest DSG

        u ciebie wymienia się sama dwumasę(ale jest drożasza i inna niż w manualu)
        przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

        wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

        Komentarz


        • #5
          Dwumasa do DSG kosztuje okolo 1200zl

          A sprzeglo z dwumasa do 1.9TDI 1400zl

          Samych sprzegiel to nie ma co ruszac, tam trzeba olej z filtrem zmienic, bo pewnie tego nikt nigdy nie robil :idea:
          Spritmonitor.de

          Komentarz


          • #6
            Cena 5000 w ASO za wymianę dwumasy jest normalną ceną za tą usługę u nich, za wymianę sprzęgieł w skrzyni zaśpiewali by coś koło 15 tysiecy. Na mieście kupisz dwumasę za 1500 zł i mechanik za 300 złotych wymieni ci ją

            Komentarz


            • #7
              witam wszystkich
              jestem juz po wymianie dwumasu koszt 1700 sama część :/
              do tego doszly mi jeszcze tarcze 330 + klocki 150 no i lozysko
              ale nie mieli samego lozyska wiec lozysko z piasta 290 :/ i guma na przegub
              SKODA OCTAVIA 2.0 TDI
              140 KM DSG, 2005 r

              Komentarz


              • #8
                Nie ma samych lozysk do O2. Kupuje sie piaste z lozyskiem :idea:
                Spritmonitor.de

                Komentarz


                • #9
                  no teraz juz wiem
                  a wiecie może ile kosztuje regeneracja rozrusznika w O2 ?
                  No i czy moge tak jeździć ?
                  jak nie wymienię go teraz czy będą w przyszłości jakieś komplikacje z tego powodu ?

                  Pozdrawiam
                  SKODA OCTAVIA 2.0 TDI
                  140 KM DSG, 2005 r

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez snakol86
                    jak nie wymienię go teraz czy będą w przyszłości jakieś komplikacje z tego powodu
                    żadnych komplikacji, no może poza tym, że kiedyś nie dasz rady uruchomić auta :wink:
                    a DSG cięzko na "pych" odpalić :diabelski_usmiech
                    przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                    wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                    Komentarz


                    • #11
                      no dobrze wiedzieć
                      a mam pytanko z innej beczki bo jestem 0 z motoryzacji.
                      Ile powinna taka O2 w dsg palic po miescie ?
                      bo mi się zdaje że moja pali bardzoo duzoo :/
                      a jak pali za duzo to jak to zminimalizować do normy ?
                      SKODA OCTAVIA 2.0 TDI
                      140 KM DSG, 2005 r

                      Komentarz


                      • #12
                        A ile ci pali,bo moje BKD z DSG pali mi w mieście w tych warunkach pogodowych i w małych korkach potrafi wciągnąć nawet 9 litrów, dzisiaj jak śmignąłem trochę traski to i tak nie mniej niż 7 litróLink ma niestety swoje prawa (auta palą więcej)

                        Komentarz


                        • #13
                          No i tyle bedzie wypijac. Zima 9-11l po miescie. W mieszanym 7-8l zalezy ile tej trasy jest.
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz


                          • #14
                            Normalnie zazdroszcze wam tych małych korków w miastach :P
                            With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                            Komentarz


                            • #15
                              Witam
                              Mi się wydaje że pali mi ok 14-13 l :/ wczoraj zatankowałem za 100 zl o 6 30,
                              zrobilem do dzisiaj 80 km i juz mam 2 badz 3 kreski przed rezerwa :/ a komputer
                              pokazuje mi ze mam paliwa na 240 km :/ a jak zatankowalem pokazywal mi 330 km.
                              do pracy od domu mam 7.5 km silnik sie do końca nie nagrzewa itp. jak jeżdżę powoli to
                              komputer mi dodaje km tzn. mam na kompie ze mam paliwa na 200 km jade ekonomicznie na
                              trasie to wskakujemi o 10 lub 20 km wiecej do przejechania na baku :/ jest to mozliwe ze takie
                              rzeczy mi się dzieją ? czego to może być wada itp ?
                              SKODA OCTAVIA 2.0 TDI
                              140 KM DSG, 2005 r

                              Komentarz


                              • #16
                                snakol86, jest ok. krótkie odcinki, nie dogrzany motor. jazda po miescie itp
                                OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                                Auto Detailing: Dream Car Studio
                                (znajdź również na fb)

                                Komentarz


                                • #17
                                  Witam

                                  Przymierzam się do kupna O2 1,9TDI z DSG z 2007 roku. Ogólnie samochodem jeździ się dobrze. Skrzynia pracuje bez zarzutu. Możecie podpowiedzieć jak ta skrzynia się sprawuje powyżej przebiegu 200tyś km. Opinie ma złe, szczególnie trwałość sprzęgieł, mechatroniki, dwumasy itp. Jak bardzo prawdopodobna jest awaria tej skrzyni? Nie chcę się narazić na duże koszty serwisowania tego samochodu.

                                  Jak przeglądam forum, odnoszę wrażenie że DSG szybciej padnie w 2.0 TDI i ogólnie w silnikach z większą mocą? Czy dość poważne awarie skrzyń między przebiegiem 200-300tyś km to problem z początków DSG (2003-2003 rok) czy wciąż są duże problemy z tymi skrzyniami?

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez Pseudonim
                                    odnoszę wrażenie że DSG szybciej padnie w 2.0 TDI i ogólnie w silnikach z większą mocą
                                    błedne wrażenie

                                    Zamieszczone przez Pseudonim
                                    Opinie ma złe, szczególnie trwałość sprzęgieł, mechatroniki, dwumasy itp.
                                    bo wymaga regularnego serwisowania - ludzie "oszczędzają" i później są efekty
                                    przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                    wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Nie slyszalem o zgonie sprzegiel w DSG6

                                      Mechatronika ma pewna wade, ale da sie to ogarnac.


                                      Dwumasa pada wszedzie :twisted:

                                      A serwis jak kazda skrzynia automatyczna, bez serwisu padaja wlasnie po 150-200kkm, podreanimowane jada do zadowolonego Polaka z przebiegiem 80kkm i jest lament, bo skrzynia padla.
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez Maicroft
                                        Nie slyszalem o zgonie sprzegiel w DSG6

                                        Mechatronika ma pewna wade, ale da sie to ogarnac.


                                        Dwumasa pada wszedzie :twisted:

                                        A serwis jak kazda skrzynia automatyczna, bez serwisu padaja wlasnie po 150-200kkm, podreanimowane jada do zadowolonego Polaka z przebiegiem 80kkm i jest lament, bo skrzynia padla.
                                        Co to znaczy że mechatronikę da się ogarnąć? Można poprawić przez padnięciem? Czytałem, że jakieś luty się poprawia i wtedy nie pada sterowanie itp.

                                        Sprzęgła też piszą że padają, ale tylko jak oleju nie wymieniasz na czas. Ale łatwo znaleźć opinie, że przy 100tyś też coś pada, a koleś miał nową i wymienił olej przy 60tyś. Odnosi się wrażenie, że nie mam i tak na to wpływy.

                                        I najważniejsze pytanie czy da się ocenić stan skrzyni przy kupnie używanego samochodu? Wiadomo kupię i od razu olej i filtr wymienię, ale jak sprawdzić czy poprzedni właściciel to robił.

                                        A co do usterek to każdy portal motoryzacyjny podaje podobnie jak tutaj:
                                        Skrzynia DSG – usterki, trwałość, koszty eksploatacji

                                        A chcę kupić Octavie z przebiegiem 220tyś. Jak na silnik nie jest to przesadnie dużo. Jak padnie dwumasa trudno, taki urok, sam mam D-4D i też to mam. Ale jak skrzynia całkiem padnie, a są takie przypadki że nie można odjechać jak na tym filmiku, wcale nie należy do rzadkości:

                                        Co ciekawe, jak się wpisze w wyszukiwarkę "1.9TDI DSG" to dużo jest filmików o awariach, problemach, to też o czymś świadczy, że coś ogólnie jest nie tak.

                                        Więc czy mogę coś zrobić przed kupnem po za przejechaniem się i stwierdzeniem że obecnie jest ok, ale nie wiem co jutro?

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Zamieszczone przez Pseudonim
                                          czy da się ocenić stan skrzyni przy kupnie używanego samochodu
                                          jak kazdego podzespołu- komp i jazda próbna

                                          Zamieszczone przez Pseudonim
                                          Sprzęgła też piszą że padają
                                          Pseudonim, rozróżnij o którym DSG piszesz- wszyscy wiemy, że w DSG7 padają, ale ty chcesz kupić DSG6 które jest inną skrzynią, więc nie myl tych skrzyń

                                          Zamieszczone przez Pseudonim
                                          1,9TDI
                                          - bardziej bałbym się na twoim miejscu o silnik przy tym przebiegu niż o DSG

                                          Zamieszczone przez Pseudonim
                                          wcale nie należy do rzadkości
                                          NIKOMU na tym forum nie rozsypało się DSG, nikomu w DSG6 nie skończyły się sprzegła a ludzie mają porobione programy na więcej niutków niż "seria"
                                          kilka osób mialo naprawianą mechatronikę- naprawa mechatroniki to koszt ok 500-800pln
                                          i tyle w temacie

                                          i żeby uciąć twoje kolejne pytania- wiem o czym mówię, bo mam trzecie auto z DSG6
                                          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Pseudonim, kup auto od Puchacza ma i mniejszy przebieg, DSG 6, lepszy silnik i fajne wyposażenie
                                            OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                                            Auto Detailing: Dream Car Studio
                                            (znajdź również na fb)

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Moze nie zdarzyc go kupic

                                              Zimne luty nie unieruchamiaja auta na amen. Skrzynia wchodzi w tryb awaryjny i tyle. Od biedy mozna jezdzic na 2 biegu
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Rozumiem że przy tym przebiegu szybciej padnie Turbo niż DSG?

                                                Skoda Puchacza fajna, ale nie zrozumcie mnie źle, o awaryjności 2.0 TDI to już legendy krążą.

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Pseudonim, nie wiem co gorsze super legendy czy autentyczne fakty
                                                  Zamieszczone przez Pseudonim
                                                  Rozumiem że przy tym przebiegu szybciej padnie Turbo niż DSG?
                                                  według mnie nie da sie jednoznacznie określic, zalezy od eksploatowania, dbania i od złozliwości materii
                                                  OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                                                  Auto Detailing: Dream Car Studio
                                                  (znajdź również na fb)

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X