szkoda,  pewnie tak ....ale co po mocy jak wczoraj znów łoiłem jakiegos golfika i koła sie kręca na mokrym jak się dołoży,,, :|
							
						
					Ile Nm wytrzyma DSG
				
					Zwiń
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 cybant, hehe , na to chyba nikt nie zna odpowiedzi , jak nikt tego nie zakatował w jakiś sposób , no i czy olej był wymieniany , bo to pewnie dość ważna rzecz..., teraz tylko co robić jak się kupi używane dsg, jechać od razu na zmianę oleju :?:O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
 GVI 1.4TSI
 LANCIA YPSILON 1.2 MPI
 tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Dla pewnosci dobrze odrazu zmienic ,w kilku sztukach z zagranicy odrazu zmienilismy olej i mozna jezdzic spokojnieZamieszczone przez leszekmwcybant, hehe , na to chyba nikt nie zna odpowiedzi , jak nikt tego nie zakatował w jakiś sposób , no i czy olej był wymieniany , bo to pewnie dość ważna rzecz..., teraz tylko co robić jak się kupi używane dsg, jechać od razu na zmianę oleju :?:
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 Sa firmy, które twierdzą że DSG to najwytrzymalsza ze skrzyń koncernu VAG, trzeba tylko wymienić kilka elementów ;-) A teraz tak całkiem poważnie, rumuńska O2 na big turbo którą robiłem wieki temu dalej jeździ, z tym że klient zdecydował się podnieść moc do 240KM co oznacza ok. 420Nm przy 4000rpm więc całkiem sporo. I jeździ to już bez problemów kilka lat. Ile razy do mnie dzwoni to pytam się jak skrzynia i zawsze słysze odpowieź "OK" 
 
 Zrobiłem też kilka modów na większym turbo do amerykańskiej Jetty 105PD na DSG z momentem powyżej 400Nm i ok. 210PS i też nic się jeszcze nie rozleciało.
 
 A teraz odnośnie tych nowych CR, w USA jeździ to właśnie z DSG (wersja 140KM) i zrobiłem tam kilka mocnych modów, myśle że granice 400Nm/180KM i to takie najgorsze bo z dołu i też jak na razie jeździ ;-)
 
 Dlatego myśle że można spokojnie podnieść te magiczne 350Nm momentu do 400 a moc do 200+.
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 miesiąc temu wymieniałem olej w swoim automacie i przy okazji pytałem się o DSG. mechanik mówił że to bardzo wytrzymała skrzynia i jak dotąd remontowali tylko jedną (gość podczas jazdy podobno na siłę wrzucił R). wymiana oleju powinna być co 60-70kkm...Zamieszczone przez leszekmwteraz tylko co robić jak się kupi używane dsg, jechać od razu na zmianę oleju :?:
 koszt wraz z ori filtrem 300zł
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 [ Dodano: Pią 30 Sty, 09 10:32 ]
 Aligator, kuszące :twisted:Zamieszczone przez AligatorDlatego myśle że można spokojnie podnieść te magiczne 350Nm momentu do 400 a moc do 200+.
 
 
 Aligator kuszące , bardzo kuszące... :twisted:
 
 
 już dłuższy czas myślę o spotkaniu z Tobą...O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
 GVI 1.4TSI
 LANCIA YPSILON 1.2 MPI
 tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 ja wymieniałem olej i filtry w serwisie(PLICHTA) przy 60tkm i wyszło niecałe 800PLNZamieszczone przez Maru 123koszt wraz z ori filtrem 300z
 
 co do DSG wydaje mi się, że szybciej padnie koło dwumasowe niż sama skrzynia-ja mam fabrycznie 161KM i 358Nm (tyle mi stwierdził serwis gdy kwalifikowali dwumasę do wymiany) i nie zauważyłem,zeby cos się działo ze skrzynią, pomimo, że magiczne 350Nm mam od nowości przekroczone.
 Obecnie mam 71000km i właśnie będę wymieniał swoje koło(2)masowe :diabelski_usmiech
 
 a po wymianie trzeba będzie pomysleć o jakims lajtowym wirusie
 
 [ Dodano: Nie 15 Mar, 09 18:08 ]
 to ja pewnie będę następny :szeroki_usmiechZamieszczone przez leszekmwuż dłuższy czas myślę o spotkaniu z Tobąprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI  
 
 wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 zaczęło się od dziwnego metalicznego dźwięku w skrzyni (tak mi się wydawało) przy redukcji z 3 na 2; później dołaczyło metaliczne "pobrzękiwanie" na wolnych obrotach i nieco nierówna praca na wolnych obrotachZamieszczone przez leszekmwjakie masz objawy
 
 zasadniczo oprócz "hałasowania" nie mam jakichś specjalnych objawów
 
 serwis pogłączył mnie pod kompa, jeździli, testowali i ocenili, że to 2masa
 oczywiście podjechałem tez do kolegi który pracuje w serwisie VW i "na ucho" potwierdził diagnozę
 a co z twoją 2masą?przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI  
 
 wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 ja mam to , ale podczas wolnej jazdy na 2, jakby z lewej strony , po wzięciu na neutral i jechaniu na luzie niknie . poza tym mam jeszcze stukanie przy dodaniu - odjęciu gazu ....może trochę bardziej słyszalne przy skręconych kołach , ale tak myślę ze to dlatego że dźwięk wtedy się łatwiej "wydobywa" na zewnątrz.Zamieszczone przez piotrek_gdymetaliczne "pobrzękiwanie" na wolnych obrotach
 a nierówna praca na wolnych obrotach na postoju to podobno norma w O2 i w 1.9 i w 2.0.
 
 mi na razie wymienili przegub i to nic nie dało a teraz czekam na dwumasę.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
 GVI 1.4TSI
 LANCIA YPSILON 1.2 MPI
 tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 ja jutro ląduję w serwisie na wymianę 2masy-jak wyjade zaraz opiszę co i jakZamieszczone przez leszekmwmi na razie wymienili przegub i to nic nie dało a teraz czekam na dwumasę.
 porażająca jest cena części -3200pln-Skoda albo 2700pln- VW albo Sachs 1100pln
 skąd takie roznice? :diabelski_usmiech
 
 robocizna w serwisie 1100pln-2-3 godziny robotyprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI  
 
 wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 w etce jest wymieniony LUK i Sachs oraz cos co się nazywa VrchlabiZamieszczone przez leszekmwa ta sachsa na pewno jest do dsg  
 masz nr części 03G 105266 BD- to podają w serwisie
 w zalezności od rocznika były wkładane albo jedne albo drugie(bodajze przy LUK-u była jakas akcja serwisowa wymiany dwumas)
 
 tu jest namiar na czeska stronkę z ceną dwumasy
 http://www.skoda-dily.cz/nahradni-di...octavia-2.html cena 379Euro
 z tego by wynikało, że do silników 1,9 105 KM i 2,0 140KM i 170KM (silniki AZV,BKD,BMM i prawdopodobnie silniki BJB,BKC,BXE,BLS) ze skrzyniami DSG pasuje jedna dwumasa
 ja już obdzwoniłem wiele miejsc (łącznie z kolegami z forum, ktorzy mają tą część w ofercie) i okazuje się, że są te dwumasy dostępne poza serwisem i to nawet w miarę normalnej cenie
 
 link do niemieckiej stronki
 http://www.riedel-autorecycling.de/c...72211025&ext=1 o ile dobrze rozumiem cena 175 Europrzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI  
 
 wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 ...cena 175 euro ale czesc jest uzywana nie nowa, strona nalezy do firmy zajmujacej sie recyklingiem aut (autoshrot).Zamieszczone przez piotrek_gdylink do niemieckiej stronki
 http://www.riedel-autorec...472211025&ext=1 o ile dobrze rozumiem cena 175 Euro
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 hmm, a tak po ludzku?Zamieszczone przez Maicroftto jest mierzone na inercji czy na obciazeniowce
 tu masz mój wykres z V-techa
 ale z czym to się je to ja już nie wiem
 
 
 
 
 dodatkowo moge powiedzieć, że Nm mierzył tez serwis jak kwalifikowali mi 2masę do wymiany-robili jazdy testowe z kompemprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI  
 
 wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 w Vtechu wyszlo 368Nm, a serwis zczytał 358NmZamieszczone przez Maicrofttroche zawyza Nm i KM
 o koniach nie mówię bo nie wiem  
 
 [ Dodano: Wto 17 Mar, 09 23:18 ]
 juz po wymianie 2masy :diabelski_usmiech
 wszystkie dolegliwości (wokalne) ustały- co prawda zamiast obiecanych 2-3 godzin spedziłem w serwisie 6 godzin chuchajac na karki mechaników ale jak na razie OK :lol:
 
 [ Dodano: Pią 20 Mar, 09 17:11 ]
 z relacji serwisu nie jest tragicznie z DSG
 nie mieli na razie(mówię o gdyni) żadnych padających DSG,ale za to w 4 wymieniali juz koła dwumasowe(moje to piąte ops: ) ops: )
 ale na forum VW Turana czytałem, że zdarzają się przypadki padania i to nawet w tych nie czipowanych egzemplarzachprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI  
 
 wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 W mojej OII jest chip na 170KM i 440NM, silnik BMM z DSG. Auto sprowadziłem od naszych sąsiadów i już taki program miała, na początku mnie to przerażało ale zrobiłem już ponad 10tys km i śmiga jak talala Chciałbym zmniejszyć trochę NM bo jednak trochę się obawiam że coś odmówi dalszej współpracy ale musiałbym mieć ori program :/ Chciałbym zmniejszyć trochę NM bo jednak trochę się obawiam że coś odmówi dalszej współpracy ale musiałbym mieć ori program :/
 Komentarz
- 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
	
	
 nie musisz mieć ori programu, wystarczy wgrac inny "lżejszy" programZamieszczone przez luke84W mojej OII jest chip na 170KM i 440NM, silnik BMM z DSG. Auto sprowadziłem od naszych sąsiadów i już taki program miała, na początku mnie to przerażało ale zrobiłem już ponad 10tys km i śmiga jak talala Chciałbym zmniejszyć trochę NM bo jednak trochę się obawiam że coś odmówi dalszej współpracy ale musiałbym mieć ori program :/superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS Chciałbym zmniejszyć trochę NM bo jednak trochę się obawiam że coś odmówi dalszej współpracy ale musiałbym mieć ori program :/superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
 http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
 poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
 Komentarz
- 

 
  
							
						
Komentarz