Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Octavia II 4x4 propozycje modów mechanicznych

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez krzynol
    amorki kyaba do 4x4 - wysokie, do celów jak wyżej
    tak, ale nie zwykłe tylko Excel G czyli gazowe.

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez xman750

      rob555 gdybyś miał coś takiego zrobić (choć widzę że jesteś raczej sceptyczny - oczywiście nie twierdzę że nie masz racji) to o jakich pieniądzach tu mówimy? możesz odpisać na priv jeśli nie chcesz tu
      Podaj mi powod dla ktorego chcesz wsadzic gorszy (pod wzgledem osiaganych mocy) silnik majac juz przyzwoita baze ktora wymaga tylko "dopieszczenia".
      Jesli podasz sensowny powod moge powoli zaczac kosztorys ksztaltowac....

      Bo podejrzewam ze swap na 2.0TSI bylby prostrzy i ekonomicznie lepiej uzasadniony...

      Jakiej mocy docelowej sie spodziewac...moze od tego zaczniemy?
      pozdrawiam

      Diagnostyka i tuning
      hybrydowe wtryski i turbiny
      programy na ulice jak i do sportu

      Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
      www.tune-up.pl

      HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez rob555
        Zamieszczone przez xman750

        rob555 gdybyś miał coś takiego zrobić (choć widzę że jesteś raczej sceptyczny - oczywiście nie twierdzę że nie masz racji) to o jakich pieniądzach tu mówimy? możesz odpisać na priv jeśli nie chcesz tu
        Podaj mi powod dla ktorego chcesz wsadzic gorszy (pod wzgledem osiaganych mocy) silnik majac juz przyzwoita baze ktora wymaga tylko "dopieszczenia".
        Jesli podasz sensowny powod moge powoli zaczac kosztorys ksztaltowac....

        Bo podejrzewam ze swap na 2.0TSI bylby prostrzy i ekonomicznie lepiej uzasadniony...

        Jakiej mocy docelowej sie spodziewac...moze od tego zaczniemy?
        powód 1: mam już praktycznie wszystkie graty tzn. przygotowaną głowicę - pełna regeneracja, założony wałek z SDI + zrobiony porting kolektorów , pompę, turbo, wtryski .260 + kompletny silnik BLT jako dawca słupka

        powód 2: jakoś tak już mam że jak se coś postanowię i zaplanuję to zazwyczaj staram się to doprowadzić do końca

        powód 3: mam jakieś irracjonalne uprzedzenie do pompowtrysków i ich rzekomej awaryjności (może za dużo się naczytałem forów) prawdopodobieństwo padu zwykłego wtryskiwacza jest moim zdaniem dużo mniejsze niż pompki...

        powód 4: chcę zobaczyć co z tego wszystkiego wyjdzie

        Moc docelowa - liczyłem na 230KM lub więcej uzależniając ją od tego na ile uda się opanować EGT tak żeby było bezpiecznie dla głowicy ewentualnie opcja z 2 programami: jeden powiedzmy bezpieczne 220KM do zwykłej codziennej jazdy i drugi na 250KM do okazjonalnych szaleństw jak żona nie widzi

        W ogóle to nosiłem się z zamiarem zakupu O1 4x4 (stąd też te zgromadzone graty do VP)ale że znalezienie jakiegokolwiek egzemplarza graniczy z cudem to kupiłem O2 i myślę że to był chyba jednak słuszny wybór.

        [ Dodano: Nie 14 Kwi, 13 20:13 ]
        Zamieszczone przez rezon
        Zamieszczone przez krzynol
        amorki kyaba do 4x4 - wysokie, do celów jak wyżej
        tak, ale nie zwykłe tylko Excel G czyli gazowe.
        niestety na KYB się przejechałem i więcej ich nie kupię, zakładałem komplet do O1 jakieś dwa lata temu z tego kompletu do dziś przetrwała jedna sztuka...

        Komentarz


        • #29
          Xman - wywazanie otwartych drzwi....
          Sprzedaj BLT, pompe i wtryski.
          Kup slupek BMM powies GTB22 i pompki AL.
          Taka moc masz praktycznie na 100% gwarantowane i w miare bezawaryjne. VP nawet z dolem od PD wcale mniej problematyczny nie bedzie (chociazby problemy z wtryskami ktore co kilkanascie tys km wymagaja przeregulowania na koncowkach 260).

          Ew...zapodaj BKD z osprzetem...zyskasz ze 10-15KM wiecej potencjalu na tej turbinie, brak problemu z wycierajacymi sie walkami. Niestety glowica ma tendencje do pekana ale...VP na takich mocach tez czesto trzeba zdejmowac...
          pozdrawiam

          Diagnostyka i tuning
          hybrydowe wtryski i turbiny
          programy na ulice jak i do sportu

          Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
          www.tune-up.pl

          HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez rob555
            Obawiam sie ze polowa sterownikow umrze bo nie bedzie dogadywac sie z ECU silnika
            też nie zakumałem, że EDC15 wskoczy ops:
            wszystkie! sterowniki będą nie kompatybilne, dla niektórych będzie to tak naprawdę nieistotne
            ale dla innych będzie to krytyczne (ABS, Haldex) i objawi się co najmniej choinką na szafie

            będzie czerwono od błędów :evil:
            ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
            ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
            poprzednie modele:
            ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
            ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
            O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

            Komentarz


            • #31
              Zamieszczone przez rob555
              Xman - wywazanie otwartych drzwi....
              Sprzedaj BLT, pompe i wtryski.
              Kup slupek BMM powies GTB22 i pompki AL.
              Taka moc masz praktycznie na 100% gwarantowane i w miare bezawaryjne. VP nawet z dolem od PD wcale mniej problematyczny nie bedzie (chociazby problemy z wtryskami ktore co kilkanascie tys km wymagaja przeregulowania na koncowkach 260).

              Ew...zapodaj BKD z osprzetem...zyskasz ze 10-15KM wiecej potencjalu na tej turbinie, brak problemu z wycierajacymi sie walkami. Niestety glowica ma tendencje do pekana ale...VP na takich mocach tez czesto trzeba zdejmowac...

              a w BLT wycierają się wałki ? jak głowica? sam nie wiem tak źle i tak niedobrze sprzedanie wszystkich gratów teraz to będzie jakaś masakra bo o ile kupić wszystko zdalnie z UK mogłem o tyle sprzedanie tego wszystkiego jakoś sobie nie wyobrażam... a jeszcze mówisz ze głowica i tak może pękać... silnik BLT ma przebieg 60kkm BMMa takiego raczej już nie znajdę... moze w takim razie został bym z tym BLT jednak dokupiłbym pompki czy tam końcówki dał głowicę żeby zrobić porting + wyważyć i tłoki i juz

              Komentarz


              • #32
                BLT podobnie jak silniki na VP lata na EDC15
                Cala nowa wiazka...mega kombinacje z ABS Haldexem Climatronikiem itd...
                Wiekszosc modułow podejrzewam bedzie mozna jakos po CANie skomunikowac ale czy beda funkcjonowac poprawnie to nie wiem...
                Chociaz w moim Leonie R36 dogaduje sie z Haldexem 1 gen :twisted:

                Tylko to wszystko to czas i wiedza ludzi ktorzy beda nad tym pracowac a to oznacza KASE !

                Wiec jak cos to zapodaj tam cos z potencjalem ... a nie "rachitycznego" TDI...
                pozdrawiam

                Diagnostyka i tuning
                hybrydowe wtryski i turbiny
                programy na ulice jak i do sportu

                Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                www.tune-up.pl

                HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                Komentarz


                • #33
                  Zamieszczone przez rob555
                  BLT podobnie jak silniki na VP lata na EDC15
                  Cala nowa wiazka...mega kombinacje z ABS Haldexem Climatronikiem itd...
                  Wiekszosc modułow podejrzewam bedzie mozna jakos po CANie skomunikowac ale czy beda funkcjonowac poprawnie to nie wiem...
                  Chociaz w moim Leonie R36 dogaduje sie z Haldexem 1 gen :twisted:

                  Tylko to wszystko to czas i wiedza ludzi ktorzy beda nad tym pracowac a to oznacza KASE !

                  Wiec jak cos to zapodaj tam cos z potencjalem ... a nie "rachitycznego" TDI...
                  no to jestem udupiony w takim razie... ok to może jeszcze inaczej jeśli wytrzasnę jakimś cudem BMMa to czy są do nich głowice które nie pękają ? z innego modelu np ? to nie w nich się koło napędu pompy oleju na wale przypadkiem ukręcało czy coś ? widzę że będę miał co sprzedawać w takim razie... ehhh...

                  Ewentualnie jeszcze taka myśl która mnie trochę odrzuca żeby zrobić moda na tym nieszczęsnym BXE wtedy byłoby najmniej kombinacji no ale pytanie ile ten słupek wytrzymuje (załóżmy ze dałbym go do pełnej regeneracji z wymianą panewek itp. jeśli trzeba) czy to raczej zły pomysł ?

                  Komentarz


                  • #34
                    Zrobilem dwa BXE ktore lataja na 190KM....

                    Nigdy nie robilem na wiekszych modach ale to nie oznacza ze nie da rady.
                    Jak trafisz na egz z panewkami z plasteliny to i na serii poleci...

                    Rob na swoim BXE...jak sie zesra to zbuduje Ci takie 1.9 ze wytrzyma gruuubo wiecej
                    pozdrawiam

                    Diagnostyka i tuning
                    hybrydowe wtryski i turbiny
                    programy na ulice jak i do sportu

                    Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                    www.tune-up.pl

                    HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                    Komentarz


                    • #35
                      Zamieszczone przez rob555
                      Zrobilem dwa BXE ktore lataja na 190KM....

                      Nigdy nie robilem na wiekszych modach ale to nie oznacza ze nie da rady.
                      Jak trafisz na egz z panewkami z plasteliny to i na serii poleci...

                      Rob na swoim BXE...jak sie zesra to zbuduje Ci takie 1.9 ze wytrzyma gruuubo wiecej
                      wiesz gdybym ja mieszkał ulicę dalej to pewnie mógłbym robić z takim podejściem ale ja tym autem mam zamiar 2-3 razy do roku z rodziną odwiedzać Polskę (ze Szkocji to jest 2kkm w jedną stronę) nie mogę sobie pozwolić na to że mi się coś wysra w połowie drogi, chcę to zrobić raz a dobrze tym bardziej że będę na to poświęcał mój urlop (zostanę się bez auta na czas modów)

                      Komentarz


                      • #36
                        nie mogę sobie pozwolić na to że mi się coś wysra w połowie drogi
                        Takiej pewności nigdy nie ma - niezależnie od modów :diabelski_usmiech
                        Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                        a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                        Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                        O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                        Komentarz


                        • #37
                          re

                          xman750, BXE_260 , skoro zdrutowali, to i pewnie jakis pogląd mają... :wink:
                          >>E<< by Ali, defibrylator by DGW

                          Komentarz


                          • #38
                            xman750, no chyba to co zapodał navigator, by Ci odpowiadało, a nawet więcej niż chcesz. dodatkowo sprawa na miejscu, a nie 2kkm jazdy.
                            Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                            @ by Tune-up Gdańsk
                            TDI VP++ i jeszcze rośnie
                            Antek

                            Komentarz


                            • #39
                              Zamieszczone przez Tony065
                              xman750, no chyba to co zapodał navigator, by Ci odpowiadało, a nawet więcej niż chcesz. dodatkowo sprawa na miejscu, a nie 2kkm jazdy.
                              a widziałeś ceny na ich stronie??? do PL jadę tak czy tak więc wolę zrobić to za połowę kasy którą bym zostawił w Darkside...

                              Komentarz


                              • #40
                                ale przynajmniej wiesz, na jakich komponentach ile można z BXE wycisnąć.
                                Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                @ by Tune-up Gdańsk
                                TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                Antek

                                Komentarz


                                • #41
                                  Zamieszczone przez Tony065
                                  ale przynajmniej wiesz, na jakich komponentach ile można z BXE wycisnąć.
                                  no to prawda nie spodziewałem się 260 kucy z tego ale jednak mam pewne obawy co do trwałości takiej konstrukcji...

                                  Rozmawiałem z Danielem z ecuproject z Wrocławia dzisiaj twierdził że 260KM z BXE się nie da wyciągnąć... Na mody w okolice 250KM poleca BKD, właśnie jeśli chodzi o te słynne pękające głowice to czy oni je w końcu poprawili bo na necie spotykam sprzeczne opinie a juz hitem jest stwierdzenie ze poprawili ale i tak nadal pękają...

                                  Tak patrzę se właśnie an allegro: Link

                                  czy taki BKD montowany wzdłużnie wejdzie mi do O2 poprzecznie ? przebieg niski cena akceptowalna BLT bym sprzedał za 2.2k i już by się coś ruszało do przodu...


                                  Wracając jeszcze do zawieszenia chcę założyć poliuretany wszędzie gdzie ma to sens. Teraz pytanie co wybrać: Powerflex, Strpngflex, Bikopur, Olkusz ??? Powerflex ponoć dobry i sprawdzony z tym że drogi może zatem coś sprawdzonego rodzimych producentów. Co byście polecili co nie rozleci się po kilku kkm ?

                                  No i jeszcze drążki stabilizatorów, wymieniać na jakieś grubsze czy szkoda zabawy? zawieszenie zostaje standardowe na bezdroża...

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    BKD wzdluzne wejdzie ale i tak bedziesz musial dokupic miske smoka lapy alternatora pokrywe od odmy kolektor ssacy itd...

                                    Jak cos to szukaj kpl BKD z octavi/leona/golfa z wiazka.
                                    Bedzie p&p a to oznacza szybszy swap.

                                    P.S 260KM z BXE to troche jak uczciwy polityk...jak nie zmierze u siebie na rolkach to nie uwierze
                                    pozdrawiam

                                    Diagnostyka i tuning
                                    hybrydowe wtryski i turbiny
                                    programy na ulice jak i do sportu

                                    Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                                    www.tune-up.pl

                                    HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      Zamieszczone przez rob555
                                      BKD wzdluzne wejdzie ale i tak bedziesz musial dokupic miske smoka lapy alternatora pokrywe od odmy kolektor ssacy itd...

                                      Jak cos to szukaj kpl BKD z octavi/leona/golfa z wiazka.
                                      Bedzie p&p a to oznacza szybszy swap.

                                      P.S 260KM z BXE to troche jak uczciwy polityk...jak nie zmierze u siebie na rolkach to nie uwierze
                                      też mi ciężko było w to uwierzyć albo po prostu ten silnik jest wyżyłowany na maxa, BKD wg ciebie na ile da się zmodzić ?

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        xman750, BKD u piramidy miał prawie 300KM, ale głowica pękła i teraz ma drugi silnik ustawiony na 260KM.
                                        Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                        @ by Tune-up Gdańsk
                                        TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                        Antek

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          Zamieszczone przez Tony065
                                          xman750, BKD u piramidy miał prawie 300KM, ale głowica pękła i teraz ma drugi silnik ustawiony na 260KM.
                                          260KM w zupełności mi wystarczy

                                          Jeszcze mnie naszła taka jedna myśl na wieczór.... Czy w BKD turbo jest sterowane podciśnieniowo czy elektronicznie? bo ta moja GTB2260vk była robiona na sterowanie podciśnieniowe.... i teraz się tak zastanawiam czy się nie okaże że turbo też pójdzie pod młotek...

                                          Tak jeszcze w temacie pękających głowic są w Intercarsie głowice AMC za ~2000zł i tak myślę czy nie warto wydać te 2 tysiące i nie mieć snów o pękającej głowicy co noc... pytanie czy ktoś może powiedzieć coć na temat ich jakości? czy naprawdę sa wolne od wad fabrycznych?

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            Odgrzeje kotleta, obecnie poruszam się O2 1.9tdi bls 4x4, po programie na 140KM, mam zawias i heble z RS, z mocą dawno się oswoiłem
                                            przyszło mi do głowy, żeby kupic anglika rs tdi i zmontować sobie RS 4x4, przy sprzyjających okolicznosciach po wyprzedaniu pozostałych gratów operacja mogłaby się nawet zwrócić.
                                            W związku z taką operacja mam kilka pytań:
                                            Czy silnik z turbiną podejdzie bez problemu, plug&play?
                                            Skrzynia w obecnym aucie nie bardzo mi leży, jedynki brak, kończy się przed 200km/h, jaka skrzynia podpasowałaby do większej mocy auta, czy może modyfikować obecną?
                                            Czy wiecie coś o niespodziankach jakie mogą mnie spotkać przy wspomnianych modach.
                                            Pozdrawiam

                                            Komentarz

                                            POWRÓT NA GÓRĘ
                                            Pracuję...
                                            X