mi nie




Zatem jutro dla odmiany zatankuję bak 98 na innej stacji i zobaczymy czy coś ulegnie zmianie. Jeżeli będzie dalej to samo to jadę w przyszłym tygodniu do serwisu.
Zatem nie generalizuję ale zostaję jednak przy Shellu
póki co.
Jak widać silniki TSI nie lubią paliwa, które jest kombinowane. Zatem zostanę przy Shellu.
sam widziałem na własne oczy 3 1.8 TSI w O III jedna około 35 km przejechane , druga niecałe 3 tyś i jeszcze jedna około 11 tyś, z całego serca jeśli ktoś ma wybrać nową OIII z tym własnie silnikiem , odradzam , we wszytskich autach szły panewki korbowodowe. Dodam że z różnych okresów produkcji samochody. Tyle w temacie, bezawaryjnej jazdy. Ja się pozbyłem "niestety" swojej OII FL , dlaczego niestety? Prócz mechatroniki w DSG , zero brania oleju, zero problemów i z silnikiem i z zawieszeniem, coś czuje że nowe Octavie to będzie niezła wtopa, inne silniki , wszystkie, tzn w każdym coś zmieniono, 1.8 tsi i chyba 1.4 tsi po 8 wtryskiwaczy itd. Trudno tu nazwać coś "chorobą" dziecięcą skoro do wymiany szły silniki kompletne. A w oleju pływały wióry metalu. Szkoda tylko że bez wyjątku cała gama VW-Auto Group cały czas testuje wszystko na swoich użytkownikach, i z momentem wsadzenia w OIII wiele nowych rozwiązań , tych testów jest i będzie coraz to więcej.
Komentarz