Zamieszczone przez krzynol
Octavia II 4x4 propozycje modów mechanicznych
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez xman750
rob555 gdybyś miał coś takiego zrobić (choć widzę że jesteś raczej sceptyczny - oczywiście nie twierdzę że nie masz racji) to o jakich pieniądzach tu mówimy? możesz odpisać na priv jeśli nie chcesz tu
Jesli podasz sensowny powod moge powoli zaczac kosztorys ksztaltowac....
Bo podejrzewam ze swap na 2.0TSI bylby prostrzy i ekonomicznie lepiej uzasadniony...
Jakiej mocy docelowej sie spodziewac...moze od tego zaczniemy?pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rob555Zamieszczone przez xman750
rob555 gdybyś miał coś takiego zrobić (choć widzę że jesteś raczej sceptyczny - oczywiście nie twierdzę że nie masz racji) to o jakich pieniądzach tu mówimy? możesz odpisać na priv jeśli nie chcesz tu
Jesli podasz sensowny powod moge powoli zaczac kosztorys ksztaltowac....
Bo podejrzewam ze swap na 2.0TSI bylby prostrzy i ekonomicznie lepiej uzasadniony...
Jakiej mocy docelowej sie spodziewac...moze od tego zaczniemy?
powód 2: jakoś tak już mam że jak se coś postanowię i zaplanuję to zazwyczaj staram się to doprowadzić do końca
powód 3: mam jakieś irracjonalne uprzedzenie do pompowtrysków i ich rzekomej awaryjności (może za dużo się naczytałem forów) prawdopodobieństwo padu zwykłego wtryskiwacza jest moim zdaniem dużo mniejsze niż pompki...
powód 4: chcę zobaczyć co z tego wszystkiego wyjdzie
Moc docelowa - liczyłem na 230KM lub więcej uzależniając ją od tego na ile uda się opanować EGT tak żeby było bezpiecznie dla głowicy ewentualnie opcja z 2 programami: jeden powiedzmy bezpieczne 220KM do zwykłej codziennej jazdy i drugi na 250KM do okazjonalnych szaleństw jak żona nie widzi
W ogóle to nosiłem się z zamiarem zakupu O1 4x4 (stąd też te zgromadzone graty do VP)ale że znalezienie jakiegokolwiek egzemplarza graniczy z cudem to kupiłem O2 i myślę że to był chyba jednak słuszny wybór.
[ Dodano: Nie 14 Kwi, 13 20:13 ]
Zamieszczone przez rezonZamieszczone przez krzynolamorki kyaba do 4x4 - wysokie, do celów jak wyżej
Komentarz
-
-
Xman - wywazanie otwartych drzwi....
Sprzedaj BLT, pompe i wtryski.
Kup slupek BMM powies GTB22 i pompki AL.
Taka moc masz praktycznie na 100% gwarantowane i w miare bezawaryjne. VP nawet z dolem od PD wcale mniej problematyczny nie bedzie (chociazby problemy z wtryskami ktore co kilkanascie tys km wymagaja przeregulowania na koncowkach 260).
Ew...zapodaj BKD z osprzetem...zyskasz ze 10-15KM wiecej potencjalu na tej turbinie, brak problemu z wycierajacymi sie walkami. Niestety glowica ma tendencje do pekana ale...VP na takich mocach tez czesto trzeba zdejmowac...pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rob555Obawiam sie ze polowa sterownikow umrze bo nie bedzie dogadywac sie z ECU silnika
wszystkie! sterowniki będą nie kompatybilne, dla niektórych będzie to tak naprawdę nieistotne
ale dla innych będzie to krytyczne (ABS, Haldex) i objawi się co najmniej choinką na szafie
będzie czerwono od błędów :evil:->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rob555Xman - wywazanie otwartych drzwi....
Sprzedaj BLT, pompe i wtryski.
Kup slupek BMM powies GTB22 i pompki AL.
Taka moc masz praktycznie na 100% gwarantowane i w miare bezawaryjne. VP nawet z dolem od PD wcale mniej problematyczny nie bedzie (chociazby problemy z wtryskami ktore co kilkanascie tys km wymagaja przeregulowania na koncowkach 260).
Ew...zapodaj BKD z osprzetem...zyskasz ze 10-15KM wiecej potencjalu na tej turbinie, brak problemu z wycierajacymi sie walkami. Niestety glowica ma tendencje do pekana ale...VP na takich mocach tez czesto trzeba zdejmowac...
a w BLT wycierają się wałki ? jak głowica? sam nie wiem tak źle i tak niedobrze sprzedanie wszystkich gratów teraz to będzie jakaś masakra bo o ile kupić wszystko zdalnie z UK mogłem o tyle sprzedanie tego wszystkiego jakoś sobie nie wyobrażam... a jeszcze mówisz ze głowica i tak może pękać... silnik BLT ma przebieg 60kkm BMMa takiego raczej już nie znajdę... moze w takim razie został bym z tym BLT jednak dokupiłbym pompki czy tam końcówki dał głowicę żeby zrobić porting + wyważyć i tłoki i juz
Komentarz
-
-
BLT podobnie jak silniki na VP lata na EDC15
Cala nowa wiazka...mega kombinacje z ABS Haldexem Climatronikiem itd...
Wiekszosc modułow podejrzewam bedzie mozna jakos po CANie skomunikowac ale czy beda funkcjonowac poprawnie to nie wiem...
Chociaz w moim Leonie R36 dogaduje sie z Haldexem 1 gen :twisted:
Tylko to wszystko to czas i wiedza ludzi ktorzy beda nad tym pracowac a to oznacza KASE !
Wiec jak cos to zapodaj tam cos z potencjalem ... a nie "rachitycznego" TDI...pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rob555BLT podobnie jak silniki na VP lata na EDC15
Cala nowa wiazka...mega kombinacje z ABS Haldexem Climatronikiem itd...
Wiekszosc modułow podejrzewam bedzie mozna jakos po CANie skomunikowac ale czy beda funkcjonowac poprawnie to nie wiem...
Chociaz w moim Leonie R36 dogaduje sie z Haldexem 1 gen :twisted:
Tylko to wszystko to czas i wiedza ludzi ktorzy beda nad tym pracowac a to oznacza KASE !
Wiec jak cos to zapodaj tam cos z potencjalem ... a nie "rachitycznego" TDI...
Ewentualnie jeszcze taka myśl która mnie trochę odrzuca żeby zrobić moda na tym nieszczęsnym BXE wtedy byłoby najmniej kombinacji no ale pytanie ile ten słupek wytrzymuje (załóżmy ze dałbym go do pełnej regeneracji z wymianą panewek itp. jeśli trzeba) czy to raczej zły pomysł ?
Komentarz
-
-
Zrobilem dwa BXE ktore lataja na 190KM....
Nigdy nie robilem na wiekszych modach ale to nie oznacza ze nie da rady.
Jak trafisz na egz z panewkami z plasteliny to i na serii poleci...
Rob na swoim BXE...jak sie zesra to zbuduje Ci takie 1.9 ze wytrzyma gruuubo wiecejpozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rob555Zrobilem dwa BXE ktore lataja na 190KM....
Nigdy nie robilem na wiekszych modach ale to nie oznacza ze nie da rady.
Jak trafisz na egz z panewkami z plasteliny to i na serii poleci...
Rob na swoim BXE...jak sie zesra to zbuduje Ci takie 1.9 ze wytrzyma gruuubo wiecej
Komentarz
-
-
nie mogę sobie pozwolić na to że mi się coś wysra w połowie drogiJest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tony065ale przynajmniej wiesz, na jakich komponentach ile można z BXE wycisnąć.
Rozmawiałem z Danielem z ecuproject z Wrocławia dzisiaj twierdził że 260KM z BXE się nie da wyciągnąć... Na mody w okolice 250KM poleca BKD, właśnie jeśli chodzi o te słynne pękające głowice to czy oni je w końcu poprawili bo na necie spotykam sprzeczne opinie a juz hitem jest stwierdzenie ze poprawili ale i tak nadal pękają...
Tak patrzę se właśnie an allegro: http://allegro.pl/silnik-audi-a3-a4-...176487221.html
czy taki BKD montowany wzdłużnie wejdzie mi do O2 poprzecznie ? przebieg niski cena akceptowalna BLT bym sprzedał za 2.2k i już by się coś ruszało do przodu...
Wracając jeszcze do zawieszenia chcę założyć poliuretany wszędzie gdzie ma to sens. Teraz pytanie co wybrać: Powerflex, Strpngflex, Bikopur, Olkusz ??? Powerflex ponoć dobry i sprawdzony z tym że drogi może zatem coś sprawdzonego rodzimych producentów. Co byście polecili co nie rozleci się po kilku kkm ?
No i jeszcze drążki stabilizatorów, wymieniać na jakieś grubsze czy szkoda zabawy? zawieszenie zostaje standardowe na bezdroża...
Komentarz
-
-
BKD wzdluzne wejdzie ale i tak bedziesz musial dokupic miske smoka lapy alternatora pokrywe od odmy kolektor ssacy itd...
Jak cos to szukaj kpl BKD z octavi/leona/golfa z wiazka.
Bedzie p&p a to oznacza szybszy swap.
P.S 260KM z BXE to troche jak uczciwy polityk...jak nie zmierze u siebie na rolkach to nie uwierzepozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rob555BKD wzdluzne wejdzie ale i tak bedziesz musial dokupic miske smoka lapy alternatora pokrywe od odmy kolektor ssacy itd...
Jak cos to szukaj kpl BKD z octavi/leona/golfa z wiazka.
Bedzie p&p a to oznacza szybszy swap.
P.S 260KM z BXE to troche jak uczciwy polityk...jak nie zmierze u siebie na rolkach to nie uwierze
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Tony065xman750, BKD u piramidy miał prawie 300KM, ale głowica pękła i teraz ma drugi silnik ustawiony na 260KM.
Jeszcze mnie naszła taka jedna myśl na wieczór.... Czy w BKD turbo jest sterowane podciśnieniowo czy elektronicznie? bo ta moja GTB2260vk była robiona na sterowanie podciśnieniowe.... i teraz się tak zastanawiam czy się nie okaże że turbo też pójdzie pod młotek...
Tak jeszcze w temacie pękających głowic są w Intercarsie głowice AMC za ~2000zł i tak myślę czy nie warto wydać te 2 tysiące i nie mieć snów o pękającej głowicy co noc... pytanie czy ktoś może powiedzieć coć na temat ich jakości? czy naprawdę sa wolne od wad fabrycznych?
Komentarz
-
-
Odgrzeje kotleta, obecnie poruszam się O2 1.9tdi bls 4x4, po programie na 140KM, mam zawias i heble z RS, z mocą dawno się oswoiłem
przyszło mi do głowy, żeby kupic anglika rs tdi i zmontować sobie RS 4x4, przy sprzyjających okolicznosciach po wyprzedaniu pozostałych gratów operacja mogłaby się nawet zwrócić.
W związku z taką operacja mam kilka pytań:
Czy silnik z turbiną podejdzie bez problemu, plug&play?
Skrzynia w obecnym aucie nie bardzo mi leży, jedynki brak, kończy się przed 200km/h, jaka skrzynia podpasowałaby do większej mocy auta, czy może modyfikować obecną?
Czy wiecie coś o niespodziankach jakie mogą mnie spotkać przy wspomnianych modach.
Pozdrawiam
Komentarz
-
Komentarz