Dzień dobry
2.0 4x4 scout BMM jazda z przyczepka
Zwiń
X
-
A dlaczego ma nie dać rady :?: Pracuje tylko na dwa cylindry
Jaki jest zapis o dmc przyczepy w d.rej. :?: 1600kg dla przyczepy z hamulcem :?:O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ljanowski1200 masa własna 1500 DMC jest to przyczepka Kempingowa
Zamieszczone przez ljanowskinalezy mieć viatollO I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
wiec viatoll jest juz grany, bo przekraczamy magiczne 3500kg :wink:O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftmodelu Scout masa własna wynosi ~1530kg, a auta DMC 2190kg
a ile ma DMC zwykła octavia?
i kto, czy co rozróżni czy moją octę od zwykłej?->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bohenu mnie DMC jest 1895 kg, czyli przy przyczepie z DMC 1600 kg jest na styk->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Witam
Czy ktoś sie wypowie na temat ciągnięcia przyczpeki o masie 1200 kg ??
da rade??Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bohenAdamB, ja ciągnąłem przyczepkę 900 kg nad morze (500 km) Fabią I 1.4 16V 75 KM i to jest dopiero dramat. :twisted: Żeby podjechać pod górkę to musisz 3 wrzucić, a spalanie średnie z trasy to 9 l / 100 km. :diabelski_usmiechOctavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Caravaning, to nie niszczenie sprzegla, skrzyni czy ogolnie auta, tylko styl zycia lub jak ktos woli spedzania wolnego czasu.
Ktos kto decyduje sie na jazde z kempingiem raczej jest swiadomy, ze nie bedzie nim lecial 170km/h po autostradzie, jak rowniez ze kazdy start to nie bedzie sprint 0-100km/h :wink:
Ludzie wozili przyczepki za Fiatem 126p, potem ciut wieksze za ciut mocniejszymi autami wiec wiadomo jak to jest.
To jest tak, jak zaczepic na linke holownicza inne auto z tylu. Wiadomo ze czuc ciezar, do tego tu przy hamowaniu ten ciezar napiera na nas, pomimo wlasnego hamulca najazdowego.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez alan78Ja myśle o kupnie 1.9 TDI 105KM właśnie pod kątem przyczepki... Wiem ze nie jest to demon mocy, ale podobno daje rade. Przyczepka nie musi byc od razu wielka i ciezka, cos względnie małego ( ale większa od N126 - Niewiadów :wink: ) i myśle ze pociągne
Przyczepkę mam robioną na zamówienie, waży niecałe 200kg.
Znajomy kiedyś swoją 1.9 ciągnął blisko 1,5 tony - zmontowane keje i pomosty do portu nad Soliną, też dało radę
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez alan78Ja myśle o kupnie 1.9 TDI 105KM właśnie pod kątem przyczepki... Wiem ze nie jest to demon mocy, ale podobno daje rade. Przyczepka nie musi byc od razu wielka i ciezka, cos względnie małego ( ale większa od N126 - Niewiadów :wink: ) i myśle ze pociągne
To, ze nie da sie takim zestawem fruwac, jak pustym autem, nie znaczy smierci dla pojazdu. Sprzeglo, uzywane wlasciwie, nie dostaje zadnego uszczerbku, ale pamietac nalezy, ze w jezdzie obciazonym zestawem unikamy jezdzenia na polsprzegle (ruszamy z jedynki, a późniejsze zmiany biegow to najpierw pusc calkowicie sprzeglo, a dopiero potem dodawaj gazu i cala filozofia).
Skrzynia i silnik takze nic nie odczuja, jesli bedzie sie pamietalo o zasadzie - jezdzimy tak jak zwykle, tylko uzywajac jednego biegu nizej. Beda wyzsze obroty, bedzie wyzsze spalanie (to nie jest perpetum mobile), ale to wszystko. A jak przyczepa ma sprawny hamulec najazdowy, nawet hamowanie dziala tak, jakby przyczepy nie bylo.
Tylko glupota jest liczyc, ze z takim 1200-1500kg tobolkiem na haku dalej bedziemy mistrzami lewego pasa. Jadac na urlop z przyczepą, wakacje i luz zaczynamy wsiadajac do auta, nie wysiadajc z auta, w kurorcie na plazy ;-)Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
Co do ciąganie przyczepki to jest wegług moich doświadczeń tak:
- jak raz na jakiś czas pociągnąć większy camping np. 1,1t do Cro - spoko
- raz na dwa-trzy tygodnie pociągnąć cięższą lawetę na krótkim dystansie- da radę
- dosyć czesto latać z lekką przyczepką i ładunkiem 200-300kg - to tak jakby z pełnym skłądem na pokładzie jechać czyli zupełny luz
ale jak ktoś chce latać skoda z lawetą do Niemcowni po wozy to zajedzie sprzęt.
Co do wątku założyciela, to 1200kg scout da rade spokojnie tylko kolega nie napisął jak czesto i na jakim dystansie
Komentarz
-
Komentarz