[O2] 100% blokada Haldex w 02 Scout

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zepter00
    RS
    • 2008
    • 2304

    #26
    Zamieszczone przez kazik4x4
    zepter00, Panu za radę już dziękuję, wciskam "nie pomógł"
    Nie ma za co. Oświadczam także, że wciskam guzik "mam to gdzieś"
    Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

    "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

    Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

    Komentarz

    • kazik4x4
      RS
      • 2008
      • 2728

      #27
      Zamieszczone przez hotrain
      No właśnie to jest piękne w 4x4, zazdraszczam i mam nadzieję, że kazik4x4, uda Ci się to zrobić bo jestem bardzo ciekaw efektów działania.

      A teraz ciężko haru, haru żeby mi miedzi starczyło na czterołapa za dwa lata :szeroki_usmiech
      Po nowym roku podjadę na Mineralną do ogólnie znanego kolegi na konsltlację.
      Raczej jestem zdeterminowany żeby to zrobić bo kilka razy zdarzyło mi się zakopać przez to że Haldex ma zwłokę. Może nie tyle zwłokę, co niezbędnym wymogiem działania Haldexa jest poślizg kół przednich. I tu kółko się zamyka - przód się ślizga to komp dopina tył, jak przód się przestaje ślizgać odpina- to wtedy znowu zaczyna się slizgać i ponownie dopina.
      Błędne kolo i ogólnie do zakopania jedne krok
      O ile na twardym ale śliskim podłożu raczej nie ma znaczenia czy Haldex właczy się później, o tyle wczoraj podjeżdżając pod długi piaszczysty podjazd tuż przed wierzchołkiem wzniesienia musiałem zredukować, wóz bardzo zwolnił a wbicie 1 i kopanie kołami pod przodem nie wchodziło w grę. Rewers na dół i lepszy but.
      Na podłożach typu piach, torf, głęboki żwir zapięty już przy ruszaniu haldek jest nie do przecenienia.
      Najbardziej mi będzie pasiło chyba to rozwiązanie co sesik kopsnał.

      Teraz żeby kupić Scouta to też musiałbym do skarpety sięgnąć bo z bieżących wpływów jak to było kiedyś nie dałbym rady.

      Komentarz

      • krzynol
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 10988
        • Superb II combi (3T5)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

        #28
        Zamieszczone przez kazik4x4
        Na podłożach typu piach, torf, głęboki żwir zapięty już przy ruszaniu haldek jest nie do przecenienia.
        to fakt, trzeba z butem jechać, nie wolno odpuszczać

        kiedyś się przymierzałem do zapinania haldexa poprzez wysterowanie pompy
        całkowicie osobnym sygnałem, żeby pompowała te 20-30 barów
        bez względu na to co sterownik każe robić
        ale to wymaga pomiarów, czasu i warunków - może teraz zimą powalczę :szeroki_usmiech
        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
        poprzednie modele:
        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

        Komentarz

        • cysterniarz
          RS
          • 2008
          • 1887
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #29
          Jak już mowa o haldexie, to czy on działa też na wstecznym ?

          Komentarz

          • zepter00
            RS
            • 2008
            • 2304

            #30
            Oczywiście, że tak [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-mVLJH-3jeg[/youtube]
            Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

            "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

            Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

            Komentarz

            • Mihau
              RS
              • 2009
              • 7460
              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

              #31
              kazik4x4, o tym samochodzie miałem, że ma ten wynalazek http://otomoto.pl/show?id=C22328104

              Zaawansowany sterownik napędu 4x4 firmy Haldex Performance (tej samej, która daje standardowy sterownik); umożliwia zmianę ustawień dystrybucji momentu obrotowego między przednią i tylną osią, ustawienia nawet do 50:50. Ustawienia: Stock (fabrycznie), Sport (więcej momentu na tył), Race (max momentu na tył). Zmiana ustawień za pomocą pilota z kabiny w trakcie jazdy; wartość: 5.000 zł
              O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

              Komentarz

              • Luk@s
                Ambiente
                • 2010
                • 212

                #32
                Odpisali mi z firmy ecumaster - ich sterownik pracuje tylko z haldexem pierwszej generacji.
                service by Auto Tar

                Komentarz

                • ketivv
                  L&K
                  • 2011
                  • 1155

                  #33
                  W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.


                  Haldex standalone controller

                  Komentarz

                  • piramida
                    RS
                    • 2009
                    • 12222
                    • Superb III (3V3)

                    #34
                    Zamieszczone przez ketivv
                    http://www.youtube.com/watch?v=8oB635Cm98c

                    Haldex standalone controller
                    fajna sprawa z tym sterownikiem, jak kiedys założę haldex to tez sobie sprawie taką zabawkę :P
                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                    Komentarz

                    • kazik4x4
                      RS
                      • 2008
                      • 2728

                      #35
                      Nawiązałem kontakt z takim jednym elektronikiem z Radomia który czasami robi dla mnie drobne robótki ( niejaki Niewiadomski jakby ktoś znał lub pytał) i powiedział że powinno się dać bez problemu zrobić sterowanie manualne haldexa które będę mógł sobie włączać ON-OFF.
                      Jak się coś będzie działo i rozwijało to dam znać.

                      Komentarz

                      • zepter00
                        RS
                        • 2008
                        • 2304

                        #36
                        Tu jest potwierdzenie tego o czym mówiłem, że żaden dodatkowy sterownik haldexu i jego stałe blokowanie na 100% nic nie da. Bo tu pomoże tylko 100% blokada tylnego mechanizmu różnicowego. :?

                        [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ax0wiDMzF0E[/youtube]
                        Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                        "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                        Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                        Komentarz

                        • elektrykprosty
                          Rider
                          • 2013
                          • 311

                          #37
                          Odświeżając nieco temat czy ktoś korzystał z rozwiązania Haldex Performance?
                          Tu jest co nieco po polsku.
                          Teoretycznie powinno pomóc tym którzy zjeżdżają z asfaltu.

                          Komentarz

                          • ljanowski
                            Ambiente
                            • 2013
                            • 162

                            #38
                            i udało się coś zrobić??
                            Blokada? niby scout potrafi wychamwoać koło które ma poślizg

                            Komentarz

                            Pracuję...