Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Obniżenie zawieszenia Octavia II

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Oslona to Pikuś, najgorzej maja progi, bo tak zwany kąt rampowy jest bardzo duży...

    Komentarz


    • Czy na podstawie VIN da się jednoznacznie ustalić czy mam amortyzatory przednie 50mm czy 55mm średnicy? Chcę zamówić B12 Pro Kit, a przez tydzień nie będę miał dostępu do auta i nie zmierzę.

      Spisałem nr z naklejki na przednim amortyzatorze: 1T0 412 015 MG, ale nie znalazłem informacji na necie.
      kazklj

      Komentarz


      • kazklj, masz fi 55 (oczywiście przy CDAA)
        kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

        SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

        Komentarz


        • Zamieszczone przez LUKI
          kazklj, masz fi 55 (oczywiście przy CDAA)
          Dzięki! Dzwoniłem wcześniej do warsztatu, gdzie stoi auto. Zmierzyli i jakimś cudem wyszło im 42mm przy zwrotnicy, choć miało być 50 lub 55mm
          kazklj

          Komentarz


          • kazklj, zmień warsztat
            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

            Komentarz


            • Pany szybkie pytania było już 100 razy,wiem ale zapominam :-( z którego a3 i leona pasuje zawiecha??
              MaderFaker EKOlot -> http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...t-vrs-interior

              KUPIĘ: tunel z podłokietnikiem-kpl, Zderzak vrs FL, Skladane lusterka-kpl, Maxi-dot

              Komentarz


              • marcin607 a3 8p, leon 2
                kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                Komentarz


                • Siemka, sorki jak już było ale szukam, czytam i nic nie znajduje oprócz wzmianek że się da ale nie ma konkretów a mianowicie
                  Chodzi mi o obniżenie mojej o2 1.9tdi, teraz jest tak że przód jest niżej niż tył, pewnie dlatego że to diesel i auto już leciwe więc sprężyny z przodu siadły.
                  Generalnie chodzi mi o jakieś 2-3cm i skłonny na same sprężyny, czy włożyć z rski ? i z jakiej najlepiej szukać, tdi ? żeby równo auto siedziało.
                  Moja skodzinka o2
                  Blacharstwo i lakiernictwo Autoklinika

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez conan
                    czy włożyć z rski ?
                    możesz

                    Zamieszczone przez conan
                    szukać, tdi
                    tsi też możesz

                    Zamieszczone przez conan
                    żeby równo auto siedziało.
                    żeby równo siadły do musiałbyś mieć zawieszenie gwintowane, żeby idealnie dobrać sobie parametry

                    teraz to wróżenie z fusów
                    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                    Komentarz


                    • a powiedz mi jeszcze czy jest różnica rs liftback a kombi ? moja o2 to liftback.
                      Moja skodzinka o2
                      Blacharstwo i lakiernictwo Autoklinika

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez conan
                        a powiedz mi jeszcze czy jest różnica rs liftback a kombi ? moja o2 to liftback.
                        w przodzie nie ma różnicy
                        kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                        SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                        Komentarz


                        • ok dzięki za info bo już bym kupił do kombi. To chyba pozostanie kupić w intercarsie zestaw z eibach -30/-30 i dobić do końca amorki .
                          Tylko czy to nie będzie za nisko dla mnie i twardo...
                          Moja skodzinka o2
                          Blacharstwo i lakiernictwo Autoklinika

                          Komentarz


                          • Zamieszczone przez conan
                            Tylko czy to nie będzie za nisko dla mnie i twardo...
                            dojebiesz je i kupisz sobie kayaby ultra sr

                            nie będzie za nisko - nie masz czym się stresować
                            kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                            SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                            Komentarz


                            • Posiadam zakupione jakiś czas temu eibachy -30mm od jednego z forumowiczów, ale nie miałem do tej pory czasu ich założyć.
                              Auto ma w tym momencie 170tyś km, domyślam się, że amortyzatory są seryjne od nowości. Czy jest sens zakładania nowych sprężyn na stare amory i czekać aż się dobiją, czy może zaoszczędzić na wymianie (wymiana samych sprężyn to ok 300-400zł) i wymienić od razu amortyzatory ? Myślałem nad KYB Ultra SR właśnie...

                              Komentarz


                              • a może ktos chce komplet Bilsteina B16 ? bo mi sie wala po piwnicy :diabelski_usmiech
                                With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                Komentarz


                                • Jaka cena i stan ?

                                  Komentarz


                                  • stan - używane, po przeglądzie, z jeszcze kilku miesieczną gwarancją;
                                    cena - 3500 pln
                                    With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                                    Komentarz


                                    • Jeździ ktoś na zestawie eibach -30 i seryjnych amorach ? Chodzi mi głównie czy auto jest bardziej sztywne niż na seryjnych sprężynach ? Bo nie chce dziecku w foteliku robić trzęsienia.
                                      Moja skodzinka o2
                                      Blacharstwo i lakiernictwo Autoklinika

                                      Komentarz


                                      • conan, jest troszkę sztywniejsze, ale nie powinno być mega dużej różnicy. Ja u siebie jeździłem chwilę na Eibachu z ori amorkami i było prawie jak ori w OII ( ja wkładałem do OIIFL, gdzie springi są bardziej miękkie niż w OII ). Dopiero wymiana amorków na KYB USR dała solidną zmianę twardości zawiechy ( powiedziałbym, że u mnie springi to jakieś 20% a amorki 80% z całej "twardości" zawiechy ).
                                        W OIIFL dopiero po wymianie springów na Eibacha dało się normalnie jeździć, bo na ori to dupa siedziała jakbym załadował na pakę ze 200 kg.
                                        Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                                        Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                                        Komentarz


                                        • Panowie, ciekawy jestem Waszego zdania...
                                          H&R -50 mm plus KYB ultra sr
                                          Jak będzie???
                                          Obecnie fabrycznie obniżony, d..pa siadła o około 15-17 mm w stosunku do przodu.

                                          Komentarz


                                          • Dla przykładu wrzucę zdjęcie mojej OII po założeniu sprężyn eibach -30mm. W porównaniu do serii wygląda o wiele bardziej na plus, ale za to komfort jazdy przy nawet niewielkich dziurach, torowiskach, kostce itd. bardzo się obniżył.
                                            ]"]Link

                                            ]"]Link

                                            Komentarz


                                            • Dodatek "na bezdroża" a felgi 18" od RS'a

                                              Witam, chciałbym się zapytać jakiej długości są fabryczne sprężyny do Octavii II z 2011r., 1.4 TSI 122KM? Założyłem felgi 18" od wersji RS i okazało się że prześwit między oponą a nadkolem jest tak duży że auto wygląda jak pseudo terenówka... Wyszło na to że ma dodatek " NA BEZDROŻA " i teraz pytanie czy muszę zmieniać sprężyny na inne, a jeśli tak to jakie? Czy ten dodatek to tylko jakieś wkładki w sprężyny są? Proszę o pomoc.

                                              Komentarz


                                              • o2 to ogólnie koza - daj foto jak się prezenci - sprężyny to takie minimum przy 18.
                                                MaderFaker EKOlot -> http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...t-vrs-interior

                                                KUPIĘ: tunel z podłokietnikiem-kpl, Zderzak vrs FL, Skladane lusterka-kpl, Maxi-dot

                                                Komentarz


                                                • ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl

                                                  Dziś w skodzie po nr VIN powiedziano mi że są też inne amortyzatory, czyli wynika że aby obniżyć ją do seryjnej wysokości trzeba zmienić zarówno sprężyny jak i amortyzatory?
                                                  Ale jakie wysokości sprężyn?

                                                  Komentarz


                                                  • Tak, zgdza sie. Jest inna sprezyna i inny amortyzator. Jest tez sztywniej niz na zawieszeniu seryjnym.

                                                    Najlepiej to by bylo wymienic amortyzatory na nowe + zalozyc sprezyne np Eibach Pro-Kit E10-79-004-03-22 co spowoduje obnizenie o jakies 5cm wzgledem tego co jest teraz przy calkiem normalnym komforcie jazdy.

                                                    Pozostaje jedynie sprawdzic przed zamowieniem czy w raz z pakietem na bezdroza nie masz amortyzatory o srednicy 55mm czy 50mm, jakie byly przy tym silniku i zwyklym zawieszeniu.

                                                    I tak dla producenta np.: KYB masz: przod zwykly: 335808, tył zwykły 344459; przod "sportowy" 325700 tyl "sportowy" 354006 przy amortyzatorze przod o srednicy 55mm.

                                                    Przesiadka z pakietu na bezdroza na seryjne zawieszenie bedzie bolesna. Bedzie mocno bujac.
                                                    Spritmonitor.de

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X