taperson, Teraz śmigaj i obserwuj poziom płynu na zimnym i rozgrzanym silniku
chiptuning przy przebiegu 310tys.km czy warto
Zwiń
X
-
Rownie dobrze, podczas pomiaru na hamowni lub z 5 kolem na drodze korba moze wyjsc bokiem i co... bedzie to oczywiscie wina programu. Chociaz przy tym przebiegu to juz nie nastapi
Mamy takie BXE "w domu", ktore tez ma w okolicach 300kkm, ale turbina jest zregenerowana, sprzeglo z dwumasa zrobione, glowica kompletna zrobiona, rozrzady porobione, przeguby wymienione, olej co ok 10-12kkm, a auto jezdzi nadal w serii, bo wlascicielowi wystarcza fabryczna moc, a w zasadzie nie mam sie czego bac robiac program, bo wszytko co by moglo pasc jest juz wymienione
Skutki uboczne to generalnie zaleza od prawej stopy, bo nawet serie mozna zakatowac.
Komentarz
-
-
Ten silnik od czasu jak ja go serwisuje, czyli ostatnie 2,5 roku jezdzi na Motulu X-Cess albo Specyfic 5W40. Do czasu ostatnej wymiany popijal sobie tego oleju troche, bywalo ze nawet 3l miedzy wymianami co te 10-12kkm. Przed ostatnia wymiana zastosowalem plukanke i moze mu pomoglo, bo za ostatnie 4kkm nie wzial jeszcze nic.
Komentarz
-
-
Tak, będzie OK.. Do Twojego ma być syntetyk z normą 505.01BORA aka xbora
Spalanie 3.7l/100km na dystansie 185km Skoda Octavia Combi I 1.9TDI (ASV) 110kM (81kW)
||Octavia 1 Combi 1.9 TDI ASV (110KM)|| => ||Octavia 2 RS Combi 2.0 TDI BMN 170KM (@204KM)||
Komentarz
-
-
simonc2, Tak czy inaczej, uważam, że program warto zrobić u kogoś sprawdzonego czy to na forum czy u Ciebie w regionie. Niezależnie czy auto ma 310.000km czy 3100km.Octavia I FL kombi, 1.9 TDI 110 KM ASV, L&K
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=80299
_______
Piotr
Komentarz
-
Komentarz