Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Obniżenie zawieszenia Octavia II

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • kazklj, -30 jest optymalne, na każdy krawężnik wjedziesz
    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

    Komentarz


    • Zamieszczone przez piramida
      kazklj, -30 jest optymalne, na każdy krawężnik wjedziesz
      Potwierdzam! Spoko jest i naprawdę warto zmienić sobie sprężyny z fabrycznych na Eibachy Pro Kit. Nie to auto normalnie Jak dla mnie rewelacja!!! Polecam każdemu. Dodatkowo każdy Tour ma wysoki przód - a teraz ten problem zniknął

      Komentarz


      • Zamieszczone przez x_cite
        Zamieszczone przez piramida
        kazklj, -30 jest optymalne, na każdy krawężnik wjedziesz
        Potwierdzam! Spoko jest i naprawdę warto zmienić sobie sprężyny z fabrycznych na Eibachy Pro Kit. Nie to auto normalnie Jak dla mnie rewelacja!!! Polecam każdemu. Dodatkowo każdy Tour ma wysoki przód - a teraz ten problem zniknął
        a amory jakie masz ?

        Komentarz


        • no właśnie, bo jak seria to i tak dupy nie urywa
          kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

          SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

          Komentarz


          • No seryjne amory, dupy jak to mówicie nie urywa, ale różnica między tym co było a co jest jest nie do opisania Nawet dla laika. Dla mnie teraz to w zupełności wystarcza

            Komentarz


            • x_cite masz rację, że różnica jest

              jak 'wysrasz' obecne amory kup coś 'sportowego' i będziesz content w 100%

              wtedy zrozumiesz dlaczego tak napisałem
              kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

              SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

              Komentarz


              • Zamieszczone przez LUKI
                x_cite masz rację, że różnica jest

                jak 'wysrasz' obecne amory kup coś 'sportowego' i będziesz content w 100%

                wtedy zrozumiesz dlaczego tak napisałem
                Ja Cię rozumiem bo jeździłem na takim układzie kiedyś w Seicento. ale to już nie te lata..poza tym trzeba iść na kompromis, że by mi dzieci po aucie nie skakały jak piłeczki pingpongowe

                Komentarz


                • X cite
                  Prześlij jakieś foty Toura na "glebie" ?

                  Edytuje: foty znalazłem w dziale Nasze auta.
                  Pomierz ile auto siadło.
                  Jaki koszt sprężyn na dzień dzisiejszy.

                  Komentarz


                  • Zdjęcia są na moim "profilu" auta

                    Forum - Octavia Club Polska

                    pierwsze zdjęcie jest na zwykłych sprężynach, pozostałe dwa na Eibachu.

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez x_cite
                      Dodatkowo każdy Tour ma wysoki przód
                      Nie ma wysokiego przodu, tylko przod ma normalny, a dupa usiadla, bo masz butle z gazem :diabelski_usmiech
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez Maicroft
                        Zamieszczone przez x_cite
                        Dodatkowo każdy Tour ma wysoki przód
                        Nie ma wysokiego przodu, tylko przod ma normalny, a dupa usiadla, bo masz butle z gazem :diabelski_usmiech
                        Nie do końca masz rację. Na gwarancji wymieniono mi sprężyny z tyłu na twardsze od kombi - bo siadły te zwykłe właśnie od ciężaru butli. Jednak po wymianie tył wrócił to swoich wymiarów a przód nadal wysoka "koza" . Porównaj np. Octavie II z silnikiem diesla i benzyniakami - różnica znaczna

                        Komentarz


                        • Nie wiem, ja tam widze ze kazda benzyna ryje chlapaczami z tylu po drodze

                          No to git, ze teraz masz lepiej. Pytanie w takim razie ile usiadl przod i tyl... bo wyglada ze przod min -50, a tyl deklarowane -35mm
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz


                          • Zmierzę z ciekawości co i jak.

                            Komentarz


                            • Panowie a jak widzicie oferte MTS technik z tej aukcji Link opinie wyczytuję dość pozytywne, a jak wy widzicie ten zestaw?

                              Komentarz


                              • mirek010, kupa z włosem...

                                zostań lepiej na tym co jeździsz


                                btw
                                mirek010 h&r, kw, koni, bilstein, eibach, vogtland, weitec, fk
                                kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                Komentarz


                                • oki pierwsze co zrobie to sprężyny eibach pro kit -30mm

                                  Komentarz


                                  • Zamieszczone przez mirek010
                                    oki pierwsze co zrobie to sprężyny eibach pro kit -30mm
                                    ja się obawiam że -30 dalej będzie koza ops:
                                    MaderFaker EKOlot -> http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...t-vrs-interior

                                    KUPIĘ: tunel z podłokietnikiem-kpl, Zderzak vrs FL, Skladane lusterka-kpl, Maxi-dot

                                    Komentarz


                                    • Zamieszczone przez marcin607
                                      Zamieszczone przez mirek010
                                      oki pierwsze co zrobie to sprężyny eibach pro kit -30mm
                                      ja się obawiam że -30 dalej będzie koza ops:
                                      Twoje obawy są nieuzasadnione Nie ma żadnej kozy...no chyba, że auto ma być całkowicie na glebie to ok, ale polskie drogi temu nie służą wybitnie

                                      Komentarz


                                      • x cite
                                        zrobiłeś może pomiar wysokości zawieszenia?
                                        Przejechałeś już "parę" km. to zawieszenie się napewno ułożyło.
                                        Podaj wymiar od rantu do osi koła i od rantu do asfaltu.
                                        Oczywiście przód i tył.

                                        Komentarz


                                        • najlepsze są "obniżone" skodziny w Indiach. Skoda Laura RS seria zawias (tamtejsza Octavia RS). Zobaczcie jak wóz drabiniasty i fele to maks 16 calówki, jak nie 15 nawet :roll:
                                          nie ma co się dziwić, jak zamiast dróg mają dukty piachowe....ale z drugiej strony co to ma wspólnego z charakterem Rski i jej docelowymi właściwościami? chyba tylko zderzaki i środek :lol:
                                          Załączone pliki

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez Gaber
                                            x cite
                                            zrobiłeś może pomiar wysokości zawieszenia?
                                            Przejechałeś już "parę" km. to zawieszenie się napewno ułożyło.
                                            Podaj wymiar od rantu do osi koła i od rantu do asfaltu.
                                            Oczywiście przód i tył.
                                            o to samo miałm prosić.

                                            [ Dodano: Pon 15 Cze, 15 14:23 ]
                                            Zamieszczone przez x_cite
                                            Zamieszczone przez marcin607
                                            Zamieszczone przez mirek010
                                            oki pierwsze co zrobie to sprężyny eibach pro kit -30mm
                                            ja się obawiam że -30 dalej będzie koza ops:
                                            Twoje obawy są nieuzasadnione Nie ma żadnej kozy...no chyba, że auto ma być całkowicie na glebie to ok, ale polskie drogi temu nie służą wybitnie
                                            ja lubię jak koło chowa się delikatnie w nadkole 8)
                                            MaderFaker EKOlot -> http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...t-vrs-interior

                                            KUPIĘ: tunel z podłokietnikiem-kpl, Zderzak vrs FL, Skladane lusterka-kpl, Maxi-dot

                                            Komentarz


                                            • Zamieszczone przez Gaber
                                              x cite
                                              zrobiłeś może pomiar wysokości zawieszenia?
                                              Przejechałeś już "parę" km. to zawieszenie się napewno ułożyło.
                                              Podaj wymiar od rantu do osi koła i od rantu do asfaltu.
                                              Oczywiście przód i tył.
                                              chroniczny brak czasu, ale obiecuję w wolnej chwili pomierzyć

                                              Komentarz


                                              • Jeżeli zmieniać już sprężyny ( chodzi mi o rs) to tylko -50mm

                                                Komentarz


                                                • ale jak sprężyna -50 to i amor
                                                  kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                                                  SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                                                  Komentarz


                                                  • Witam.
                                                    Ja bym potrzebował kilka konkretnych odpowiedzi
                                                    1. Jakie amortyzatory przy standardowej sprezynie ?
                                                    Wersja komfort, podzial najlepsza/tańsza
                                                    Wersja sport najlepsza/tańsza
                                                    2. Jakie sprezyny i amortyzatory ?
                                                    Wersja komfort, podzial najlepsza/tańsza
                                                    Wersja sport najlepsza/tańsza

                                                    PS. Jeszcze mozna dopisac ile ok. usiadzie auto na danym zestawieniu.

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X