Zamykanie bagaznika
Zwiń
X
-
Kolego ciężko Ci odpowiedzieć na to pytanie co to znaczy "mocno trzasnąć" to dość subiektywne. To zależy wszystko ile ktoś ma siły co rozumie poprzez mocno itp. Jedyne chyba rozwiązanie dla Ciebie to będąc w salonie sprawdź jak zamyka się klapa w wystawionej OIII i będziesz wiedział czy tak samo jak u Ciebie czy też nie. Jak tak samo jak u Ciebie to znaczy że to normalne, że trzeba "mocno trzasnąć". U mnie żeby zamknąć klapę należy użyć "troszkę siły" ale nie odbieram tego jak mocny trzask.........
Komentarz
-
-
Ja miałem to samo u siebie w OIIFL. Trzeba było mocno trzasnąć żeby się zamknęło. Regulacja nie pomagała a rozwiązanie okazało się dosyć proste. Przy wygłuszaniu bagażnika wykleiłem też matami klapę ( doszło trochę dodatkowej wagi) i od tamtej pory bagażnik zamyka się idealnie za każdym razem.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez greg505Czy to normalne ze klape bagaznika trzeba dosc mocno trzasnac podczas zamykania?
Komentarz
-
-
widzę że koledzy poruszyli temat, który mnie też lekko denerwuje i faktycznie ze dwa razy trzeba machnąć klapą żeby się domknęła, ale za to przy okazji pianką z samolepem podkleiłem ramkę tablicy żeby nie trzaskała
tak się zastanawiam czy to jest wina zatrzasku klapy czy jej regulacji podczas montażu?Octavia III 1.4 TSI AMBITION, KOLOR DZIADKOOOWYYY BEŻOOOWY
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez greg505Ok, widze ze nie tylko ja mam takie odczucia, przy jakiejs nastepnej wizycie w aso spytam co moga z tym zrobic
Zamieszczone przez MaicroftTo nie ma takiego bajeru w O3 jak w Superbie, ze klapa sama sie dociaga - szkoda :?
Komentarz
-
-
ciekawy jestem czy producent aut zna temat i weźmie to pod uwagę, ale teraz tak wymyśliłem że przyczyną może być wysokie podciśnienie powietrza jakie wywołuje to praktycznie "skrzydło", auto jest szczelne i w momencie domykania klapy wypychane powietrze ogranicza jej domknięcie, bo proszę zwrócić uwagę kiedy klapę zamykamy jeszcze raz to już nie z całej wysokości tylko od połowy jej czy nawet 1/3, i tego zasysanego powietrza już jest mniej z moich obserwacji odczuwam że tu jest problem, co o tym koledzy sądzicie bo wziąłem to na chłopski rozum, może się mylę czo wy na to?Octavia III 1.4 TSI AMBITION, KOLOR DZIADKOOOWYYY BEŻOOOWY
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mascotteZamieszczone przez PanoramixPanowie
Mnie w ASO po prostu to podregulowali ....
Edit: byłem w Emidzie na J. Konrada w Krakowie.
Michał"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere."
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PanoramixZamieszczone przez mascotteZamieszczone przez PanoramixPanowie
Mnie w ASO po prostu to podregulowali ....
Edit: byłem w Emidzie na J. Konrada w Krakowie.
MichałOctavia III 1.4 TSI AMBITION, KOLOR DZIADKOOOWYYY BEŻOOOWY
Komentarz
-
-
Hmmm mechanik wspomniał mi tylko, że tam jest kilka elementów, które trzeba wyregulować - nie miałem czasu dopytać się które to i gdzie.
Z tym powietrzem to tez mam wrażenie, że może się na tym skończyć ale nie wiem czy zrobię dziury w dachu czy może po bokach :P"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere."
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mascotteciekawy jestem czy producent aut zna temat i weźmie to pod uwagę, ale teraz tak wymyśliłem że przyczyną może być wysokie podciśnienie powietrza jakie wywołuje to praktycznie "skrzydło", auto jest szczelne i w momencie domykania klapy wypychane powietrze ogranicza jej domknięcie, bo proszę zwrócić uwagę kiedy klapę zamykamy jeszcze raz to już nie z całej wysokości tylko od połowy jej czy nawet 1/3, i tego zasysanego powietrza już jest mniej z moich obserwacji odczuwam że tu jest problem, co o tym koledzy sądzicie bo wziąłem to na chłopski rozum, może się mylę czo wy na to?Black magic
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez greg505Zamieszczone przez mascotteciekawy jestem czy producent aut zna temat i weźmie to pod uwagę, ale teraz tak wymyśliłem że przyczyną może być wysokie podciśnienie powietrza jakie wywołuje to praktycznie "skrzydło", auto jest szczelne i w momencie domykania klapy wypychane powietrze ogranicza jej domknięcie, bo proszę zwrócić uwagę kiedy klapę zamykamy jeszcze raz to już nie z całej wysokości tylko od połowy jej czy nawet 1/3, i tego zasysanego powietrza już jest mniej z moich obserwacji odczuwam że tu jest problem, co o tym koledzy sądzicie bo wziąłem to na chłopski rozum, może się mylę czo wy na to?Octavia III 1.4 TSI AMBITION, KOLOR DZIADKOOOWYYY BEŻOOOWY
Komentarz
-
-
Trzeba je...nąć :-) To nie Superb, BMW czy Ałdi :-) Ale można się do tego przyzwyczaić. :szeroki_usmiechPozdrawiam,
Bomber
__________________
O3 2,0 TDI Elegance Silver Arrow :-) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69414
+ "Lodówka" :-)
Komentarz
-
Komentarz