Jesteśmy jedną z największych polskich firm o zasięgu międzynarodowym. Na rynku działamy od 2006, od ponad dekady realizujemy do kilkuset modyfikacji rocznie.
luke84, 440 Nm w BMM, to chyba nie na seryjnym turbo? Albo tam jest coś mocno dokoksowane... Te 440 Nm to na inercji czy obciążeniówce wyszło? IMO troche zbyt optymistyczny wynik przy 170 KM.
Po raz kolejny: wedlug roznych zrodel, DSG6 wytrzymuje 400-420Nm bez znaczacego wplywu na zuzycie sprzegiel, a przy 450 Nm nadal sie nie rozsypuje natychmiastowo, ale to kres wytrzymalosci seryjnych sprzegiel. Jak trzeba wiecej to sa mozliwosci zmiany sprzegiel na mocniejsze i przeprogramowania sterownika DSG. Ale niewiele warsztatow to wykonuje, a koszt jest znaczny.
Hamownia inercyjna, turbo jest ori bo sprawdzałem. Może poprzedni właściciel trochę zainwestował i wzmocnił skrzynie albo też i ona była przeprogramowana? Nie wiem jak to Niemcy ogarniają. Autko fajnie się zbiera biegi wchodzą gładko ale ciekawe ile to potrwa. Ogólnie staram się jeździć mało agresywnie no chyba że sytuacja tego wymaga ) Będę musiał pomyśleć o zbiciu trochę tego niutona bo nie uśmiecha mi się wymiana dwumasu sprzęgła itp :/
Komentarz