Puchacz, w styczniu się tym zajmę. :szeroki_usmiech
[O2] RS CEGA DSG inna turbina
Zwiń
X
-
Pany, a tak podepnę się pod temat - czy różnica w mocy i charakterystykach pracy silnika między wydechem 2,75" a 2,5" będzie bardzo duża. Zakładam, że downpipe będzie 3". I czy montaż dwóch tłumików końcowych (na dwie strony), będzie prowadził do wyciszenia wydechu choć w niewielkim stopniu?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fernandoPany, a tak podepnę się pod temat - czy różnica w mocy i charakterystykach pracy silnika między wydechem 2,75" a 2,5" będzie bardzo duża. Zakładam, że downpipe będzie 3". I czy montaż dwóch tłumików końcowych (na dwie strony), będzie prowadził do wyciszenia wydechu choć w niewielkim stopniu?Best ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
fernando, tak jak sesik pisze, na dwóch tłumikach jest cicho, jadąc do Chorwacji nawet dziecko śpi bez stresu, w dolnych partiach obrotów jest jak w serii, u góry przyjemny bassuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Głośność wydechu z tego co słyszałem zależy od ilości tłumików w wydechu. IMO najlepiej jak bardzo chcesz się dowiedzieć to napisz maila do MGmotorsport i podpytaj jaka jest różnica między wydechami Street i Race, bo z tego co rozmawiałem przed montażem u mnie to Street jest jakieś +30% względem serii, a Race +70%. Ja mam 2 przelotowe i jeden końcowy u siebie i wydech ma 3" DP i dalej 2,75" (wersja Street). Obstawiam, że też dużo odgrywa ilość tej waty czy czegoś tam w tłumikach.
Komentarz
-
-
Pamientajcie Panowie ze liczy sie grubosc wydechu w najcienszym miejscu
Co z tego ze wiekszosc wydechu ma 3 cale jak np dwa kolanka na 2.5 cala siedza
Bo juz widzialem takie nr :wink:
Lepsze pelne 2.5 cala niz 2.75 na plecionce co w srodku ma waskie gardlo.
MG swietnie ogarniaja tematy wydechow wiec smialo mozna do nich udezac 8)pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
rob555, słuszna uwaga, taka plecionka o ile może zwęzić średnice?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
sesik, piramida, Mihau - dzięki za odpowiedzi
Wiecie, takiego dużego doświadczenia to nie mam ops: sesika samochód słyszałem na żywo na zewnątrz tylko i to byłoby na tyle, jeśli chodzi o TDI.
Za to jeździłem trochę z kolegą, który ma 2.0 TSI i wydech 2,75" od MG właśnie, to przy 2,5 tys. obrotów było już za głośno jak dla mnie. Wiadomo, każdy ma inne odczucie głośności...
A co do mocy, w jakie celuję, to nie mam tego tak konkretnie sprecyzowanego, wiadomo, że im więcej, tym lepiej, ale trzeba mieć na wszystko odpowiednie środki finansow :roll: Myślę o założeniu GTB2260VK i do tego chciałbym dorobić wydech, bo wszyscy mówią, że z seryjnym wydechem to nie zagra... Spodziewam się, że jakieś 250KM wyjdzie po tym, ale bez spiny i ma być bezpiecznie :twisted:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Nexus6fernando, tez mam 2,75" od MG i nie zauwazylem zeby byl glosniejszy od serii, no może przy 4 Krpm slychac glosniejszy pomruk :diabelski_usmiechNajtFukinPatrol North-West
UNIDEN 510 XL + ML145
BYŁ ASZ
PÓŹNIEJ BYŁ BKD
BYŁA TEŻ CEGA
A TERAZ JEST SUPERB CBBB
MAMY NOWEGO KANDYTATA DO OCP,MA JUż JEDENAŚCIE LAT !!!!!!!!!!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez fernandosesika samochód słyszałem na żywo na zewnątrz tylko i to byłoby na tyle, jeśli chodzi o TDI.Best ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Mihaufernando napisał/a:
Za to jeździłem trochę z kolegą, który ma 2.0 TSI i wydech 2,75" od MG właśnie, to przy 2,5 tys. obrotów było już za głośno jak dla mnie.
Zapytaj się jaką ma wersję wydechu? Ja mam Street i jest przyjemnie głośniej IMO. Wpadnij na spota to posłuchasz
Zamieszczone przez WIELKIBONGONexus6 napisał/a:
fernando, tez mam 2,75" od MG i nie zauwazylem zeby byl glosniejszy od serii, no może przy 4 Krpm slychac glosniejszy pomruk :diabelski_usmiech
Nexus ale nie każdy ma tak wygłuszone auto jak Ty :twisted: :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech
Zamieszczone przez sesikfernando napisał/a:
sesika samochód słyszałem na żywo na zewnątrz tylko i to byłoby na tyle, jeśli chodzi o TDI.
Wystarczy wyrazić chęć i Cię przewiozę Posłuchasz wewnątrz
Powiem szczerze, że się trochę cykam... Wiecie, jak to jest... A nie chciałbym, żeby przy jeździe autostradowej, czyli przy ok. 2,5-3tys rpm było głośno... No i jeszcze jest jeden aspekt: Kolega, który jako pierwszy na forum (prawdopodobie) miał BigT w BKD i 2.75", powiedział, że już nigdy nie będzie zakładał głośnego wydechu i faktycznie w pastuchu zmienił tylko turbo, a w audi zapodał tylko program :roll: Cholera, trochę to kasy jest, więc się waham :roll:
Komentarz
-
-
fernando, jak chcesz to przewiozę cię swoim, pewnie zaraz początkiem stycznia będę w Wawie to zobaczysz jak chodzi 2.75 na dwóch tłumikach, dla mnie gitara, nawet mojej babie nie przeszkadza a jest uczulona na hałas :szeroki_usmiech
P.S. jak dla mnie to w każdym nastepnym aucie od razu zapewne będe wymianiać wydech i to na 100% na dwóch tłumikach bo z jednym niestety nie da sie dłużej jeździć.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
piramida, ja jezdze bez tlumikow juz pol roku (3" i dalej 2,75") i jest optymalnie Najbardziej podoba mi sie ten ryk na zewnatrz przy pelnym bucie jak turbo sie wkreci :diabelski_usmiech No i w ogole sama turbinke fajnie slychac przez to. Tras tez juz kilka zrobilem i zyje I tak jak Ty, w kazdym moim kolejnym aucie tez wydeszek bedzie robiony, zdecydowanie odelza turbinkeJest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
McGan, obawiam się że przy mojej jeździe powiedzmy 190 na tempomacie wydech na jednym tłumiku by mnie strasznie drażnił ale z drugiej strony to każde mocne depniecie na gaz musi być przyjemne :diabelski_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
piramida, oj i jest bardzo przyjemne, wwrrrrrrrrrrrrummm Też latam po 180-190 ale mi tam nie robi za bardzo, natomiast jeśli latasz codziennie jakieś dłuższe trasy to szczerze mogłoby to zacząć męczyćJest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
Komentarz