Ile Nm wytrzyma DSG

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • leszekmw
    RS
    • 2005
    • 5356

    #26
    szkoda, pewnie tak ....ale co po mocy jak wczoraj znów łoiłem jakiegos golfika i koła sie kręca na mokrym jak się dołoży,,, :|
    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
    GVI 1.4TSI
    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

    Komentarz

    • cybant
      Drive
      • 2008
      • 89

      #27
      czyli nie ma obaw żeby kupować stare DSG np.2005r bo to to samo co 2008r?

      Komentarz

      • leszekmw
        RS
        • 2005
        • 5356

        #28
        cybant, hehe , na to chyba nikt nie zna odpowiedzi , jak nikt tego nie zakatował w jakiś sposób , no i czy olej był wymieniany , bo to pewnie dość ważna rzecz..., teraz tylko co robić jak się kupi używane dsg, jechać od razu na zmianę oleju :?:
        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
        GVI 1.4TSI
        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

        Komentarz

        • Voldemort
          Ambiente
          • 2006
          • 134

          #29
          U mnie od przebiegu 20tys. do teraz 105tys. DSG jeździ obciążona 380Nm. Pomiar robiony czas jakiś temu u Mastersa. Żadnych kłopotów i brak uwag generalnie. A często korzystam z pełnego obciążenia napędu

          Sądzę że do 400Nm spokojnie można dociskać.
          Hokus-Pokus i dwumasa

          Komentarz

          • ctv
            Ambiente
            • 2005
            • 127

            #30
            Zamieszczone przez leszekmw
            cybant, hehe , na to chyba nikt nie zna odpowiedzi , jak nikt tego nie zakatował w jakiś sposób , no i czy olej był wymieniany , bo to pewnie dość ważna rzecz..., teraz tylko co robić jak się kupi używane dsg, jechać od razu na zmianę oleju :?:
            Dla pewnosci dobrze odrazu zmienic ,w kilku sztukach z zagranicy odrazu zmienilismy olej i mozna jezdzic spokojnie

            http://fabryka-mocy.com.pl

            Komentarz

            • Aligator
              Ambiente
              • 2004
              • 162

              #31
              Sa firmy, które twierdzą że DSG to najwytrzymalsza ze skrzyń koncernu VAG, trzeba tylko wymienić kilka elementów ;-) A teraz tak całkiem poważnie, rumuńska O2 na big turbo którą robiłem wieki temu dalej jeździ, z tym że klient zdecydował się podnieść moc do 240KM co oznacza ok. 420Nm przy 4000rpm więc całkiem sporo. I jeździ to już bez problemów kilka lat. Ile razy do mnie dzwoni to pytam się jak skrzynia i zawsze słysze odpowieź "OK"

              Zrobiłem też kilka modów na większym turbo do amerykańskiej Jetty 105PD na DSG z momentem powyżej 400Nm i ok. 210PS i też nic się jeszcze nie rozleciało.

              A teraz odnośnie tych nowych CR, w USA jeździ to właśnie z DSG (wersja 140KM) i zrobiłem tam kilka mocnych modów, myśle że granice 400Nm/180KM i to takie najgorsze bo z dołu i też jak na razie jeździ ;-)

              Dlatego myśle że można spokojnie podnieść te magiczne 350Nm momentu do 400 a moc do 200+.
              www.dynosoft.pl

              Komentarz

              • Maru 123
                RS
                • 2008
                • 4660

                #32
                Zamieszczone przez leszekmw
                teraz tylko co robić jak się kupi używane dsg, jechać od razu na zmianę oleju :?:
                miesiąc temu wymieniałem olej w swoim automacie i przy okazji pytałem się o DSG. mechanik mówił że to bardzo wytrzymała skrzynia i jak dotąd remontowali tylko jedną (gość podczas jazdy podobno na siłę wrzucił R). wymiana oleju powinna być co 60-70kkm...
                koszt wraz z ori filtrem 300zł
                1.8T AGU L&K

                2.0TDI BKD ELEGANCE

                TOYOTA LAND CRUISER J95

                Komentarz

                • szkoda
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 22543

                  #33
                  Zamieszczone przez Maru 123
                  koszt wraz z ori filtrem 300zł
                  eeeee to chyba bez oleju :?:
                  saport techniczny baj DGW
                  była BKD+DSG '05 120kkm
                  była BXE '08 190kkm
                  no i nie ma :-)

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #34
                    Zamieszczone przez Maru 123
                    (gość podczas jazdy podobno na siłę wrzucił R)
                    Nic na sile, to wchodzi jak maselko :twisted:

                    Slyszalem o cenach z filtrem w wysokosci okolo 500zl.
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • Maru 123
                      RS
                      • 2008
                      • 4660

                      #35
                      robiłem w Samko na spokojnej... możecie zadzwonić...
                      1.8T AGU L&K

                      2.0TDI BKD ELEGANCE

                      TOYOTA LAND CRUISER J95

                      Komentarz

                      • leszekmw
                        RS
                        • 2005
                        • 5356

                        #36
                        [ Dodano: Pią 30 Sty, 09 10:32 ]
                        Zamieszczone przez Aligator
                        Dlatego myśle że można spokojnie podnieść te magiczne 350Nm momentu do 400 a moc do 200+.
                        Aligator, kuszące :twisted:


                        Aligator kuszące , bardzo kuszące... :twisted:


                        już dłuższy czas myślę o spotkaniu z Tobą...
                        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                        GVI 1.4TSI
                        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                        Komentarz

                        • piotrek_gdy
                          RS
                          • 2008
                          • 7723
                          • Volkswagen
                          • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                          #37
                          Zamieszczone przez Maru 123
                          koszt wraz z ori filtrem 300z
                          ja wymieniałem olej i filtry w serwisie(PLICHTA) przy 60tkm i wyszło niecałe 800PLN

                          co do DSG wydaje mi się, że szybciej padnie koło dwumasowe niż sama skrzynia-ja mam fabrycznie 161KM i 358Nm (tyle mi stwierdził serwis gdy kwalifikowali dwumasę do wymiany) i nie zauważyłem,zeby cos się działo ze skrzynią, pomimo, że magiczne 350Nm mam od nowości przekroczone.
                          Obecnie mam 71000km i właśnie będę wymieniał swoje koło(2)masowe :diabelski_usmiech

                          a po wymianie trzeba będzie pomysleć o jakims lajtowym wirusie

                          [ Dodano: Nie 15 Mar, 09 18:08 ]
                          Zamieszczone przez leszekmw
                          uż dłuższy czas myślę o spotkaniu z Tobą
                          to ja pewnie będę następny :szeroki_usmiech
                          przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                          wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                          Komentarz

                          • leszekmw
                            RS
                            • 2005
                            • 5356

                            #38
                            piotrek_gdy jakie masz objawy padającej 2masy :?:
                            O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                            GVI 1.4TSI
                            LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                            tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                            Komentarz

                            • piotrek_gdy
                              RS
                              • 2008
                              • 7723
                              • Volkswagen
                              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                              #39
                              Zamieszczone przez leszekmw
                              jakie masz objawy
                              zaczęło się od dziwnego metalicznego dźwięku w skrzyni (tak mi się wydawało) przy redukcji z 3 na 2; później dołaczyło metaliczne "pobrzękiwanie" na wolnych obrotach i nieco nierówna praca na wolnych obrotach

                              zasadniczo oprócz "hałasowania" nie mam jakichś specjalnych objawów

                              serwis pogłączył mnie pod kompa, jeździli, testowali i ocenili, że to 2masa
                              oczywiście podjechałem tez do kolegi który pracuje w serwisie VW i "na ucho" potwierdził diagnozę
                              a co z twoją 2masą?
                              przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                              wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                              Komentarz

                              • leszekmw
                                RS
                                • 2005
                                • 5356

                                #40
                                Zamieszczone przez piotrek_gdy
                                metaliczne "pobrzękiwanie" na wolnych obrotach
                                ja mam to , ale podczas wolnej jazdy na 2, jakby z lewej strony , po wzięciu na neutral i jechaniu na luzie niknie . poza tym mam jeszcze stukanie przy dodaniu - odjęciu gazu ....może trochę bardziej słyszalne przy skręconych kołach , ale tak myślę ze to dlatego że dźwięk wtedy się łatwiej "wydobywa" na zewnątrz.
                                a nierówna praca na wolnych obrotach na postoju to podobno norma w O2 i w 1.9 i w 2.0.

                                mi na razie wymienili przegub i to nic nie dało a teraz czekam na dwumasę.
                                O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                GVI 1.4TSI
                                LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                Komentarz

                                • piotrek_gdy
                                  RS
                                  • 2008
                                  • 7723
                                  • Volkswagen
                                  • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                  #41
                                  Zamieszczone przez leszekmw
                                  mi na razie wymienili przegub i to nic nie dało a teraz czekam na dwumasę.
                                  ja jutro ląduję w serwisie na wymianę 2masy-jak wyjade zaraz opiszę co i jak
                                  porażająca jest cena części -3200pln-Skoda albo 2700pln- VW albo Sachs 1100pln
                                  skąd takie roznice? :diabelski_usmiech

                                  robocizna w serwisie 1100pln-2-3 godziny roboty
                                  przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                  wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                  Komentarz

                                  • leszekmw
                                    RS
                                    • 2005
                                    • 5356

                                    #42
                                    a ta sachsa na pewno jest do dsg :?: wydaje mi się że pisali na forum passata że niema zamienników do dsg :?
                                    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                    GVI 1.4TSI
                                    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                    Komentarz

                                    • piotrek_gdy
                                      RS
                                      • 2008
                                      • 7723
                                      • Volkswagen
                                      • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                      #43
                                      Zamieszczone przez leszekmw
                                      a ta sachsa na pewno jest do dsg
                                      w etce jest wymieniony LUK i Sachs oraz cos co się nazywa Vrchlabi
                                      masz nr części 03G 105266 BD- to podają w serwisie
                                      w zalezności od rocznika były wkładane albo jedne albo drugie(bodajze przy LUK-u była jakas akcja serwisowa wymiany dwumas)

                                      tu jest namiar na czeska stronkę z ceną dwumasy
                                      http://www.skoda-dily.cz/nahradni-di...octavia-2.html cena 379Euro
                                      z tego by wynikało, że do silników 1,9 105 KM i 2,0 140KM i 170KM (silniki AZV,BKD,BMM i prawdopodobnie silniki BJB,BKC,BXE,BLS) ze skrzyniami DSG pasuje jedna dwumasa
                                      ja już obdzwoniłem wiele miejsc (łącznie z kolegami z forum, ktorzy mają tą część w ofercie) i okazuje się, że są te dwumasy dostępne poza serwisem i to nawet w miarę normalnej cenie

                                      link do niemieckiej stronki
                                      http://www.riedel-autorecycling.de/c...72211025&ext=1 o ile dobrze rozumiem cena 175 Euro
                                      przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                      wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                      Komentarz

                                      • dariuspolo
                                        L&K
                                        S_OCP Member
                                        • 2007
                                        • 1168

                                        #44
                                        Zamieszczone przez piotrek_gdy
                                        link do niemieckiej stronki
                                        http://www.riedel-autorec...472211025&ext=1 o ile dobrze rozumiem cena 175 Euro
                                        ...cena 175 euro ale czesc jest uzywana nie nowa, strona nalezy do firmy zajmujacej sie recyklingiem aut (autoshrot).
                                        T4 CARAVELLE AXG 150PS/295Nm
                                        SEAT ALHAMBRA BLT 180PS/385Nm
                                        Zuzycie paliwa

                                        Komentarz

                                        • Maicroft
                                          Moderator
                                          S_OCP MemberModeratorr
                                          • 2004
                                          • 25757
                                          • Audi

                                          #45
                                          Zamieszczone przez piotrek_gdy
                                          ja mam fabrycznie 161KM i 358Nm
                                          To jest mierzone na inercji czy na obciazeniowce :?:
                                          Spritmonitor.de

                                          Komentarz

                                          • piotrek_gdy
                                            RS
                                            • 2008
                                            • 7723
                                            • Volkswagen
                                            • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                            #46
                                            Zamieszczone przez Maicroft
                                            to jest mierzone na inercji czy na obciazeniowce
                                            hmm, a tak po ludzku?
                                            tu masz mój wykres z V-techa
                                            ale z czym to się je to ja już nie wiem




                                            dodatkowo moge powiedzieć, że Nm mierzył tez serwis jak kwalifikowali mi 2masę do wymiany-robili jazdy testowe z kompem
                                            przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                            wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                            Komentarz

                                            • Maicroft
                                              Moderator
                                              S_OCP MemberModeratorr
                                              • 2004
                                              • 25757
                                              • Audi

                                              #47
                                              Chodzi o to, ze hamownia inercyjna na jakiej byles w V-Techu troche zawyza Nm i KM Ciekaw jestem jak by to wygladalo po shamowaniu na obciazeniowce
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz

                                              • piotrek_gdy
                                                RS
                                                • 2008
                                                • 7723
                                                • Volkswagen
                                                • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                                #48
                                                Zamieszczone przez Maicroft
                                                troche zawyza Nm i KM
                                                w Vtechu wyszlo 368Nm, a serwis zczytał 358Nm
                                                o koniach nie mówię bo nie wiem

                                                [ Dodano: Wto 17 Mar, 09 23:18 ]
                                                juz po wymianie 2masy :diabelski_usmiech
                                                wszystkie dolegliwości (wokalne) ustały- co prawda zamiast obiecanych 2-3 godzin spedziłem w serwisie 6 godzin chuchajac na karki mechaników ale jak na razie OK :lol:

                                                [ Dodano: Pią 20 Mar, 09 17:11 ]
                                                z relacji serwisu nie jest tragicznie z DSG
                                                nie mieli na razie(mówię o gdyni) żadnych padających DSG,ale za to w 4 wymieniali juz koła dwumasowe(moje to piąte ops: )
                                                ale na forum VW Turana czytałem, że zdarzają się przypadki padania i to nawet w tych nie czipowanych egzemplarzach
                                                przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                                wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                                Komentarz

                                                • luke84
                                                  Classic
                                                  • 2012
                                                  • 11
                                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                                  • BMM 2.0 TDI 140 KM

                                                  #49
                                                  W mojej OII jest chip na 170KM i 440NM, silnik BMM z DSG. Auto sprowadziłem od naszych sąsiadów i już taki program miała, na początku mnie to przerażało ale zrobiłem już ponad 10tys km i śmiga jak talala Chciałbym zmniejszyć trochę NM bo jednak trochę się obawiam że coś odmówi dalszej współpracy ale musiałbym mieć ori program :/

                                                  Komentarz

                                                  • piramida
                                                    RS
                                                    • 2009
                                                    • 12222
                                                    • Superb III (3V3)

                                                    #50
                                                    Zamieszczone przez luke84
                                                    W mojej OII jest chip na 170KM i 440NM, silnik BMM z DSG. Auto sprowadziłem od naszych sąsiadów i już taki program miała, na początku mnie to przerażało ale zrobiłem już ponad 10tys km i śmiga jak talala Chciałbym zmniejszyć trochę NM bo jednak trochę się obawiam że coś odmówi dalszej współpracy ale musiałbym mieć ori program :/
                                                    nie musisz mieć ori programu, wystarczy wgrac inny "lżejszy" program
                                                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...