Jak masz tyle to raczej nie, miałem ciut ponizej polowy i zero dziwnych dzwiekow. Natomiast zdarzaly sie dziwne komunikaty podczas zaplonu jak aku byl niedoladowany, co w sumie przy SS jest nagminne...
Trzykrotny sygnał dźwiękowy na postoju lub zatrzamiu auta.
Zwiń
X
-
To słyszałem że SS lubi cyrki odwalać. Cieszyłem się jak zobaczyłem to auto i w środku tylko przycisk od ryglowania drzwi
No tak jak pisałem. Odkąd wymieniłem olej trzyma się cały czas powyżej połowy na bagnecie. Ale jutro zrobię eksperyment i doleje ze 100-200ml. Chyba że jeszcze dziś będzie mi się chciało jak wrócę wieczorem.
W każdym aucie jakie miałem jak coś było z olejem to walił po oczach komunikatem bądź kontrolką.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Rybus85 Zobacz wpisEhhh te nowe cyfrowe prostowniki. Pożyczyłem od sąsiada zwykły analogowy prostownik. Ten ładuje. Zobaczymy jaki będzie efekt.
Komentarz
-
-
Tak sobie szukam po necie, bo temat...ciekawy.
Takie kruczki ludzie pisza.
- sprawdz klemy, zwlaszcza do minusa- ogolnie 3 krotne pipkanie najczesciej wskazuja niedoladowanie aku, badz slabe aku, 5 krotne pipkanie- centralaka elektryki.
- sprawdz pompe ABS/ moze szwaknkowac/- tu ktos wymienial sterownik i pomoglo, inny- bezpieczniki byly zasniedziale i tu wymiana pomogla
- sprawdzic aku, bo prawdopodobnie pada- Ty juz sprawdzales. Pisza, ze jak przy odpalaniu spadnie ponizej 9V to taki sygnal w Pasku byl...
- sprawdzic poziom plynu hamujacego badz sam czujnik- tu znalazlem, ze po podpieciu VAGa za ktoryms razem pokazalo wlasnie zwalony czujnik.
- jest tez to samo od krancowki hamulca recznego ALE w polaczeniu z ikonka od recznego.
Komentarz
-
-
Najczęściej sprawa właśnie wraca do padniętego Aku. W sumie nie sprawdzałem ile pokazuje przy odpalaniu auta. Z ciekawości zaraz chyba podejdę.
Ale pewnie większość pisze o sygnale przy przekręceniu kluczyka bądź odpalaniu auta. A u mnie to plus po każdym zatrzymaniu auta lub zwolnieniu poniżej 10km/h
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bobo Zobacz wpisA są czujniki parkowania?
Przy tak małej prędkości z automatu aktywują się czujniki, może któryś nawala?
Jeszcze bym sprawdził poziom płynu hamulcowego i poziom płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym
Komentarz
-
-
Wpadła mi w oko jedna informacja. W innej skodzie,bo w fabii,przypadek podobny. I tam podobno pomogła wymiana zbiorniczka wyrównawczego od płynu chłodzącego. Ponoć był uszkodzony czujnik poziomu,który jest w nim umieszczony? Iść w tym kierunku? Bo wydaje mi się że jakby był uszkodzony to waliłby informacją o stanie płynu...
Komentarz
-
-
Troche to takie chodzenie w koszta. Skoro masz dokladane przednie czujniki, to je wypnij, nawet wtyczki z samych czujnikow i przejedz sie. Nie jestem pewien czy ponizej 10 czy 15km/h aktywuja sie przednie i jesli cos widza to pikaja, u mnie dosc czesto wlasnie 3 pikniecia, rzadziej 1-2. Natomiast rzeczywiscie musza cos widziec, badz byc zawalone sniegiem. Po prostu to pomysl bezkosztowy, nawet jak Ci wywali blad to fizycznie jesli to one to nic nie powinno pikac. Jezeli nie szukasz dalej.
Zgadza sie ze zbiorniczkiem wyrownawczym, tez gdzies czytalem o zwalonym czujniku, przy hamowaniu wlasnie jak plyn sie przemieszczal ,niby tak to bylo sygnalizowane, ale to mysle, znow pomijajac blad jaki wyskoczy, mozna wypiac wtyczke i pojezdzic obserwujac co bedzie.Ostatnio edytowany przez zulu; 48819.
Komentarz
-
Komentarz