Oslona to Pikuś, najgorzej maja progi, bo tak zwany kąt rampowy jest bardzo duży...
Obniżenie zawieszenia Octavia II
Zwiń
X
-
Czy na podstawie VIN da się jednoznacznie ustalić czy mam amortyzatory przednie 50mm czy 55mm średnicy? Chcę zamówić B12 Pro Kit, a przez tydzień nie będę miał dostępu do auta i nie zmierzę.
Spisałem nr z naklejki na przednim amortyzatorze: 1T0 412 015 MG, ale nie znalazłem informacji na necie.kazklj
Komentarz
-
-
kazklj, masz fi 55 (oczywiście przy CDAA)kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
kazklj, zmień warsztatkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Pany szybkie pytania było już 100 razy,wiem ale zapominam :-( z którego a3 i leona pasuje zawiecha??MaderFaker EKOlot -> http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...t-vrs-interior
KUPIĘ: tunel z podłokietnikiem-kpl, Zderzak vrs FL, Skladane lusterka-kpl, Maxi-dot
Komentarz
-
-
marcin607 a3 8p, leon 2kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Siemka, sorki jak już było ale szukam, czytam i nic nie znajduje oprócz wzmianek że się da ale nie ma konkretów a mianowicie
Chodzi mi o obniżenie mojej o2 1.9tdi, teraz jest tak że przód jest niżej niż tył, pewnie dlatego że to diesel i auto już leciwe więc sprężyny z przodu siadły.
Generalnie chodzi mi o jakieś 2-3cm i skłonny na same sprężyny, czy włożyć z rski ? i z jakiej najlepiej szukać, tdi ? żeby równo auto siedziało.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez conanczy włożyć z rski ?
Zamieszczone przez conanszukać, tdi
Zamieszczone przez conanżeby równo auto siedziało.
teraz to wróżenie z fusówkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez conana powiedz mi jeszcze czy jest różnica rs liftback a kombi ? moja o2 to liftback.kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez conanTylko czy to nie będzie za nisko dla mnie i twardo...
nie będzie za nisko - nie masz czym się stresowaćkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Posiadam zakupione jakiś czas temu eibachy -30mm od jednego z forumowiczów, ale nie miałem do tej pory czasu ich założyć.
Auto ma w tym momencie 170tyś km, domyślam się, że amortyzatory są seryjne od nowości. Czy jest sens zakładania nowych sprężyn na stare amory i czekać aż się dobiją, czy może zaoszczędzić na wymianie (wymiana samych sprężyn to ok 300-400zł) i wymienić od razu amortyzatory ? Myślałem nad KYB Ultra SR właśnie...
Komentarz
-
-
conan, jest troszkę sztywniejsze, ale nie powinno być mega dużej różnicy. Ja u siebie jeździłem chwilę na Eibachu z ori amorkami i było prawie jak ori w OII ( ja wkładałem do OIIFL, gdzie springi są bardziej miękkie niż w OII ). Dopiero wymiana amorków na KYB USR dała solidną zmianę twardości zawiechy ( powiedziałbym, że u mnie springi to jakieś 20% a amorki 80% z całej "twardości" zawiechy ).
W OIIFL dopiero po wymianie springów na Eibacha dało się normalnie jeździć, bo na ori to dupa siedziała jakbym załadował na pakę ze 200 kg.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Dodatek "na bezdroża" a felgi 18" od RS'a
Witam, chciałbym się zapytać jakiej długości są fabryczne sprężyny do Octavii II z 2011r., 1.4 TSI 122KM? Założyłem felgi 18" od wersji RS i okazało się że prześwit między oponą a nadkolem jest tak duży że auto wygląda jak pseudo terenówka... Wyszło na to że ma dodatek " NA BEZDROŻA " i teraz pytanie czy muszę zmieniać sprężyny na inne, a jeśli tak to jakie? Czy ten dodatek to tylko jakieś wkładki w sprężyny są? Proszę o pomoc.
Komentarz
-
-
o2 to ogólnie koza - daj foto jak się prezenci - sprężyny to takie minimum przy 18.MaderFaker EKOlot -> http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...t-vrs-interior
KUPIĘ: tunel z podłokietnikiem-kpl, Zderzak vrs FL, Skladane lusterka-kpl, Maxi-dot
Komentarz
-
-
Tak, zgdza sie. Jest inna sprezyna i inny amortyzator. Jest tez sztywniej niz na zawieszeniu seryjnym.
Najlepiej to by bylo wymienic amortyzatory na nowe + zalozyc sprezyne np Eibach Pro-Kit E10-79-004-03-22 co spowoduje obnizenie o jakies 5cm wzgledem tego co jest teraz przy calkiem normalnym komforcie jazdy.
Pozostaje jedynie sprawdzic przed zamowieniem czy w raz z pakietem na bezdroza nie masz amortyzatory o srednicy 55mm czy 50mm, jakie byly przy tym silniku i zwyklym zawieszeniu.
I tak dla producenta np.: KYB masz: przod zwykly: 335808, tył zwykły 344459; przod "sportowy" 325700 tyl "sportowy" 354006 przy amortyzatorze przod o srednicy 55mm.
Przesiadka z pakietu na bezdroza na seryjne zawieszenie bedzie bolesna. Bedzie mocno bujac.
Komentarz
-
Komentarz