TVN Turbo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Maicroft
    Moderator
    S_OCP MemberModeratorr
    • 2004
    • 25757
    • Audi

    #26
    Nie wiem jakie silniki mialy oba auta. Ale taki dla przecietnego zjadacza chleba ma pewnie 1.2 albo 1.4TSI.

    W O2 byly to tarcze 280mm w O3 sa 288. Jako ze te uklady hamulcowe dzieli duzo w sprawnosci to nie ma sie co dziwic ze O3 lzejsza z lepszymi hamulcami zatrzymuje sie szybciej :twisted:
    Spritmonitor.de

    Komentarz

    • ketivv
      L&K
      • 2011
      • 1155

      #27
      czy OIII nie jest przypadkiem lżejsza od OII ?
      to też ma wpływ tak na prowadzenie jak i na drogę hamowania

      Komentarz

      • zepter00
        RS
        • 2008
        • 2304

        #28
        Zamieszczone przez loru
        Zamieszczone przez piramida
        bo kto jeździ jak pojeb tak załadowanym samochodem :lol:
        rodzina na wakacje , mało to rajdowców co załadowane tak że szoruje po asfalcie i jeszcze zapierda.....
        Później info w wiadomościach:"... zginęło 5 osób..."

        [ Dodano: Czw 09 Maj, 13 09:21 ]
        Ketivv: najprawdopodobniej 3/4 tej różnicy w masie to mniejsza masa belki w porównaniu z zawieszeniem wielowachaczowym. Marketingowe bełkoty wszystko przyjmą.
        Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

        "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

        Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

        Komentarz

        • Tony065
          RS
          • 2009
          • 2487
          • Octavia I (1U2)
          • ARX 1.8 20VT 150 KM

          #29
          Zamieszczone przez marlej108
          ja czekam na mozliwosc obejrzenia tego programu na stronie tvn za kilka dni.

          Pewnie maja racje, ci koledzy co pisza, ze przeciez malo kto zapieprza z bagaznikiem wyladowanym 200 kg czy cos takiego, ale z drugiej strony cos musi byc to zawieszenie nie do konca dobrze zestrojone, bo sami Czesi na auto.cz napisali przeciez, ze od 23 tygodnia produkcji Skoda postanowila zmienic charakterystyke tylnego zawieszenia, w tsi ma byc ... bardziej sportowo (czyli pewnie twardziej), a w dieslu 1.6 bardziej komfortowo.

          Wiec cos im poczatkowo widac chyba do konca nie wyszlo.

          Kolejny dowod, ze nowosci lepiej od razu nie kupowac (przynajmniej jako auta prywatnego) tylko poczekac chociaz te pol roku, zeby zobaczyc co wyjdzie w zyciu z autem.
          ja też przychylam się do opinii, że co chwila ktoś zapieprza autem wyładowanym na max. tylko jak komuś zabraknie wyobraźni/inteligencji, to trenuje zwiedzanie rowów itd. z tym zawieszeniem /i nie tylko/, zastanawiam się, po co te tysiące km testôw, wyjazdy na sesje foto do Hiszpanii itd. skoro w kilka tygodni po wprowadzeniu do produkcji i sprzedaży są takie zmiany w konfiguracji. nie można było tego wykryć na testach :?: chciałbym być takim kierowcą tesotym. jest wyjazd, to w drogę. odbębnić swoje, w raport wpisać OK i niech się potem inżyniery martwią OCK, bo auto nie jedzie, albo ląduje w rowie.
          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
          @ by Tune-up Gdańsk
          TDI VP++ i jeszcze rośnie
          Antek

          Komentarz

          • ketivv
            L&K
            • 2011
            • 1155

            #30
            Zamieszczone przez zepter00
            Ketivv: najprawdopodobniej 3/4 tej różnicy w masie to mniejsza masa belki w porównaniu z zawieszeniem wielowachaczowym. Marketingowe bełkoty wszystko przyjmą.
            1325 - OII 1.4 TSI Green tec (1310 - OII 1.4 TSI)
            1255 - OIII 1.4 TSI

            70 kg różnicy to chyba nie tylko belka

            1350 - OII 1.8 TSI
            1320 - OIII 1.8 TSI

            30 kg różnicy + 15 kg (Green tec OII 1.8 TSI go nie miała) = 45 kg

            70-45 = 25 kg i to może być różnica w masie zawieszenia

            Komentarz

            • endryu
              RS
              • 2006
              • 3777
              • Octavia II combi (1Z5)
              • CAXA 1.4 TSI 122 KM

              #31
              W materiałach promocyjnych (np w kilku wydaniach MOTORU) napisali, że
              - belka skrętna w O3 waży 38 kg i jest o 15 kg mniej od zawieszenia w O2.
              - zawieszenie wielowachaczowe występuję w wersjach powyżej 150 KM i z napędem 4x4.
              Piszą, że zredukowali masę O3 w stosunku do O2 nawet o 102 kg.
              Nowy silnik 1,4 TSI w O3 waży 106 kg i jest o 22 kg lżejszy od 1,4 w O2 :!:
              I tu nasuwa się zasadnicze pytanie jakich to wspaniałych materiałów użyli do produkcji tego lżejszego silnika, bo to że zaoszczędzili na wymiarach-grubościach podzespołów w nowym silniku to oczywiste i jak to się przełoży na jego eksploatację-żywotność, wady materiałowo-produkcyjne ale to zapewne pokaże wkrótce czas i będą wychodzić "kwiatki wieku dziecięcego" (oczywiście oby nie). Jak się sprawdzi system odłączania dwóch cylindrów i jak to wpłynie na żywotność silnika :?:
              I tu kolejne ważne pytanie jak się do tego ustosunkuje producent :!:
              Będą akcje przywoławcze-naprawcze na koszt producenta czy hasło TenTypTakMa :?: :?: :?: :!: :!: :!:
              O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
              O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
              =================================================

              Komentarz

              • Tony065
                RS
                • 2009
                • 2487
                • Octavia I (1U2)
                • ARX 1.8 20VT 150 KM

                #32
                poza rozmiarem /niby klasa średnia/, ważna jest też technika /w tym przypadku zawieszenie/. w O3 wychodzi na to, że to zwykłe walenie drągiem w pozycji klasycznej. gdzie tu fajerwerki... :wink: jak jeszcze do tego dojdzie jakiś zawał z nowym serduchem /silniki Pb/, to wyjdzie niezła padaka. znak czasów czy co :?:
                Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                @ by Tune-up Gdańsk
                TDI VP++ i jeszcze rośnie
                Antek

                Komentarz

                • zepter00
                  RS
                  • 2008
                  • 2304

                  #33
                  Każda Renault Laguna (I, II i III) ma belkę z tyłu i nikt nie mówi, że Laguna to kompakt. :wink: Jeszcze niedawno Pug 607 też miał a to klasa średnia wyższa. :wink: Dajcie już spokój tej belce.. Ważniejsze jest aby auto dobrze tłumiło nierówności i się nie psuło.
                  Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                  "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                  Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                  Komentarz

                  • tom007
                    Rider
                    • 2011
                    • 536
                    • Octavia III (5E3)
                    • BZB 1.8 TSI 160 KM
                    • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                    #34
                    tego, że jest belka z tyłu a nie wielowahacz to i tak duża większość kupujących nie zauważy

                    przypomina mi się jak kiedyś anglicy z programu 5th gear zrobili sondę na temat bmw i okazało się że 7 na 10 kierowców myślało, że ma napęd na przód :wink:
                    Octavia Tour Ice+ 1.6Mpi
                    Octavia 2 Elegance 1.8TSI

                    Komentarz

                    • Wally
                      RS
                      • 2012
                      • 3790
                      • Volkswagen

                      #35
                      Zamieszczone przez piramida
                      kiedyś jeździło się maluchami i dużymi fiatami i jakoś ludzie nie stresowali sie bzdurami, nie było zimówek i jakoś my dzieci przeżyliśmy wożeni przez naszych rodziców. tak więc apeluje o spokój i opanowanie bo taka sytuacja jak na teście TVN turbo w 99% nie będzie miała miejsca na drodze bo kto z 250kg w bagażniku zapierdala na maksa slalomem czy wchodzi w zakręt z max prędkością.

                      Dziękuje za uwagę i dobranoc :lol:
                      tylko, którym maluchem leciałeś powyżej 120 :wink:
                      i gdzie do tego "bagażnika" można było napchać 250 kg :szeroki_usmiech
                      ale co racja to racja - wychowani na maluchach i większość żyje
                      Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally

                      => Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
                      => Volkswagen Passat City 1.6 TDI
                      => Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
                      "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."

                      Komentarz

                      • zepter00
                        RS
                        • 2008
                        • 2304

                        #36
                        Zamieszczone przez tom007
                        tego, że jest belka z tyłu a nie wielowahacz to i tak duża większość kupujących nie zauważy

                        przypomina mi się jak kiedyś anglicy z programu 5th gear zrobili sondę na temat bmw i okazało się że 7 na 10 kierowców myślało, że ma napęd na przód :wink:
                        Dokładnie tak jest. Większość kierowców nowszych samochodów ni diabła nie wie co w nich siedzi bo to nie jest im do niczego potrzebne.

                        [ Dodano: Sob 11 Maj, 13 11:28 ]
                        Zamieszczone przez Wally
                        Zamieszczone przez piramida
                        kiedyś jeździło się maluchami i dużymi fiatami i jakoś ludzie nie stresowali sie bzdurami, nie było zimówek i jakoś my dzieci przeżyliśmy wożeni przez naszych rodziców. tak więc apeluje o spokój i opanowanie bo taka sytuacja jak na teście TVN turbo w 99% nie będzie miała miejsca na drodze bo kto z 250kg w bagażniku zapierdala na maksa slalomem czy wchodzi w zakręt z max prędkością.

                        Dziękuje za uwagę i dobranoc :lol:
                        tylko, którym maluchem leciałeś powyżej 120 :wink:
                        i gdzie do tego "bagażnika" można było napchać 250 kg :szeroki_usmiech
                        ale co racja to racja - wychowani na maluchach i większość żyje
                        Ja w 1998-2003 miałem Poloneza Diesla na sztywnym moście i resorach piórowych. Z przodu wachacze poprzeczne. Rozkład obciążeń na osie 63% przód 37% tył. Auto rozpędzało się do blisko 170km/h . W zimę i na mokrym asfalcie przy byle dotknięciu gazu szło bokiem. Przy redukcji na dwójkę często blokowało tylne koła.... i nie dość, że żyję to jeszcze nigdy się tak dobrze nie bawiłem.
                        Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                        "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                        Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                        Komentarz

                        • wojtisek1
                          Rider
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 429

                          #37
                          Zamieszczone przez zepter00
                          Zamieszczone przez tom007
                          tego, że jest belka z tyłu a nie wielowahacz to i tak duża większość kupujących nie zauważy

                          przypomina mi się jak kiedyś anglicy z programu 5th gear zrobili sondę na temat bmw i okazało się że 7 na 10 kierowców myślało, że ma napęd na przód :wink:
                          Dokładnie tak jest. Większość kierowców nowszych samochodów ni diabła nie wie co w nich siedzi bo to nie jest im do niczego potrzebne.

                          [ Dodano: Sob 11 Maj, 13 11:28 ]
                          Zamieszczone przez Wally
                          Zamieszczone przez piramida
                          kiedyś jeździło się maluchami i dużymi fiatami i jakoś ludzie nie stresowali sie bzdurami, nie było zimówek i jakoś my dzieci przeżyliśmy wożeni przez naszych rodziców. tak więc apeluje o spokój i opanowanie bo taka sytuacja jak na teście TVN turbo w 99% nie będzie miała miejsca na drodze bo kto z 250kg w bagażniku zapierdala na maksa slalomem czy wchodzi w zakręt z max prędkością.

                          Dziękuje za uwagę i dobranoc :lol:
                          tylko, którym maluchem leciałeś powyżej 120 :wink:
                          i gdzie do tego "bagażnika" można było napchać 250 kg :szeroki_usmiech
                          ale co racja to racja - wychowani na maluchach i większość żyje
                          Ja w 1998-2003 miałem Poloneza Diesla na sztywnym moście i resorach piórowych. Z przodu wachacze poprzeczne. Rozkład obciążeń na osie 63% przód 37% tył. Auto rozpędzało się do blisko 170km/h . W zimę i na mokrym asfalcie przy byle dotknięciu gazu szło bokiem. Przy redukcji na dwójkę często blokowało tylne koła.... i nie dość, że żyję to jeszcze nigdy się tak dobrze nie bawiłem.
                          Pojadę facebook'em . Lubie to !!
                          NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
                          Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
                          Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
                          171 KM ; 402 Nm obr/min
                          Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...

                          Komentarz

                          • kris17009
                            Ambiente
                            • 2012
                            • 235

                            #38
                            Jak ktoś nie oglądał to tutaj można obejrzeć.


                            Moja furka:
                            -------------------------
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=60516

                            Komentarz

                            • mariush19
                              Rider
                              • 2009
                              • 634
                              • Octavia III (5E3)
                              • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                              #39
                              przed chwilą oglądałem powtórkę tego programu, i trochę mam dziwne uczucia stronniczości testu:

                              - widać wyraźnie ze w slalomie kierownik O3 nie skręcił dobrze kół do ostatniego pachołka przed którym wypadł, więc jak miało auto skręcić w pełni

                              - co do najazdu w zakręcie jakoś auto przesunęło o kilka cm względem O2, gdzie najazd był blisko krawędzie na tyle ze zajechało zaraz w śnieg, i oczywiście właśnie o takie cm czasem na drodze chodzi ale czytając wcześniej opis tego programu na forum budowała mi się wizja jak auto zarzuca tyłem i leci pełnym bokiem w las...

                              za kilka dni będzie można do woli oglądać na TVN Player, więc szczerze muszę obejrzeć to jeszcze raz żeby wyrobić sobie ostateczne zdanie...
                              jakiś czas temu tvn-owcy w swoim programie jeździli 3 autami na zakręcie 60km/h po garbach poprzecznych. Jeden z nich civic miał belkę, pozostałe dwa ( nie pamiętam jakie) miały wielowahacz. Tak jeździli że wyszło im że civic z belką najlepiej zachował się na tym zakręcie i jako jedyny nie wypadł z drogi. Teraz jeżdżą tak że belka wypada z drogi.
                              "Od powietrza głodu ognia i wojny, od TVNu i platformy zachowaj nas panie...."

                              Komentarz

                              • Wally
                                RS
                                • 2012
                                • 3790
                                • Volkswagen

                                #40
                                TVN czy inne pierdu pierdu i tak bym zamienił OII na OIII :diabelski_usmiech
                                Była Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally

                                => Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
                                => Volkswagen Passat City 1.6 TDI
                                => Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
                                "Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."

                                Komentarz

                                • endryu
                                  RS
                                  • 2006
                                  • 3777
                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                  • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                                  #41
                                  Skodzie do sprzedaży zostało chyba jeszcze troszkę O2, które zajmują miejsce parkingowe
                                  Co do O3 może jednak warto poczekać z rok , półtorej z powodu ewentualnych wschodzących "kwiatków"
                                  O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
                                  O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
                                  =================================================

                                  Komentarz

                                  • dominik9420
                                    L&K
                                    • 2012
                                    • 1136

                                    #42
                                    Zamieszczone przez tom007
                                    tego, że jest belka z tyłu a nie wielowahacz to i tak duża większość kupujących nie zauważy
                                    Uwierz mi, że po przejechaniu 200m po przesiadce z belki na wielowahacz zauważy każdy typowy Kowalski, wiem coś o tym :wink:
                                    Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
                                    Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
                                    Pozdrawiam i Szerokości!
                                    Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
                                    http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

                                    Komentarz

                                    • tom007
                                      Rider
                                      • 2011
                                      • 536
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • BZB 1.8 TSI 160 KM
                                      • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                                      #43
                                      Zamieszczone przez dominik9420
                                      Zamieszczone przez tom007
                                      tego, że jest belka z tyłu a nie wielowahacz to i tak duża większość kupujących nie zauważy
                                      Uwierz mi, że po przejechaniu 200m po przesiadce z belki na wielowahacz zauważy każdy typowy Kowalski, wiem coś o tym :wink:
                                      wiem, że jest wielka różnica bo sam przesiadłem się z O1 do O2, a jak miałem O1 to równolegle jeździłem też golfem 6 :wink:

                                      większość na forum jest obyta w temacie i wie jakie są różnice w zawieszeniu, ale są też tzw. kapelusznicy (nie obrażając nikogo) dla których w zupełności wystarczy 1.2 tsi z belką
                                      kwestią sporną może być 1.4 tsi gdzie już jest te 140KM, bo mocniejszych wersjach jest już wielowahacz

                                      VW zrobił z zawieszeniem dokładnie to samo w golfie 7, z tym że wielowahacz jest od 1.4
                                      Octavia Tour Ice+ 1.6Mpi
                                      Octavia 2 Elegance 1.8TSI

                                      Komentarz

                                      • zepter00
                                        RS
                                        • 2008
                                        • 2304

                                        #44
                                        O1 RS musiał radzic sobie z belką i mega krótkim rozstawem osi a miał ponad 180 KM. W USA już dawno Jetty i chyba Golfy wożą się na belkach a silniki tam tylko z tych większych. Taniej w zakupie i ekonomiczniej w esploatacji. Biedniejsze panie domu, studentki i meksykańskie sprzataczki klikają "I like it".
                                        Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                                        "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                                        Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                                        Komentarz

                                        • lukaszc2
                                          Rider
                                          • 2013
                                          • 376

                                          #45
                                          Zamieszczone przez tom007
                                          ale są też tzw. kapelusznicy (nie obrażając nikogo) dla których w zupełności wystarczy 1.2 tsi z belką
                                          Jakoś w kapeluszu nie chodzę ........... , chętnie zobaczę jak wymiatasz tą swoja 1,8 po zakorkowanym mieście albo ja wymiatasz na autostradzie 220 km/h (bo wersja 1,2 dla kapelusznika jedzie tylko 180) ale rozumiem, że skoro masz 1,8 to kapelusza nie nosisz ... Uwierz mi, że za 10 lat będziesz miał ważniejsze rzeczy na głowie i troszkę inne spojrzenie niż kilka sekund do setki szybciej..... (kiedyś mi się chciało szyby skrobać a teraz kosztem 2 sekund do setki dołożyłem sobie webasto i nie mam już zamiaru skrobać szyb i marznąc w zimę rano w samochodzie .....to jest to między innymi inne spojrzenie).
                                          Wyniki podane w ikonce poniżej mogą zawierać również zużycie paliwa przez system niezależnego ogrzewania tzw "Webasto" (bierze paliwo z baku samochodu)

                                          Komentarz

                                          • tom007
                                            Rider
                                            • 2011
                                            • 536
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • BZB 1.8 TSI 160 KM
                                            • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                                            #46
                                            lukaszc2, spokojnie, czemu się tak denerwujesz jak sam mnie zacytowałeś napisałem "nie obrażając nikogo".

                                            Po drugie pokaż mi gdzie ja napisałem, że szaleje i liczy się dla mnie kilka sekund do setki ? bo tu mi wmawiasz jakieś bzdury :evil: jeśli chcesz widzieć to zaliczam się raczej do spokojnych kierowców.

                                            Po trzecie nigdzie NIE napisałem, że jeżdżący 1.2 to kapelusznicy, bo to nie prawda i sobie chyba coś nadinterpretujesz. Napisałem tylko , że wśród klientów skody są takie osoby. Klientami skody są bardzo różni ludzie, mający różne potrzeby.
                                            Octavia Tour Ice+ 1.6Mpi
                                            Octavia 2 Elegance 1.8TSI

                                            Komentarz

                                            • wojtisek1
                                              Rider
                                              S_OCP Member
                                              • 2007
                                              • 429

                                              #47
                                              Panowie , Panowie !!
                                              Nie ma co niepotrzebnie bić piany !! Są ludziska co używają aut do przemieszczania się z pkt A do pkt B , a są również tacy co jeżdżą dynamicznie , szybko, na granicy przyczepności , jak to się mówi "na oponie". Ja do nich należę i akurat dla mnie rodzaj zawieszenia i zachowanie na zakręcie jest bardzo ważne i liczy się każda sekunda. Mam rózne auta i wśród nich jest Octavka kombi.
                                              Wniosek taki , że muszę iśc potestować nową Octę!!
                                              Będzie szybsza....
                                              Załączone pliki
                                              NOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
                                              Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
                                              Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
                                              171 KM ; 402 Nm obr/min
                                              Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...

                                              Komentarz

                                              • tom007
                                                Rider
                                                • 2011
                                                • 536
                                                • Octavia III (5E3)
                                                • BZB 1.8 TSI 160 KM
                                                • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                                                #48
                                                Zamieszczone przez wojtisek1
                                                Są ludziska co używają aut do przemieszczania się z pkt A do pkt B , a są również tacy co jeżdżą dynamicznie , szybko, na granicy przyczepności , jak to się mówi "na oponie".
                                                i z tym się w 100% zgadzam, samochody są różne, kierowcy są różni kierowcy i każdy wybiera co jemu pasuje
                                                Octavia Tour Ice+ 1.6Mpi
                                                Octavia 2 Elegance 1.8TSI

                                                Komentarz

                                                • dominik9420
                                                  L&K
                                                  • 2012
                                                  • 1136

                                                  #49
                                                  Zamieszczone przez lukaszc2
                                                  inne spojrzenie niż kilka sekund do setki szybciej.
                                                  Ja jednak pozostał bym przy tych kilku sekundach mniej do setki, nie z tego powodu, że auto służyć ma mi do ścigani etc, tylko do przemieszczania się z pkt A do pkt B.
                                                  Na drodze nie liczą się kilometry i godziny, ale centymetry, i sekundy, (nie zrozum mnie źle i nie traktuj tego jak coś złośliwego) ale co zrobisz, gdy sytuacja na drodze zmusi Cię do gwałtownego przyśpieszenia?
                                                  wystarczy głupia sytuacja, postój na światłach i widzisz w lusterku zbliżający się do Twojego tyłu samochód z dużą prędkością? Zanim ruszysz ktoś już pewnie porządnie zaparkuje w twoim tyle, a ktoś kto ma mocniejszy silnik może zdąży uratować sytuację?
                                                  Pewnie napiszesz, że auto naprawią z OC, ok, ale do samochodu, który oberwał w tył bałbym się wsiąść ponownie po naprawie...
                                                  Każdy ma inne priorytety i do czego innego dąży
                                                  Nikomu źle nie życzę, ale oby Ci tych 2 sekund nie zabrakło na drodze
                                                  Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
                                                  Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
                                                  Pozdrawiam i Szerokości!
                                                  Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
                                                  http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/

                                                  Komentarz

                                                  • Tony065
                                                    RS
                                                    • 2009
                                                    • 2487
                                                    • Octavia I (1U2)
                                                    • ARX 1.8 20VT 150 KM

                                                    #50
                                                    dominik9420, w temacie tych centymetrów, sekund, parkowania w bagażniku... wjeżdżając do łodzi o strony tomaszowa maz. jest taka długa kilkupasmowa ulica, na dodatek poprzecinana skrzyżowaniami, światłami itd. kolega zatrzymał się na jednym z nich, bo czerwone. patrzy we wsteczne, a tam coś nadjeżdża. powoli, ale jakby nie hamuje :!: oczywiście przed nim coś stało i nie miał jak uciekać, więc...puk... w sumie nic wielkiego, ale wysiada i idzie obejżeć co się stało z autem i pogadać z kierowcą/sprawcą. z jego zderzaka starło tylko kurz, ale zagląda do auta za nim, a tam kolo prawie leży na fotelu, nachy przy kolanach, a panna robi mu...loda :!: kolega w śmiech, no ubaw po pachy, bo jak w takich warunkach można było uniknąć zdarzenia :?:
                                                    dajcie już na wstrzymanie, bo temat zawieszenia, prowadzenia i przeznaczenia O2/O3 był już poruszany w stosownym temacie.
                                                    Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                                    @ by Tune-up Gdańsk
                                                    TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                                    Antek

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...