Mam mały problem, auto zostawiłem u mechanika by wymienić koło dwu masowe wraz z sprzęgłem itp, okazało się ze moje auto nie posiada sprzęgła:/ jest to możliwe ze skoda OII
2005 r DSG 6 biegowy 2,0 TDI nie ma sprzęgła ? trochę mnie to zdziwiło bo jak pytałem w
salonie SKODY to mi powiedziano za wszystko 5 tys :/ i nie wiem teraz czy serwis SKODY to takie naciągacze czy to prawda co powiedział mój mechanik. Ma ktoś jakaś większa wiedze ode mnie w tej sprawie ?
Albo mam sprzęgło ale hydrauliczne czy cos w tym stylu.
Cena 5000 w ASO za wymianę dwumasy jest normalną ceną za tą usługę u nich, za wymianę sprzęgieł w skrzyni zaśpiewali by coś koło 15 tysiecy. Na mieście kupisz dwumasę za 1500 zł i mechanik za 300 złotych wymieni ci ją
witam wszystkich
jestem juz po wymianie dwumasu koszt 1700 sama część :/
do tego doszly mi jeszcze tarcze 330 + klocki 150 no i lozysko
ale nie mieli samego lozyska wiec lozysko z piasta 290 :/ i guma na przegub
no teraz juz wiem
a wiecie może ile kosztuje regeneracja rozrusznika w O2 ?
No i czy moge tak jeździć ?
jak nie wymienię go teraz czy będą w przyszłości jakieś komplikacje z tego powodu ?
no dobrze wiedzieć
a mam pytanko z innej beczki bo jestem 0 z motoryzacji.
Ile powinna taka O2 w dsg palic po miescie ?
bo mi się zdaje że moja pali bardzoo duzoo :/
a jak pali za duzo to jak to zminimalizować do normy ?
A ile ci pali,bo moje BKD z DSG pali mi w mieście w tych warunkach pogodowych i w małych korkach potrafi wciągnąć nawet 9 litrów, dzisiaj jak śmignąłem trochę traski to i tak nie mniej niż 7 litrów.Zima ma niestety swoje prawa (auta palą więcej)
Witam
Mi się wydaje że pali mi ok 14-13 l :/ wczoraj zatankowałem za 100 zl o 6 30,
zrobilem do dzisiaj 80 km i juz mam 2 badz 3 kreski przed rezerwa :/ a komputer
pokazuje mi ze mam paliwa na 240 km :/ a jak zatankowalem pokazywal mi 330 km.
do pracy od domu mam 7.5 km silnik sie do końca nie nagrzewa itp. jak jeżdżę powoli to
komputer mi dodaje km tzn. mam na kompie ze mam paliwa na 200 km jade ekonomicznie na
trasie to wskakujemi o 10 lub 20 km wiecej do przejechania na baku :/ jest to mozliwe ze takie
rzeczy mi się dzieją ? czego to może być wada itp ?
Przymierzam się do kupna O2 1,9TDI z DSG z 2007 roku. Ogólnie samochodem jeździ się dobrze. Skrzynia pracuje bez zarzutu. Możecie podpowiedzieć jak ta skrzynia się sprawuje powyżej przebiegu 200tyś km. Opinie ma złe, szczególnie trwałość sprzęgieł, mechatroniki, dwumasy itp. Jak bardzo prawdopodobna jest awaria tej skrzyni? Nie chcę się narazić na duże koszty serwisowania tego samochodu.
Jak przeglądam forum, odnoszę wrażenie że DSG szybciej padnie w 2.0 TDI i ogólnie w silnikach z większą mocą? Czy dość poważne awarie skrzyń między przebiegiem 200-300tyś km to problem z początków DSG (2003-2003 rok) czy wciąż są duże problemy z tymi skrzyniami?
Mechatronika ma pewna wade, ale da sie to ogarnac.
Dwumasa pada wszedzie :twisted:
A serwis jak kazda skrzynia automatyczna, bez serwisu padaja wlasnie po 150-200kkm, podreanimowane jada do zadowolonego Polaka z przebiegiem 80kkm i jest lament, bo skrzynia padla.
Mechatronika ma pewna wade, ale da sie to ogarnac.
Dwumasa pada wszedzie :twisted:
A serwis jak kazda skrzynia automatyczna, bez serwisu padaja wlasnie po 150-200kkm, podreanimowane jada do zadowolonego Polaka z przebiegiem 80kkm i jest lament, bo skrzynia padla.
Co to znaczy że mechatronikę da się ogarnąć? Można poprawić przez padnięciem? Czytałem, że jakieś luty się poprawia i wtedy nie pada sterowanie itp.
Sprzęgła też piszą że padają, ale tylko jak oleju nie wymieniasz na czas. Ale łatwo znaleźć opinie, że przy 100tyś też coś pada, a koleś miał nową i wymienił olej przy 60tyś. Odnosi się wrażenie, że nie mam i tak na to wpływy.
I najważniejsze pytanie czy da się ocenić stan skrzyni przy kupnie używanego samochodu? Wiadomo kupię i od razu olej i filtr wymienię, ale jak sprawdzić czy poprzedni właściciel to robił.
A co do usterek to każdy portal motoryzacyjny podaje podobnie jak tutaj:
Automatyczne przekładnie dwusprzęgłowe to już nie tylko DSG Volkswagena, ale także wiele innych konstrukcji innych mare…
A chcę kupić Octavie z przebiegiem 220tyś. Jak na silnik nie jest to przesadnie dużo. Jak padnie dwumasa trudno, taki urok, sam mam D-4D i też to mam. Ale jak skrzynia całkiem padnie, a są takie przypadki że nie można odjechać jak na tym filmiku, wcale nie należy do rzadkości:
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
Co ciekawe, jak się wpisze w wyszukiwarkę "1.9TDI DSG" to dużo jest filmików o awariach, problemach, to też o czymś świadczy, że coś ogólnie jest nie tak.
Więc czy mogę coś zrobić przed kupnem po za przejechaniem się i stwierdzeniem że obecnie jest ok, ale nie wiem co jutro?
czy da się ocenić stan skrzyni przy kupnie używanego samochodu
jak kazdego podzespołu- komp i jazda próbna
Zamieszczone przez Pseudonim
Sprzęgła też piszą że padają
Pseudonim, rozróżnij o którym DSG piszesz- wszyscy wiemy, że w DSG7 padają, ale ty chcesz kupić DSG6 które jest inną skrzynią, więc nie myl tych skrzyń
Zamieszczone przez Pseudonim
1,9TDI
- bardziej bałbym się na twoim miejscu o silnik przy tym przebiegu niż o DSG
Zamieszczone przez Pseudonim
wcale nie należy do rzadkości
NIKOMU na tym forum nie rozsypało się DSG, nikomu w DSG6 nie skończyły się sprzegła a ludzie mają porobione programy na więcej niutków niż "seria"
kilka osób mialo naprawianą mechatronikę- naprawa mechatroniki to koszt ok 500-800pln
i tyle w temacie
i żeby uciąć twoje kolejne pytania- wiem o czym mówię, bo mam trzecie auto z DSG6
przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz