[O2] Chip Tuning

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • rezon
    RS
    • 2006
    • 1894
    • Volvo
    • AKL 1.6 MPI 101 KM
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #26
    Zamieszczone przez D2mian
    piramida, no własnie ma sens pisanie programu. U mnie chip trwał od 16.00 do 20.00 tyle czasu trwało dłubanie i testowanie tak aby wyszło jak sobie życzyłem. Efekt jest super
    przecież w ciągu 4h nie napisał programu, tylko co najwyżej dostosował nastawy do tego konkretnego silnika

    Komentarz

    • Raf_kk
      Classic
      • 2014
      • 16

      #27
      dokładnie, zadna mapa nie jest pisana totalnie od zera. Bierze sie baze i modyfikuje pod samochod i zyczenie klienta.
      Inaczej ma sie strojenie mocno dlubanych samochodow, wtedy sie pisze customowe mapy od zera, a to i tak nie w kazdym przypadku.

      Komentarz

      • wesol
        Rider
        • 2008
        • 689

        #28
        nigdy sie nei pisze od podstaw programu. Tu nie chodzi oto by kto pisal od samego poczatku i w tabeli walil wartosci w puste okienka. Nawet bezpiecnziej ejst jak zmienia wartosci to moze sie nei zapomni i nie walnie byka jakiego z rozpedu. Chodzi oto by nie tylko przesuwac limitery i popodnosci wartosci ale zeby to dopracowac. Czyli podnosisz wartosci, hamujesz auto, patryzsz na wykres i korekta w odpoeidnim zakresie i tak kilka razy az bedzie ladnie i przyjemnie. Oczewiscie nie rozbi sie to tez bez rozumu i nie trzeba dmuchac suszara doladowania 1.8 bara z mala ilosic apaliwa podlanego jesli chcemy uzyskac moce powiedzmy 170-180 koni. Podnosi sie nieco doladowanie, zwieksza dawke paliwa, wydluza czas wtrysku, wyprzedza wtrysk itd itd obserwujac jak auto zareagoalo i co wylatuje z wydechu bo jak bedzie batory to tez kibel.
        G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

        Komentarz

        • marcedes95
          Classic
          • 2015
          • 21

          #29
          Podpinam się pod temat
          Jest może jakiś tani tuner z hamownią w okolicach Torunia, najdalej dojadę do poznania (chodzi o koszty paliwa ).
          Ile może to kosztować w BXE 1,9TDI 105km O2 2007r.
          Oraz czy nie będzie może jakiegoś grupowego chip tuningu żeby było taniej?

          Komentarz

          • omega2010
            Drive
            • 2014
            • 73

            #30
            Zamieszczone przez tomek.wlkp
            A robił może ktoś chipa w 1.6 TDI ?
            Ja robiłem

            Komentarz

            • tomek.wlkp
              Ambiente
              • 2014
              • 132
              • Octavia II (1Z3)
              • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

              #31
              I jak wrażenia ?

              Ja jadę 4 maja na usuniecie DPF
              Czarna Diablica

              Komentarz

              • lu5asz
                RS
                • 2011
                • 2006
                • Octavia II combi (1Z5)
                • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                #32
                Zamieszczone przez omega2010
                Zamieszczone przez tomek.wlkp
                A robił może ktoś chipa w 1.6 TDI ?
                Ja robiłem
                Jak wrazenia,duża zmiana?
                Kondziu

                OCP

                Komentarz

                • omega2010
                  Drive
                  • 2014
                  • 73

                  #33
                  Zamieszczone przez tomek.wlkp
                  I jak wrażenia ?

                  Ja jadę 4 maja na usuniecie DPF
                  Wrażenia ??? do tej pory banan z buzi nie schodzi . Całkowicie inny samochód. Na oponach zimowych 195 trakcja zaczynała się od 3 biegu
                  Po co DPF wycinasz ?

                  Komentarz

                  • tomek.wlkp
                    Ambiente
                    • 2014
                    • 132
                    • Octavia II (1Z3)
                    • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                    #34
                    Bo to szkodnik jest. O ile tuner zwiększył Ci moc ?
                    Czarna Diablica

                    Komentarz

                    • omega2010
                      Drive
                      • 2014
                      • 73

                      #35
                      Zamieszczone przez tomek.wlkp
                      Bo to szkodnik jest. O ile tuner zwiększył Ci moc ?
                      Gdzieś na ok 140 km dokładnie nie wiem muszę jechać shamować. Ale polecam silniczek naprawdę podatny na chipa .

                      Komentarz

                      • rob555
                        Rider
                        • 2006
                        • 748

                        #36
                        Zamieszczone przez omega2010
                        Gdzieś na ok 140 km dokładnie nie wiem muszę jechać shamować. Ale polecam silniczek naprawdę podatny na chipa .
                        Na ok 140KM i do 3biegu nie masz trakcji tak?
                        1.6 TDI?
                        Hmm :lol:
                        Czyli dowalone z Nm ile wlezie a w sumie to jeszcze niewiadomo...
                        Akurat 1.6tdi wiecej jak bezpiecznie 320Nm nie wygeneruje a przy tych przełozeniach (ma dlugie) to raczej brak trakcji do 3biegu to malo prawdopodobne jest.
                        No chyba ze masz tam "bombe zegarowa"
                        pozdrawiam

                        Diagnostyka i tuning
                        hybrydowe wtryski i turbiny
                        programy na ulice jak i do sportu

                        Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                        www.tune-up.pl

                        HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                        Komentarz

                        • jedrek86
                          Classic
                          • 2015
                          • 25

                          #37
                          To ja też się podzielę wrażeniami. Usunąłem DPF w BMN + soft + usunięcie EGR. Bez porównania, niebo a ziemia . Po samym wycięciu filtra już różnica była kolosalna. Regenerowałem turbinę, dpf ją wykończył. Poprzedni właściciel robił przebiegi ok. 10 tys km rocznie i dpf był już szczerze powiedziawszy do wymiany. Bardzo często się wypalał. Samochód ma oryginalny przebieg 156tys km. Pompki po wymianie przy 146 tys km w ASO - akcja gwarancyjna. Z minusów - stojąc za samochodem słychać gwizd z wydechu (troche większy niż po wycięciu kata). No i rano po odpaleniu delikatnie kopci na niebiesko.

                          Zabieg robiłem w Dynotec Gliwice - GORĄCO POLECAM!

                          Gorąco POLECAM, samochód odżył i tak jak wspomniał omega2010, banan z twarzy nie schodzi.

                          Komentarz

                          • WojtekDM
                            Ambiente
                            • 2014
                            • 119

                            #38
                            Ja ze swojej strony gorąco polecam chipowanie w GoodHope - Dobra Nadzieja k. Pleszewa.
                            Robiłem tam auto miesiąc temu i jest rewelka Kilka pomiarów na hamowni, dopieszczenie programu i jest super
                            Skoda Octavia RS Combi 2006
                            BWA w serii 214KM/303Nm, aktualnie 263KM/384Nm, Black Magic
                            http://www.dynamech.pl
                            Serwis & regeneracja turbosprężarek

                            Komentarz

                            • RODROG
                              Drive
                              • 2006
                              • 96
                              • Octavia III (5E3)
                              • CUNA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                              #39
                              Warszawa to może za daleko, w R-performance robili mi moda w BMW i przebieg mocy i momentu bez wahnięć rosnący do samego końca. Nie ryzykowałem w tym dałem do zrobienia moją octavię. Jak przy bmw w octavii podobnie płaskie rosnące wykresy. Polecam również moda do automatycznej skrzyni biegów. R-performance to wieloletnie doświadczenie, po ich usłudze jestem spokojny o moje auta.
                              1)1,9 TDI rok 2001
                              333 000 km
                              110 KM seria - prog. na 135KM

                              2)2,0 TD rok 2011 140KM
                              po mod. 187KM

                              3)2,0 TDI BMW E91 seria 187KM
                              po mod. 225KM

                              Komentarz

                              • ochman
                                Ambiente
                                • 2009
                                • 175
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                #40
                                podepne sie pod temat, mam zamiar zwiekszyc troche moc mojej Octy, czy najblizszy i najbardziej polecany w wielkopolsce jest wyzej wymieniony GoodHope z okolic Pleszewa ?

                                [ Dodano: Wto 05 Lip, 16 21:16 ]
                                Zamieszczone przez D2mian
                                tomek.wlkp, wal do Jacka do Szczecina będziesz zadowolony Jak by co wal na PW dam Ci namiary.
                                mozesz namiary zapodac ?
                                OchMan
                                =====

                                Komentarz

                                • wesol
                                  Rider
                                  • 2008
                                  • 689

                                  #41
                                  Leo ul szeroka 56. Diesel inside.
                                  G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                                  Komentarz

                                  • ochman
                                    Ambiente
                                    • 2009
                                    • 175
                                    • Octavia II combi (1Z5)
                                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                    #42
                                    Zamieszczone przez wesol
                                    Leo ul szeroka 56. Diesel inside.
                                    Dzieki
                                    OchMan
                                    =====

                                    Komentarz

                                    • D2mian
                                      Rider
                                      • 2010
                                      • 551
                                      • Toyota
                                      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                      #43
                                      Zamieszczone przez wesol
                                      Leo ul szeroka 56. Diesel inside.
                                      Potwierdzam jakość usług
                                      120,1KM/269,7Nm --> 146,8KM/332,7Nm

                                      Smarowanie zapewnia

                                      Komentarz

                                      • lu5asz
                                        RS
                                        • 2011
                                        • 2006
                                        • Octavia II combi (1Z5)
                                        • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                                        #44
                                        Witam
                                        Poprosze namiar na dobrego tunera w Warszawie.
                                        Kondziu

                                        OCP

                                        Komentarz

                                        • leon69yh
                                          Classic
                                          • 2015
                                          • 10
                                          • Octavia II (1Z3)
                                          • CFHF 2.0 TDI CR 110 KM

                                          #45
                                          Witam
                                          Ma ktoś założonego chip boxa


                                          warto coś takiego założyć?
                                          Jest Octavia 2012 2.0 TDI 110KM CR CFHF http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...617132#1617132
                                          Był Leon 2002 1.9 TDI 150KM ARL 4x4

                                          Komentarz

                                          • rOBERTO795
                                            RS
                                            • 2009
                                            • 3465
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                            #46
                                            daj spokój z boxem
                                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                            Komentarz

                                            • PiterOKL
                                              Classic
                                              • 2016
                                              • 15
                                              • Octavia II combi (1Z5)
                                              • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                                              #47
                                              woj opolskie i ościenne wojewodztwa - kogos polecacie do wgrania mapy w BMN? 2.0TDI 170KM. moze na forum jest jakis pewny i zaufany tuner?

                                              Komentarz

                                              • tomek.wlkp
                                                Ambiente
                                                • 2014
                                                • 132
                                                • Octavia II (1Z3)
                                                • CAYC 1.6 TDI CR 105 KM

                                                #48
                                                Wczoraj byłem na chipie w TuneForce Poznań. Długo dojrzewałem do tej decyzji ale zmusił mnie walnięty EGR. I zrobiłem jedno i drugie. Teraz mam pod maską 141 KM i 290 NM, i pukam się w głowę że czekałem z tym dwa lata.
                                                Czarna Diablica

                                                Komentarz

                                                • low-raider
                                                  Ambiente
                                                  • 2011
                                                  • 163
                                                  • Superb II combi (3T5)

                                                  #49
                                                  Tomek.wlkp tak z ciekawości, zatkali wejście spalin do EGR czy tylko program zrobili, a EGRu nie zaślepili?
                                                  Alarmy, zabezpieczenia antykradzieżowe, GPS, zestawy BT, elektryka i elektronika TOYOTA, VAG, FIAT, OPEL

                                                  Komentarz

                                                  • kmink
                                                    L&K
                                                    • 2007
                                                    • 1360
                                                    • Superb III (3V3)

                                                    #50
                                                    Zamieszczone przez low-raider Zobacz wpis
                                                    Tomek.wlkp tak z ciekawości, zatkali wejście spalin do EGR czy tylko program zrobili, a EGRu nie zaślepili?
                                                    Jeśli EGR w momencie wyłączenia jest w pozycji zamkniętej, to nie ma konieczności zaślepiania, bo po wyłączeniu już się nie otworzy, inaczej sprawa się ma gdy zawór zacina sie w pozycji otwartej...wtedy trzeba zamknąć przepływ spalin ;-)
                                                    Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                                                    https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                                                    www.tuneforce.pl
                                                    www.dpfserwis.pl

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...