LUKI błyskawicznie karci za lenistwo, gdyby była opcja "lubię to" to wcisnąłbym pod Twoim postem :lol: chciałem zobaczyć na jakiejś focie czy taka operacja jest warta 500 czy 800 zł. Miałem nadzieję, że ktoś z forumowiczów wrzucał foty dla porównania a przewalić cały showroom to troszkę zbyt czasochłonne :wink:
Witam ponownie. Przegląd przeszedłem. Amory Przód około 70% i tył 60%. Tuleje i gumy też ok. Zostają więc sprężyny. Ostatecznie najlepiej wychodzi tutaj: http://tiny.pl/xhcbj, myślicie, że to dobra opcja?
Ile tak +/- powinna kosztować wymiana? Czy po wymianie robi się geometrię czy coś?
Jeśli ktoś będzie szukał sprężyn obniżajacych to polecam h&r. Miałem Waiteca zielone wcześniej i były twardsze, mniej komfortowe od niebieskich h&r. Żałuję jedynie ze nie zdecydowałem się większe obniżenie bo przy -35 mm nie widać zbytniej różnicy od serii w RS ,gdzie w serii jest -20mm.
Przy feldze 225/40/18 8,5 " et 45 co byście polecili. Eibach obniża mojego rs tylko 20 mm nie wiem czy to trochę nie za mało. Myśle na -50 mm to pewnie będzie w rs -30mm co byście polecili?
Ewentualnie jak jest z gwarancja przy zakupie w DE?
pewnie jak wszędzie- jak coś robisz protukól(jak z bykiem to sorry) dajesz do podbicia mechaniorowi który Ci robił ewentualnie do zaprzyjażnionego zakładu i tyle. na całą ue zasady reklamacji będą takie same.
ja skłaniam się powoli nad samuymi sprężynami hr ewentualnie póżniej kay.
Mam jeszcze jedno pytanie jeżeli wybrał bym spreżyny H&R -35mm bądz -50mm to obniżenie podawane jest od seryjnego zawieszenia czy trzeba sobie odjąć jeszcze fakt, że mam zaieszenie od rs a -20mm?
Rufu, -45/50 h&r nie będzie dobrze pasować z seryjnym amorem, pasuje amory zmienić na krótsze np bilstein b8 z tym że lepiej chyba w takim przypadku kupić całe zawieszenie gwintowane i do woli sobie kręcić w lewo i w prawo :wink:
Dodam że h&r chyba nie rozgranicza sprężyn do diesla i benzyny gdzie diesel jest cięższy z przodu i sprężyna progresywna bardziej siada z przodu niż z tyłu, efekt jest taki że przód rzeczywiście siedzi około -50 a tył około -30 :!:
Czyli tylko -35 może być na seryjnym amortyzatorze? W katalogu h&r sprężyny -35 są w dwóch wersjach na większy nacisk na przednią oś i mniejszy. -50mm jest jeden rodzaj. Piszecie że -35 w rsie nic nie widać więc szkoda mi wydawać kasy jeżeli nie będzie efektu.
Komentarz