Lepiej by ktoś pomyślał nad Traffic Jam Assistant, 160 całkowicie wystarcz na polskie drogi.
Aktywny tempomat
Zwiń
X
-
Traffic Jam Assistant - asystent jazdy w korku. Ma trzymać się pasa, ruszać i hamować bez udziału kierowcy. Wg mnie nie do ogarnięcia u nas, bo z uwagi na brak autoholdu, przy ACC po każdym zatrzymaniu po chwili trzeba wcisnąć hamulec, inaczej auto jedzie do przodu. To z kolei wyłącza ACC, więc po ruszeniu trzeba go włączyć manetką.
A do 160 może i wystarczy na naszych drogach, ale nie wystarczy na naszych autostradach Nie kombinowałbym, gdyby powyżej 160 był zwykły tempomat, a nie nic."k..., aleś pan tu bestię postawił"
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez maro rsTraffic Jam Assistant - asystent jazdy w korku. Ma trzymać się pasa, ruszać i hamować bez udziału kierowcy. Wg mnie nie do ogarnięcia u nas, bo z uwagi na brak autoholdu, przy ACC po każdym zatrzymaniu po chwili trzeba wcisnąć hamulec, inaczej auto jedzie do przodu. To z kolei wyłącza ACC, więc po ruszeniu trzeba go włączyć manetką.
A do 160 może i wystarczy na naszych drogach, ale nie wystarczy na naszych autostradach Nie kombinowałbym, gdyby powyżej 160 był zwykły tempomat, a nie nic.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leon5frrobert, tak dla Twojej informacji, kod do aktywacji ACC w Leonie to 5F12CR, i uwierz mi nie jest to wcale tak prosto aktywować bo pomimo dostępu online i Geko to i tak ODIS stwarza problemy.
Komentarz
-
Komentarz