SKRZYNIA DSG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • piotrek_gdy
    RS
    • 2008
    • 7723
    • Volkswagen
    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

    #26
    Zamieszczone przez Pseudonim
    Rozumiem że przy tym przebiegu szybciej padnie Turbo niż DSG
    nie- źle rozumiesz- prędzej padnie silnik
    skoro tak lubisz czytać literaturę to polecam ci lekturę wątku o awaryjności 1,9 który chcesz kupić


    zastanawiające jest, że nikt nie pisze o awaryjnym 1,9 a wszyscy czepiają się 2,0 chociaż mało kto wie, że silnik 2,0 w skodzie, VW czy seacie lub audi to różne jednostki silnikowe- wystarczy samo magiczne "2,0tdi" :roll:

    Zamieszczone przez Pseudonim
    o awaryjności 2.0 TDI to już legendy krążą.
    nawet nie chce mi sie tego komentować

    kup 1,9 i jak ci zaraz korba bokiem wyjdzie to może zmienisz zdanie
    przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

    wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

    Komentarz

    • witachu
      L&K
      • 2011
      • 1319

      #27
      Zamieszczone przez piotrek_gdy
      Pseudonim napisał/a:
      Rozumiem że przy tym przebiegu szybciej padnie Turbo niż DSG


      nie- źle rozumiesz- prędzej padnie silnik
      skoro tak lubisz czytać literaturę to polecam ci lekturę wątku o awaryjności 1,9 który chcesz kupić
      http://forum.octaviaclub....ghlight=panewki

      zastanawiające jest, że nikt nie pisze o awaryjnym 1,9 a wszyscy czepiają się 2,0 chociaż mało kto wie, że silnik 2,0 w skodzie, VW czy seacie lub audi to różne jednostki silnikowe- wystarczy samo magiczne "2,0tdi" :roll:

      Pseudonim napisał/a:
      o awaryjności 2.0 TDI to już legendy krążą.

      nawet nie chce mi sie tego komentować

      kup 1,9 i jak ci zaraz korba bokiem wyjdzie to może zmienisz zdanie
      - dobrze gada, polać mu

      ale jak to mówią nie ma nic gorszego niż uszczęśliwiać kogoś na siłe
      OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

      Auto Detailing: Dream Car Studio
      (znajdź również na fb)

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #28
        W tamtym BKD jakby miala glowica odleciac, to juz dawno byloby po. Turbina wymieniona, dwumasa wymieniana, mechatronika poprawiona, serwis olejowy skrzyni robiony zawsze na czas. Ale tak 2.0TDI :lol:
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • piotrek_gdy
          RS
          • 2008
          • 7723
          • Volkswagen
          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

          #29
          a najlepiej kupić furmankę- tam malo co się może zepsuć :wink:

          jest takie porzekadło - kto ma pszczoły ma też miód (czy jakos tak) :roll:
          więc chcesz mieć zaawansowana technikę -musisz sie liczyc z tym, że coś padnie
          niestety u nas wiele osób kupuje auta na których utrzymanie ich nie stać(np uzywki Audi a6c6 lub wysyp chetnych na super wypasione RSy :wink: -)- zaczynają się naprawy u "pana Mietka" który niestety już nie ogarnia skomputeryzowanych aut a potem są tematy typu "ratunku - padło mi ....." i mity o awartyjności aut

          juz nie robią takich aut jak kiedyś :wink:
          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

          Komentarz

          • Pseudonim
            Classic
            • 2014
            • 6

            #30
            Zamieszczone przez piotrek_gdy
            kup 1,9 i jak ci zaraz korba bokiem wyjdzie to może zmienisz zdanie
            Teraz to całkiem mi dorzuciłeś do pieca.

            Komentarz

            • piotrek_gdy
              RS
              • 2008
              • 7723
              • Volkswagen
              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

              #31
              Pseudonim, nie było to moim zamiarem
              po prostu nie lubie tekstów typu "ja nie byłem w USA ale szwagier ma brata który ma kuzyna i ten ma kolege który był ..... "

              miałem BKD z DSG i wiem jak to jeździ i co się może wysypać- auto jest dalej na forum, ma 255tys, oryginalna turbinę a DSG śmiga aż miło, dwumasa wymieniona na gwarancji przy 60Tkm, klapa gaszaca przy 115tkm, kilka duperelek

              ale mam kolege, który ma BXE :diabelski_usmiech i jemu .....
              poczytaj watek o 1,9 i sam wyciągnij wnioski
              z mojego doświadczenia- chcesz się cieszyć z jazdy z DSG- 105KM to stanowczo za mało
              BKD nie ma co się bać- zwłaszcza jak pochodzi w pewnego źródła - bo o tym silniku myslałes pisząc o 2,0tdi
              a jest jeszcze BMM 8V 136(140)KM który jest uważany za niezawodny(ale ma DPF) - nie mam zdania bo go nie eksploatowałem
              przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

              wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

              Komentarz

              • witachu
                L&K
                • 2011
                • 1319

                #32
                Pseudonim, spójrz na watek u piramidy dla przykładu on na bkd nie narzeka a nie jedno już tam się działo :P
                OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                Auto Detailing: Dream Car Studio
                (znajdź również na fb)

                Komentarz

                • Pseudonim
                  Classic
                  • 2014
                  • 6

                  #33
                  Zamieszczone przez witachu
                  Pseudonim, spójrz na watek u piramidy dla przykładu on na bkd nie narzeka a nie jedno już tam się działo :P
                  Dzięki za informację. Temat skrzyni chyba już opanowany i nieco mnie uspokoiliście. Teraz nie ma co odbiegać od tematu, bo widzę że sprawa 1,9 czy 2,0 to niekończąca się historia.

                  Mimo wszystko znów jestem w punkcie wyjścia, brać furę czy nie brać. Do tej pory zrobiłem 170tyś 2.0 D-4D Toyoty (teraz ma 300tyś) i nie miałem nawet dwumasy wymienianej czy turbo. Do tej pory uważałem że 1.9 TDI to silnik dopracowany, niemal niezniszczalny, a tu jakieś historie z korbowodem, panewkami. Cóż, jest ryzyko jest zabawa, gorzej jak mocy zbraknie przy mało rozsądnym wyprzedaniu co się każdemu zdarza czasem i wtedy szybka modlitwa do Św. Krzysztofa.

                  Komentarz

                  • witachu
                    L&K
                    • 2011
                    • 1319

                    #34
                    kazdy silnik ma jakies bolączki, 1.9 tdi było dobre jak było w OI a te w OII już troche sie różnia.
                    Zamieszczone przez Pseudonim
                    mocy zbraknie przy mało rozsądnym wyprzedaniu
                    przy 1.9 czuc jak pełne auto, jak nie ma kompletu to jedzie. ja miałem styczność z oboma silnikami. 1.9 było firmowe i samemu to szło ale czwórka pasażerów i juz wyprzedzanie nie było takie lekkie jak na pusto. z 2.0 nie miałem doczynienia az do momentu gdy go kupiłem. nie załuje
                    OII 2.0TDI BKD+DSG Elegance

                    Auto Detailing: Dream Car Studio
                    (znajdź również na fb)

                    Komentarz

                    • Pseudonim
                      Classic
                      • 2014
                      • 6

                      #35
                      Jeśli już będę miał komplet pasażerów i full bagażnik, to wyprzedzanie na styk sobie odpuszczę. Miałem na myśli sytuację kiedy przy wyprzedzaniu korbowód wyskoczy bokiem, myślę że wtedy mogę się nieco zdziwić. Inni uczestnicy ruchu też się mogą zdziwić i te ogólnie zdziwienie może się źle skończyć.

                      Pewnie dodatkowo czeka mnie poza wymianą rozrządu, olejów w silniku i skrzyni, wymiana panewek. Cóż może faktycznie warto wiedzieć to już teraz i doliczyć sobie kasę i dodatkowy czas pierwszego mojego serwisu.

                      Komentarz

                      Pracuję...