Jak macie Drive Set Up to w indywidualnym ustawić układ kierowniczy w tryb Sport i auto przestaje nerwowo reagować na ruchy kierownicą.
Prowadzenie - wspomaganie
Zwiń
X
-
Drive setup rozwiązuje ten problem, w programie individual można sobie ustawić, że tylko kierownica jest na sport, a reszta normalnie i na autostradzie spokoSkoda Octavia 3 1.4TSI ELEGANCE Biel Candy + Amazing + Chrom + Dynamic + Canton + Amundsen + Sunset + PA 2.0 + Drive Setup + Pakiet Skórzany (3 ramienna kiera)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=72190
Komentarz
-
-
Mi tam nic nie myszkuje ani wiater autem nie nosi, a lecialem dzisiaj 220km/h na A4. Wsiadlem dzisaj tez do ojca OI 1.9tdi 110KM ASV z bodajze 2004r (nie bita, ma ja od nowosci).... W porownaniu do OIII tam wspomaganie to krotko mowiac tragedia po prostu wielki przeskok technologiczny tak samo jak fotele"Seks: Śniadanie mistrzów" - James Hunt
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez greg505Cos musi byc na rzeczy, nie wydaje mi sie ze to uklad kierowniczy, raczej cos spieprzyli z aerodynamika, przy mocniejszych podmuchach wiatru jazda autostrada nie nalezy do przyjemnosci.
Za to gdy wiatru nie ma, predkosci powyzej 200 nie stanawia zadnego problemu.Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bob_bestZamieszczone przez greg505Cos musi byc na rzeczy, nie wydaje mi sie ze to uklad kierowniczy, raczej cos spieprzyli z aerodynamika, przy mocniejszych podmuchach wiatru jazda autostrada nie nalezy do przyjemnosci.
Za to gdy wiatru nie ma, predkosci powyzej 200 nie stanawia zadnego problemu.Black magic
Komentarz
-
-
Zauważyłem, że siła wspomagania w mojej O2 jest mniejsza niż w drugiej naszej skodzie, Fabii. Różnica jest wyczuwalna. Oczywiście O2 to nie polonez, ale wspomaganie chodzi wyraźnie ciężej niż w Fabiszonie. Kwestia rozstawu kół, czy może powinienem grzebać w Vag-u? Auto rocznik 2010, wspomaganie chodzi cicho.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tadfiJa u siebie też nie stwierdziłem żadnych problemów. O wiele lepiej prowadzi się od poprzedniej O2. Jechałem już ponad 200 na zimówkach i wszystko wzorowo.
greg505 masz kombi, czy liftbacka?
zebysmy sie dobrze zrozumieli 8) problemy sie zaczynaja prz mocniejszych podmuchach wiatru i przy wiekszych predkosciach.
W normalnych warunach, tak jak juz wczesniej wspominalem, nic sie nie dzieje nawet przy 200.Black magic
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez himiZauważyłem, że siła wspomagania w mojej O2 jest mniejsza niż w drugiej naszej skodzie, Fabii. Różnica jest wyczuwalna. Oczywiście O2 to nie polonez, ale wspomaganie chodzi wyraźnie ciężej niż w Fabiszonie. Kwestia rozstawu kół, czy może powinienem grzebać w Vag-u? Auto rocznik 2010, wspomaganie chodzi cicho.
Też to zauważyłem tylko, że w fabii I, piszę o tym tutaj http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...229561#1229561 Czyli, że zachwalane, lepsze wspomaganie O3 jest faktycznie gorsze. To już drugie uwstecznienie po likwidacji wielowahacza. Pewnie wspomaganie mechaniczne było tańsze.
Pozdrawiam.
Komentarz
-
-
W październiku przesiadłem się z Octavii II na " trójeczkę "
Potwierdzam mocno nadwrażliwą prace wspomagania .
Myślałem , że to to jakaś wada zmieniłem opony z letnich na zimowe - bez zmian
Odwiedziłem serwis - wszystko niby OK
Pojechałem do innego na nowoczesną ścieżkę diagnostyczną wszystko OK
Jeszcze raz wziąłem samochód testowy i okazuje się , że reaguje tak samo
Jazda jest dużo mniej komfortowa niż 2 a nawet Fabią
Nieustanna kontrola toru jazdy, co na dłuższych trasach jest bardzo męczące .
Być może jest to wada którą ma cała seria i serwis powinien wziąć to pod uwagę .
To niemożliwe żeby samochód tej klasy zachowywał się w ten sposób .
Nie chcę myśleć , co będzie jak drogi będą naprawdę śliskieTomi
Komentarz
-
-
Fotom, jeździłem moją nową O3 (w podpisie zdjęcie z dnia odbioru) akurat podczas tegorocznego "ataku" zimy. Wypadła trasa i nie miałem wyjścia. Śnieżyca, ślisko, bo zima znów zaskoczyła. Po pierwszym zakręcie już miałem dość. Miałem zamiar wrócić i pojeździć wcześniej na "placyku" po lodzie. Jednak pojechałem. Najpierw piłowałem 40 kurczowo trzymając kierownicę i siłą woli prowadząc samochód właściwym torem. Okazało się, że nie trzeba. Auto bardzo ładnie trzyma tor, a drobne uślizgi nic nie znaczą, bo właściwie samo wraca bez cudowania kierownicą. Dalsza droga była przyjemnością. Ubity śnieg lekko oblodzony 70 - 80, z poślizgu pięknie wychodzi po odjęciu gazu i lekkiej kontrze kierownicą. Jest przewidywalna i stabilna. Po przejechaniu 150 km po lodzie, śniegu, błocie na Barum polaris (średnie opony ale darowanemu koniowi itd.), mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że prowadzi się bardzo dobrze i czuję się w niej pewnie w zimowych warunkach.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Re: Prowadzenie - wspomaganie
Zamieszczone przez Radzio89Po jakiś 500 km zauważyłem, że wspomaganie w O3 jest bardzo czułe, może aż za czułe, na prostym odcinku ruchy kierownicą muszą być delikatne, czasami czuje się jak bombel na wodzie i musze ciągle delikatnie kontrować kierownicą, Wy też tak macie?Jeśli pomogłem - kliknij "pomógł" ! Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Re: Prowadzenie - wspomaganie
Zamieszczone przez bob_bestZamieszczone przez Radzio89Po jakiś 500 km zauważyłem, że wspomaganie w O3 jest bardzo czułe, może aż za czułe, na prostym odcinku ruchy kierownicą muszą być delikatne, czasami czuje się jak bombel na wodzie i musze ciągle delikatnie kontrować kierownicą, Wy też tak macie?
Powinienes dostac pelna checkliste do wydania samochodu, w jedym z podpunktow jest ustawienie prawidlowego cisnienia, pewnie tego nie zrobili. Zglos to w aso, niech ktos dostanie za to po dupie.Black magic
Komentarz
-
Komentarz