Tylko to smiesznie bedzie wygladac. Przod 312mm a tyl 310mm :twisted:
[O2] hamulce swap z 312 na 345 mm
Zwiń
X
-
Maicroft napisał/a:
No to jak zacisk ten sam, to dalej jest to zacisk z 288mm, a mamy inne jarzmo i tarcze o 57mm wieksza
czyli bezsensJest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Maru 123, wymień lepiej przewody hamulcowe w oplocie stalowym, firma goodriche chyba takie ma w ofercie www.sklep.tuning.pl koszt około 500zł, podobno róznica jest spora w hamowaniu, pedał hamulca nie puchnie :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Deopiramida, ja od miesiąca czekam na przewody i chyba się nie doczekam :/ :evil:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Nexus6Zamieszczone przez Maru 123a co daj eten oplot stalowy? :roll: ops:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maru 123no ok ale co jest takiego w tym stalowym oplocie że ten przewód jest tak dobry i pozytywnie wpływa na hamowanie?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maru 123no ok ale co jest takiego w tym stalowym oplocie że ten przewód jest tak dobry i pozytywnie wpływa na hamowanie?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fernandoZamieszczone przez Maru 123no ok ale co jest takiego w tym stalowym oplocie że ten przewód jest tak dobry i pozytywnie wpływa na hamowanie?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
dalej do mnie nie dochodzi, że wystarczy zmienić jarzma i mozna z 288 zrobic 345. nie ma jakiś różnic w pompie hamulcowej albo jakiś innych bajerów w układzie hamulcowym?
[ Dodano: Wto 10 Maj, 11 00:33 ]
Zamieszczone przez Maru 123Zamieszczone przez Nexus6Maru 123 napisał/a:
a co daj eten oplot stalowy? :roll: ops:
dobre wrażenie i .... możliwość przetarcia :evil:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez OctaviaRS TDiZamieszczone przez Maru 123Zamieszczone przez Nexus6Maru 123 napisał/a:
a co daj eten oplot stalowy? :roll: ops:
dobre wrażenie i .... możliwość przetarcia :evil:
wymieniłem wtedy z powrotem na przewody "bez oplotu" i jakiejś różnicy in minus nie zaobserwowalem - nie jezdzimy rajdowkami tylko dupowozami i to tez nalezy wziac pod uwageWith age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Nexus6Zamieszczone przez OctaviaRS TDiZamieszczone przez Maru 123Zamieszczone przez Nexus6Maru 123 napisał/a:
a co daj eten oplot stalowy? :roll: ops:
dobre wrażenie i .... możliwość przetarcia :evil:
wymieniłem wtedy z powrotem na przewody "bez oplotu" i jakiejś różnicy in minus nie zaobserwowalem - nie jezdzimy rajdowkami tylko dupowozami i to tez nalezy wziac pod uwage
Komentarz
-
Komentarz