Tylko to smiesznie bedzie wygladac. Przod 312mm a tyl 310mm :twisted:
[O2] hamulce swap z 312 na 345 mm
Zwiń
X
-
Sens to jednak ma - dostajemy zestaw, który ma większą wydajność cieplną. Trzeba się jedynie zastanowić, czy taka wydajność jest nam potrzebna.Maicroft napisał/a:
No to jak zacisk ten sam, to dalej jest to zacisk z 288mm, a mamy inne jarzmo i tarcze o 57mm wieksza
czyli bezsensJest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Maru 123, wymień lepiej przewody hamulcowe w oplocie stalowym, firma goodriche chyba takie ma w ofercie www.sklep.tuning.pl koszt około 500zł, podobno róznica jest spora w hamowaniu, pedał hamulca nie puchnie :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
gdzie zamawiałeś?Zamieszczone przez Deopiramida, ja od miesiąca czekam na przewody i chyba się nie doczekam :/ :evil:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
czekamy jak deo zamontuje to u siebie i zda relacjęZamieszczone przez Nexus6dobre wrażenie i .... możliwość przetarcia :evil:Zamieszczone przez Maru 123a co daj eten oplot stalowy? :roll:
ops:
a przetrzeć sie może również przewód bez stalowego oplotu :wink:
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
trudno wyczuć czy jest aż tak dobry ale poprawia hamowanie, pewnie spotkałeś sie z takim zjawiskiem że wciskasz hamulec do oporu a pedał hamulca "puchnie" czyli wchodzi głębiej, może inaczej gdy już tłok zacisku nie może mocniej naciskać na tarczę to pod dalszym naciskiem pedała hamulca gumowe przewody rozciągają sie a pedał wchodzi głębiej, przy stalowym oplocie nie ma tego zjawiska czyli pod max nacisku pedała on nie wchodzi głębiej tylko zwiększa sie siła nacisku tłoczka na tarczę hamulcową :szeroki_usmiechZamieszczone przez Maru 123no ok ale co jest takiego w tym stalowym oplocie że ten przewód jest tak dobry i pozytywnie wpływa na hamowanie?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Chodzi mniej więcej o to, że guma może się rozszerzać pod wpływem wysokiego ciśnienia, czyli przy ostrym hamowaniu, zwykle wiąże się to też z wysoką temperaturą... W każdym razie stalowy oplot jest w teorii po to, żeby zapobiegać rozszerzaniu przewodów i tym samym zapobiec efektowi wpadającego hamulca. Sam jechałem tylko raz w życiu autem w takie przewody wyposażonym, więc zdania wyrobionego nie mam, a - jak sam widzisz - opinie są skrajnie różne :roll:Zamieszczone przez Maru 123no ok ale co jest takiego w tym stalowym oplocie że ten przewód jest tak dobry i pozytywnie wpływa na hamowanie?
Komentarz
-
-
tak jak piszesz, przy awaryjnym hamowaniu pewnie bedzie róznica ale przy codziennej jezdzie sie tego nie zauważyZamieszczone przez fernandoChodzi mniej więcej o to, że guma może się rozszerzać pod wpływem wysokiego ciśnienia, czyli przy ostrym hamowaniu, zwykle wiąże się to też z wysoką temperaturą... W każdym razie stalowy oplot jest w teorii po to, żeby zapobiegać rozszerzaniu przewodów i tym samym zapobiec efektowi wpadającego hamulca. Sam jechałem tylko raz w życiu autem w takie przewody wyposażonym, więc zdania wyrobionego nie mam, a - jak sam widzisz - opinie są skrajnie różne :roll:Zamieszczone przez Maru 123no ok ale co jest takiego w tym stalowym oplocie że ten przewód jest tak dobry i pozytywnie wpływa na hamowanie?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
dalej do mnie nie dochodzi, że wystarczy zmienić jarzma i mozna z 288 zrobic 345. nie ma jakiś różnic w pompie hamulcowej albo jakiś innych bajerów w układzie hamulcowym?
[ Dodano: Wto 10 Maj, 11 00:33 ]
możesz coś więcej powiedzieć? miałeś taką sytuację, że przewód się przetarł?Zamieszczone przez Maru 123:roll:Zamieszczone przez Nexus6Maru 123 napisał/a:
a co daj eten oplot stalowy? :roll:
ops:
dobre wrażenie i .... możliwość przetarcia :evil:
Komentarz
-
-
tak, miałem taka sytuacje, po mniej niż pół roku eksploatacji przewodów w oplocie jeden z nich się całkiem przetarł i pękł w trakcie ostrego hamowania (nie wiem jak wtedy sie wybronilem przed kraksa), a drugi miał już też przetarty oplot.Zamieszczone przez OctaviaRS TDimożesz coś więcej powiedzieć? miałeś taką sytuację, że przewód się przetarł?Zamieszczone przez Maru 123:roll:Zamieszczone przez Nexus6Maru 123 napisał/a:
a co daj eten oplot stalowy? :roll:
ops:
dobre wrażenie i .... możliwość przetarcia :evil:
wymieniłem wtedy z powrotem na przewody "bez oplotu" i jakiejś różnicy in minus nie zaobserwowalem - nie jezdzimy rajdowkami tylko dupowozami i to tez nalezy wziac pod uwageWith age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
ale że dupowozy to nie znaczy, że człowiek nie lubi pozap***dalać - chociaż zdaje sobie sprawę, że są auta, które się lepiej do tego nadają :diabelski_usmiechZamieszczone przez Nexus6tak, miałem taka sytuacje, po mniej niż pół roku eksploatacji przewodów w oplocie jeden z nich się całkiem przetarł i pękł w trakcie ostrego hamowania (nie wiem jak wtedy sie wybronilem przed kraksa), a drugi miał już też przetarty oplot.Zamieszczone przez OctaviaRS TDimożesz coś więcej powiedzieć? miałeś taką sytuację, że przewód się przetarł?Zamieszczone przez Maru 123:roll:Zamieszczone przez Nexus6Maru 123 napisał/a:
a co daj eten oplot stalowy? :roll:
ops:
dobre wrażenie i .... możliwość przetarcia :evil:
wymieniłem wtedy z powrotem na przewody "bez oplotu" i jakiejś różnicy in minus nie zaobserwowalem - nie jezdzimy rajdowkami tylko dupowozami i to tez nalezy wziac pod uwage
Komentarz
-
Komentarz