tomek.wlkp, ma hamownię stacjonarną, a program robi pod klienta; nie wgrywa gotowców
Ciekawe, z tego co mi wiadomo to większość tunerów wygrywa gotowce bo po co pisać mapę od nowa skoro ma się szeroką bazę gotowcow. Chyba nikt się dzisiaj nie bawi w pisanie programów od zera :wink:
Nr do LEO 606155933
Mam też kolesia że Stargardu co robi soft ale bez hamowni tyle że w dobrej monecie.
Generalnie jako fachowca polecam Roberta z tune up.
Pomyśl, przykładowe 1.9tdi, załóżmy że przez ostatnie lata tuner wgrał około 100-150 programów, myslisz że przy 151 silniku tuner będzie pisać program od zera? :shock:
Nie ma takiej potrzeby ani sensu, tak jak i nie ma potrzeby posiadania hamowni aby zrobić dobry program, wystarczy wgrać odpowiedni program i zobaczyć co sie będzie działo, jeżeli jest ok to wystarczy mała korekta i do domu, następny prosze, tutaj nie ma żadnej filozofii :wink:
DObry tuner robi od zera. AKurat w Gdansku bylem dwa razy i na wlasne oczy widzialem. Softy robione na mapie ze sterownika. Zadne wgrywanie gotowców. Poza tym po kilka razy korekty i pomiar.
Pozostaje najczesciej porownanie wersji softu, gdy jest taka sama, to mozna podjac probe, a potem ewentualnie korekte zrobic w zaleznosci od tego jak auto reaguje
Войдите на Facebook, чтобы общаться с друзьями, родственниками и знакомыми.
Vtech odpuść sobie.
piramida, no własnie ma sens pisanie programu. U mnie chip trwał od 16.00 do 20.00 tyle czasu trwało dłubanie i testowanie tak aby wyszło jak sobie życzyłem. Efekt jest super
piramida, no własnie ma sens pisanie programu. U mnie chip trwał od 16.00 do 20.00 tyle czasu trwało dłubanie i testowanie tak aby wyszło jak sobie życzyłem. Efekt jest super
Ja tutaj nie widzę sensu a przerabiałem juz kilku tunerów, turbin, modyfikacji i innych kombinacji....
Po co pisać coś od zera skoro to samo uzyskasz po godzinie zabawy z gotowym softem? Tutaj nie ma żadnej filozofii, skoro tuner zrobił kilkadziesiąt czy kilkaset takich samych silników to jaki sens robić to samo poraz kolejny? Przecież silnik, osprzęt w danym modelu jest taki sam i przy sprawnym silniku każdy silnik będzie zachowywał się bardzo podobnie przy podwyższonym ciśnieniu i dawcę paliwa.
Co innego customowa modyfikacja gdzie tuner ma do czynienia po raz pierwszy, tutaj za bardzo nie ma jak wgrać gotowca.
Na koniec, tak na logikę, skoro ktoś dopracował do perfekcji program gdzie przebieg mocy i momentu w większość silników reaguje bardzo podobnie i finalne kreski wychodzą niemalże idealnie to juz widzę jak tuner zabiera się za pisanie programu od zera po to aby siedzieć cały dzień nad sterownikiem
Komentarz