Zamieszczone przez loru
[O2] hamulce swap z 312 na 345 mm
Zwiń
X
-
ceny z ASO seat- masakra :shock:
Części:
1. Zaciski: lewy (1K0 615 123 H) i prawy (1K0 615 124 H) 1055zł x2
2. Jarzma: 1K0 615 125 B (x2szt) 608zł x2
3. Sprężyny: 4F0 615 269 (x2szt) 57zł x2
4. Tarcze: 1K0 615 301 M (x2szt) 664zł x2
5. Osłony: lewa (1K0 615 311 C) i prawa (1K0 615 312 C) 31zł x2
6. Rurki hamulców: lewa (1K0 611 763 A) i prawa (1K0 611 764 A) 47zł x2
7. Zapinki: 191 611 715 (x2szt) 3zł x2
8. Wsporniki rurek: lewa (1K0 611 841 A) i prawa (1K0 611 842 A) 5zł x2
9. Śruby wsporników: N 907 186 02 (x2szt) 2zł x2
10. Węże hamulców: 3C0 611 701 J (x2szt) 108zł x2
11. Klocki: 1K0 698 151 B 456zł x1
12. Śruby jarzm: N 909 488 02 (x4szt) 9zł x4
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maru 123Zamieszczone przez MaicroftNo to jak zacisk ten sam, to dalej jest to zacisk z 288mm, a mamy inne jarzmo i tarcze o 57mm wieksza :lol:
Zamieszczone przez OctaviaRS TDiNexus6, zacisk jest ten sam? :shock: czyli co wystarczy kupić jarzma i nowe tarcze z klockami i tyle?With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftTyl to tarcza 280mm po zmianie zaciskow :?:
Zamieszczone przez Maru 123kurcze to tak sobie myslę czy jest sens...With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
Komentarz