OIII FL 1.4TSI CZDA Nierówna praca na biegu jałowym

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • tomaszx
    odpowiedział(a)
    Da się, wyrób sobie nawyk, po odpaleniu auta palec na przycisk Start-Stop... nie ma lepszego wyjścia.. niestety.. inne są albo pseudo rozwiązaniem które generuje inne problemy np. z ładowaniem aku itp.. szkoda na to nerwów.. ja mam już nawyk i o tym nie myślę. Odpalam auto i palec ląduje na przycisku Start -Stop i po temacie.

    Zostaw komentarz:


  • deodekabokat
    odpowiedział(a)
    Che, dzięki.
    to płynnie przechodzę do pytania. A da się jakoś prosto upośledzić Start Stop?

    Zostaw komentarz:


  • tomaszx
    odpowiedział(a)
    Mam tak samo. Świece wymieniłem na oryginalne i dalej tak samo. Ten typ tak ma.. a poważniej to pewnie kwestia ekologi i ubogiej dawki na jałowym (w końcu masz Start-Stop używać)

    Zostaw komentarz:


  • deodekabokat
    odpowiedział(a)
    ETKA twierdzi że 04E905612C / 04E905602 do 1.4 TSI 150 KM CZDA
    NGK platynowe PKER7A8EGS 95463 (jako zmiennik 04E905602)
    BOSCH 0241145523 i CHAMPION OE244.

    Jakieś doświadczenia z powyższych? ​

    Zostaw komentarz:


  • deodekabokat
    odpowiedział(a)
    Jakieś sugestie co do typu?

    Zostaw komentarz:


  • normo
    odpowiedział(a)
    zacznij od świec - wymiana co 60k ... ich wygląd też może coś powiedzieć .

    Zostaw komentarz:


  • dagetto
    odpowiedział(a)
    Ten Typ Tak Ma

    Zostaw komentarz:


  • deodekabokat
    odpowiedział(a)
    Cześć Tomasz. Dzięki za odp. Proszę rozwiń skrót TTTM, wybacz jestem dość dobrze osadzony w mechanice, chociaż nie wykonuję tego zawodu ale do tej pory kulałem się inną marką.

    Edit,
    Że direct?

    Ps zauważyłem, że korekta długoterminowa na wolnych obrotach, stoi na -7 więc jakby auto przelane. Dodanie trochę obciążenia na silnik w postaci klimatyzacji, wentylatora kabiny itd stabilizuje obroty znacznie i korekta wskakuje na -3. No ale to może być efekt jak dodanie masy do koła zamachowego. Zawsze obciążenie stabilizuje. Pomyślałem sobie w sumie o wymiennie elementów które identyfikuje potencjalne za taki stan rzeczy.
    1) Świece, ale nie ma misfire
    2) Cewki, chm no nie ma misfire
    3) Wtryski, są tanie a już się tyle głupot naczytałem o wyjaranych tłokach i że 200k z urzędu powinno się w TSI wymieniać w tryski....

    Postanowiłem sobie trochę tu z wami pogadać, bo w otwartym necie to tylko głupot można się doczytać.
    Ostatnio edytowany przez deodekabokat; 10004507.

    Zostaw komentarz:


  • Tomek Baran
    odpowiedział(a)
    U mnie są podobne objawy, czasami minimalne falowanie obstawiam, że TTTM.

    Zostaw komentarz:


  • deodekabokat
    odpowiedział(a)
    Co wg was mogę zweryfikować?
    Ciśnienie paliwa na biegu jałowym jakie jest poprawne?
    Korekty paliwowe długoterminowe na wolnych obrotach stoją -7 poza tym praktycznie na 0 więc jakby auto przelane na wolnych obrotach.
    Świece mają 100k nalotu co ile wymiana?
    Korekty na wtryskach. Jest coś takiego?

    Błędów brak.

    Zostaw komentarz:


  • OIII FL 1.4TSI CZDA Nierówna praca na biegu jałowym

    Auto po rozgrzaniu lekko narywa na wolnych obrotach. Gdzieś tam w czytałem, że ten typ tak ma, nie wiem czy to normalne, rozwiązywalne czy szukać problemu. DAjcie znać jak wasze Skody, może ktoś miał/ma podobny problem.

    Auto świeżo po zakupie więc nie powiem czy tak jest od dawna czy od zawsze.​
Pracuję...